Resume from August 1, 2023 File

Лідія

Медичний реєстратор, диспетчер кол-центру, офіс-менеджер, секретар

Age:
45 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Лідія Шуяк

Контактна інформація

Дата народження 11.05.1978
Місто Львів
Номер телефону [open contact info](look above in the "contact info" section) (+ viber, telegram)
E-mail [open contact info](look above in the "contact info" section)
Facebook [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи

1.09.2022 – Посада: реєстратор медичного відділу реєстрації та обслуговування
30.09.2022 пацієнтів
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне
медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних
методів лікування та швидкої допомоги»
Посадові обов’язки:
 приймання вхідних та здійснення вихідних дзвінків;
 обробка скарг та звернень громадян;
 реєстрація громадян для отримання медичних послуг;
 обробка персональної інформації громадян для надання медичних
послуг.

21.09.2021 – Посада: диспетчер
27.01.2022 Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор»
Посадові обов’язки:
 приймання вхідних та здійснення вихідних дзвінків;
 обробка скарг та звернень громадян;
 реєстрація громадян для отримання електронного квитка;
 обробка персональної інформації громадян для формування
електронного квитка.

1.10.2020 – Посада: старший лаборант кафедри архітектури
16.09.2021 Львівський національний аграрний університет
Посадові обов’язки:
 ведення обліку виходу на роботу працівників кафедри;
 участь у підготовці наказів, розпоряджень;
 відповідальність за збереження обладнання, майна та навчально-
методичної документації.

7.11.2016 – Посада: старший лаборант кафедри дизайну архітектурного середовища
1.10.2020 Львівський національний аграрний університет
24.10.2016 – Посада: завідувач канцелярії
7.11.2016 Львівський національний аграрний університет
Посадові обов’язки:
 організація роботи канцелярії;
 управління працівниками канцелярії;
 оформлення кореспонденції;
 контроль за термінами виконання документів та їх правильне
оформлення.

1.10.2012 – Посада: старший лаборант кафедри дизайну архітектурного середовища
24.10.2016 Львівський національний аграрний університет

14.04.2009 – Посада: завідувач навчальної лабораторії
1.02.2012 Львівський національний аграрний університет
Посадові обов’язки:
 підтримка лабораторного обладнання в належному стані;
 ведення обліку матеріальних цінностей;
 участь у розробці методичного забезпечення лабораторних
робіт;
 участь в обговоренні проектів наказів, розпоряджень тощо.

16.08.2005 – Посада: завідувач лабораторії комп’ютерної графіки
14.04.2009 Львівський національний аграрний університет
Посадові обов’язки:
 підтримка лабораторного обладнання в належному стані;
 участь у роботі з удосконалення документообігу та
інформаційного обміну;
 участь у розробці методичного забезпечення лабораторних робіт.

3.01.2003 – Посада: секретар-друкарка
19.04.2005 Великогрибовицька ЗОШ I-III ступенів
Посадові обов’язки:
 ведення вхідної та вихідної документації, телефонні дзвінки;
 ведення обліку виходу на роботу працівників;
 подання звітності;
 організація заходів, зустрічей.

1.07.1997 – Посада: продавець
2.02.1998 Львівське торгово-закупівельне підприємство водного господарства

Освіта

1.09.1995 – Львівський державний аграрний університет
18.07.2001 Спеціальність: «Архітектура будівлі і споруд»
Кваліфікація: інженер-архітектор
Повна вища освіта
1997 – Львівський державний аграрний університет
1998 Факультет підвищення кваліфікації
Кваліфікація: організатор-економіст агропромислового комплексу
Навчання на однорічному заочному економічному факультеті

Професійні навички та особисті якості

 досвід роботи з медичною програмою Doctor Eleks;
 досвід роботи з платформою для спілкування з клієнтами Binotel;
 знання ПК на рівні впевненого користувача з програмами пакету Microsoft Office
(Word, Excel, Power Point), а також їхніми Google аналогами;
 володіння основними програмами операційних систем на базі OC Windows;
 знання документообігу;
 бажання самонавчатися і вдосконалювати свої знання;
 високі комунікаційні та організаторські здібності;
 досвід роботи з персоналом та вміння працювати в команді;
 уміння працювати з великим потоком інформації у режимі мультизадачності;
 відповідальність, пунктуальність, порядність, організованість, уважність до деталей;
 адекватне ставлення до конструктивної критики, стресостійкість;
 відсутність шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: