Наталя
Бухгалтер, інспектор з кадрів
- Age:
- 52 years
- City:
- Kherson
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9067049
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Михайлова Наталя
Особисті дані:
Адреса проживання : вул..Торгова 23, кв. 166,смт. Авонгард, Одеська обл., 67806
Адреса реєстрації: вул. Володимира Великого, 27, корп.2, кв.56, м. Херсон, 73040
Номер телефону: [
Email: [
Дата народження: 04.12.1971р.
Місце народження : м. Нікополь, Дніпропетровської обл.
Стать : жіноча
Сімейний стан: заміжня
Діти: так
Ціль:
Заміщення вакантної посади.
Профіль :
Відповідальна, старанна, рішуча,аналітичний склад ума, здатність швидко навчатися, уважність, висока працездатність, організованість, порядність, стресостійкість, чесність.
Освіта і кваліфікація:
Інженер вер.1989р.-черв..1994р.
Херсонський індустріальний інститут, м. Херсон
Набута професія за фахом інженера електронної техніки
квітень.1999- серпень 1999р.
Український заочний економічний інститут, м. Харків
Набута професія за фахом бухгалтер.
Підвищення кваліфікації жовтень 2004р- січень 2005р.
Херсонський державний університет, м. Херсон
«Компьютерні інформаційні технології» зі спеціалізацією «Комп’ютерне середовище «1С:бухгалтерія».
Досвід роботи:
Оператор ПЦН вересень2005р. -листопад.2010р.
Приватне підприємство «Служба охорони кобра ІІ», Херсон
Начальник відділу кадрів серпень 2010р.-вересень 2011р., липень 2012- серпень 2013р.
Приватне підприємство «Баярд-Херсон», м. Херсон
Начальник відділу кадрів вересень 2013-червень 2015
Приватне підприємство «Орлан», м. Херсон
Бухгалтер, з виконанням обов’язків інспектора кадрів червень.2015-квітень 2022р.
Приватне підприємство «Орлан», м. Херсон
Навички
Знання КЗпП України та інших нормативних актів, які регламентують ведення кадрового діловодства , прийом, переведення та звільнення працівників в повному обсязі, формування особових справ, ведення особових карток П-2, ведення табельного обліку; облік трудових книжок, внесення записів до них, ведення військового обліку.
Впевнений користувач 1С, ведення бухгалтерського обліку, проведення інвентаризації,робота з первинною документацією, складання актів звірки, складання авансових звітів, володію комп’ютером (MS Office, 1С: Бухгалтерія), навички роботи з клієнтами, досвід проходження перевірок. Володіння мовами українська, російська.
Similar candidates
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера (державна служба)
Kherson
Операціоніст, бухгалтер, менеджер, кадровик, оператор-комп'ютерник
5000 UAH, Kherson, Remote
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Kherson
Оператор по роботі з клієнтами, менеджер з персоналу (HR), з продажу
20000 UAH, Kherson, Remote
Зам. главного бухгалтера, бухгалтер (единственный)
Kherson, Odesa