Resume from December 21, 2022 File

Володимир

Менеджер з закупівель

Age:
37 years
City:
Iziaslav

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Франков Володимир Валерійович
Дата народження: 14. 05. 1987 р.
Місто: Ізяслав
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Менеджер відділу збуту
Освіта незакінчена вища:
2004 р. «Славутський областний спеціалізований ліцей-інтернат», факультет «Географія,
економіка».
2004-2007 р.р. «Тернопільський державний педагогічний університет», спеціальність: вчитель
географії та біології.
Досвід роботи:
Менеджер з продажу, торгівельний представник
2007-2008 р.р. ТОВ «Європлей» м. Київ. Обов’язки: продаж товарів для дітей, іграшок у
супермаркетах, торгівельних центрах Києва, та у спеціалізованих магазинах: «Антошка» та
«Будинок іграшок». Контроль представленості та якості викладки товару в магазинах. Збір
замовлень, документооборот( рахунки за надані послуги з подальшим підписанням актів
виконаних робіт).
2008 р. Фахівець зі збуту ТОВ «Данон Україна». Обов’язки: продаж молочної продукції. Робота з
клієнтською базою, робота з клієнтами на місцях, контроль залишків представленого товару,
формування нового замовлення, відправка його на розподільчий центр для збору та
відвантаження, контроль його подальшого виконання.
2009-2022 р.р. Менеджер відділу збуту ТОВ «Бартнік». Обов’язки: продаж продукції
бджільництва. Робота з найбільшими мережами продуктових супермаркетів України: «Метро»,
«Сільпо», «Фоззі», «Білла», «Новус», «Мегамаркет» та інші. Збір замовлень та опрацювання,
відправка їх на склад для формування відвантажень, Виписка рахунків, видаткових накладних,
транспортних накладних, декларацій якості в 1С. Формування підтвердження замовлення та
повідомлення про відвантаження на цифровому порталі замовлень. Формування маршрутів
доставки. Документооборот з клієнтами (збір підписаних видаткових накладних, заміна
видаткових накладних, підписаних актів виконаних робіт та ін.). Контроль дебеторської
заборгованості. Відрядження до місць продажу та зустрічі з клієнтами.
Професійні навички:
- Володію комп’ютером;
- Вміння користуватись офісною технікою;
- Досвід роботи з клієнтами;
- Досвід в сфері оптових та роздрібних продажів;
- Навички ведення документообігу;
- Робота в 1С.
Особисті якості:
Уважність до деталей, вміння працювати в колективі та працювати на результат, порядність.
Додаткова інформація:
2 група інвалідності, протипоказана важка фізична праця.

Compare your requirements and salary with other companies' jobs: