Resume from April 26, 2024 PRO

Вікторія

Менеджер, соціальний працівник, заступник головного бухгалтера

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
45 years
City:
Chernivtsi

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Финансист, бухгалтер по управлінському обліку

from 07.2023 to now (10 months)
Brushme, Чернівці (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Заступник головного бухгалтера

from 02.2023 to 07.2023 (5 months)
Неполоковецький КХП, Неполоківці (Сільське господарство, агробізнес)

Консультант

from 06.2022 to 12.2022 (6 months)
Благодійна організація КАРІТАС, Чернівці (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Гол.бухгалтер філії по управлінському обіку

from 03.2020 to now (4 years 2 months)
М'ясокомбінат, Краматорськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Организація та контроль роботи відділу бухгалтерії филії. Управлінська звітність.
ФОП с найманими працівниками.

Бухгалтер

from 07.2018 to 03.2020 (1 year 8 months)
ФОП, Слов'янськ (виробництво, послуги, торгівля)

Облік виробництва бруківки, облік підприємства у сфері обслуговування. Причина звільнення - зачинення на карантин.

Бухгалтер

from 05.2017 to 04.2018 (11 months)
МРО ТЧХУ (Червоний Хрест України), Слов'янськ (Благодійність (Проект по відновленню Донбасу після АТО))

Банк, каса, сбір первинних документів, контроль договорів, нарахування та виплата зп, звітність.
Проект закінчився, міссія переїхала в інше місто.

Бухгалтер

from 03.2012 to 01.2017 (4 years 10 months)
ТОВ "Квадро", ФОП, Слов'янск, Київ, Краматорськ (торгівля, послуги)

Оптова торгівля насінням та ЗЗР, пропорциональний ПДВ. 1С версії 8.2 (Бухгалтерія для України и УТП), Кліент-Банк та М.E.Doc, формування та здавання звітності, нарахування з/п та відрядження, кадровий облік, справочин, облік ТМЦ, списання ПММ.
ФОП -Бухгалтерский супровід юр.осіб. Ліквідація в зв'язку с військовими діями.
Супровід ФЛП на єд.податку 2 гр. с найманими працівниками; супровід ТОВ на загальній системі - ділянки ПДВ, РРО, 631сч. и 361сч., статистична звітність

Старший касир

from 08.2009 to 09.2011 (2 years 1 month)
КФ ПАТ Приватбанк, Вся Украина (Фінанси, банки, страхування)

Зведення усіх кас відділення. Інкассація. Продаж банківських продуктів. Керування касирами.

Товарознавець, касир

from 03.2007 to 08.2009 (2 years 5 months)
ГК Фокстрот, Вся Украина (Роздрібна торгівля)

Облік ТМЦ та їх переміщення в торгівельній мережі, інвентаризації, контроль роботи касирів, інкассація. Кризис 2009р.- зачинення магазинів по регіону.

Education

Слов'янський державний педагогічний університет

Економічний, облік та аудит, Слов'янськ
Higher, from 2008 to 2010 (2 years)

Слов'янський державний педагогічний інститут

Технологічний, вчитель праці, креслення та БЖД, Слов'янськ
Higher, from 1996 to 2001 (5 years)

спеціаліст

Additional education and certificates

Торгово-Промислова Палата, Курси Адміністраторів

(2002-2003, 5 місяців)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office Пользователь Internet Користувач Internet Клиент-Банк Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерия 1С:Бухгалтерія Бухгалтерский учет Бухгалтерський облік 1С УТП 1С ЗУП BAS OpenOffice Управленческий учет, взаимодействие с поставщиками Управлінський та бухгалтерськ облік, взаємодія з постачальниками

Language proficiencies

English — beginner

References

Ковалева Валентина Володимирівна

Ковалева Валентина Володимирівна

Голова, МРО ТЧХУ м.Слов'янськ

Contact details are hidden

Additional information

•организаторські здібності, відповідальність, уважність
•легко та швидко навчаюсь, емоційно стійка, маю гарну пам'ять на обличчя, акуратна, наполеглива в досягненні мети, легко адаптуюсь в новій ситуації, чесна, коммунікабельна, життєрадісна
Хоббі: фітнесс, ковзани, автомобіль, їзда верхи, моделювання одягу.
•водійське посвідчення кат. «В», легковий автомобіль

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: