• PRO

Євгеній

Виконавчий директор, 150 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Операційний директор

from 03.2023 to 06.2024 (1 year 3 months)
OptMaster, Київ (Транспорт, логістика)

Функціональні обов'язки

Відцифрування та регламентація всіх бізнес процесів компанії
Налаштування наскрізної аналітики лідогенерації
Створення системи накопичення та фіксації оперативних показників ефективності для відслідковування тренду та впливу змін на результат
Впровадження та налаштування нової CRM системи
Створення облікової системи під процеси компанії, контроль розробки та тестування системи
Створення щомісячного детального Дашборду “здоров'я” компанії по ключовим показникам
Виведення точки беззбитковості бізнесу
Створення та впровадження нових продуктів для підвищення конверсії лідогена та збільшення середнього чеку
Класифікація Клієнтської бази та впровадження моніторингу за її активністю
Розробка системи Лояльності для постійних клієнтів та системи знижок для стимуляції закриття та повторної угоди
Участь та впровадження напрямку “маркетплейс”
Контроль роботи відділів Клієнтського сервісу та Пошуку та прорахунку товарів
Створення та впровадження чатботу на базі ШІ (налаштування, створення БЗ та навчання моделі)

Комерційний директор

from 04.2019 to 11.2022 (3 years 7 months)
Дистанційна школа, Київ (Освіта, наука)

“Атмосферна Школа” - Ліцензійна школа дистанційної форми навчання: https://www.atschool.com.ua/
Березень 2022 - поточний час Комерційний директор

“Rider Rent” - Продакшин студія організації та проведення event заходів та концертів: https://www.rider.rent/
2020 - Лютий 2022 Операційний директор

“VOVA” - OnLine супермаркет, спеціалізований дистрибьютор в сегмент HoReCa: https://vova.ua/
2019 - 2020 Комерційний директор

Функціональні обов'язки за напрямами

E-Commerce

Створення, оптимізація та впровадження інхауз Колл центрів в структуру конвертації Лідів. Написання Скриптів розмови та маршрутів руху Лідів. Автоматизація процесів обробки замовлень та формалізація метрик ефективності кожного з етапів Воронки продажу.
Підвищення конверсійності on-line ресурсів (інформативність, простота навігації та інтуїтивний пошук, збір даних поведінки ЦА на ресурсі). Створення функціональних власних кабінетів з персоналізованими пропозиціями та програмою лояльності. Створення маршрутів Лідів, мобільних додатків та систем моніторингу та конвертації кинутих корзин та Wish листів. Впровадження омніканальної системи комунікації з ЦА.
Customer Journey Mapping
Інтеграція off-line активності “польових” менеджерів з продажу та Мерчандайзерів в загальну Воронку продажу. Створення лімітів для відстежування процесів та підвищення ефективності роботи “полових” співробітників.
Створення відділу internet маркетингу з нуля. Пошук персоналу, налаштування метрик, тестування та запуск рекламних кампаній. Створення підрозділів генерації текстового, фото та відео контента.
Впровадження CRM систем, автоматизація ключових процесів в середовищі 1С, Bitrix 24, Terrasoft та створення власної системи Rider WMS.

Категорійний менеджмент та управління товарними стоками

Створення Категорійних матриць під конкретну цільову аудиторію. Досвід роботи з номенклатурою 3000+ SCU.
Визначення Ролей номенклатури всередині категорії, створення оптимальних кількісних лімітів стоків SCU в залежності від ролі та маржинальності, створення Матриці рентабельності.
Автоматизація процесів закупівлі та контролю товарних залишків, розробка та впровадження Автозамовлення.
Налаштування в середовищі 1С Звітів для контролю за рентабельністю Категорій / Підкатегорій / Артикулів. Впровадження партійного обліку.
АВС номенклатурний аналіз.
Пакетні ассортименті рішення.

Виконавчий директор

from 04.2015 to 02.2019 (3 years 10 months)
RentAll, Київ (Технічна підтримка заходів)

“RentAll” - комплексна технічна підтримка event заходів різного рівня та масштабу: www.rentall.in.ua

Аналіз івент ринку та ринку технічного підряду та підтримки заходів та поточної позиції компанії. Розробка трьоричної програми розвитку, розширення асортиментної пропозиції та цінової політики.
Розширення спектру пропозицій в 2,5 рази та вихід в В2С сегмент.
Впровадження в компанії процесів Планування, Бюджетування та Управлінського фінансового обліку.
Формалізація Бізнес процесів та автоматизація їх в середовищі ERP. Створення власної системи на базі Terrasoft.
Інтеграція корзини з ERP, налаштування контролю за кинутими замовленнями та глибокими проектами. Автоматизація проектних кошторисів та розрахунку операційної рентабельності.
Розширення каналів комунікації з ЦА та створення додаткових маршрутів конвертації:
Створення відділу телефонних продажів
Формалізація структури та процесів обробки замовлень
Написання Скриптів та процедур
Автоматизація роботи менеджерів
Підбір та адаптація персоналу
Створення та проведення тематичних внутрішніх тренінгів та освітніх програм
Оперативне та стратегічне управління Комерційним, Маркетинговим та Фінансовим підрозділами.
Координація та контроль всіх масштабних заходів
Проведення перемовин з усіма ключовими клієнтами.

Комерційний директор

from 04.2005 to 08.2008 (3 years 4 months)
Баядера Імпорт, Київ (Імпорт та дистрибуція елітного алкоголю)

“Баядера Імпорт” - Імпорт та дистрибуція елітного алкоголю (Johnnie Walker, Baileys, Smirnoff, Sheridans, Xenta, Campari та інші)

Стратегічне планування діяльності Комерційного відділу (Продаж, Маркетинг та Логістика)
Оперативний контроль діяльності підзвітних підрозділів та відділу продажів (відділу регіональних продажів, відділ прямих продажів по м. Києву та області та відділу Маркетинга)
Постановка цілей та задач співробітникам комерційного відділу згідно поточного та перспективного плану розвитку
Розробка програми розвитку та реалізація якісної дистрибуції згідно асортиментної матриці по всій території країни
Формування команди співробітників (підбір та ротація персоналу, оцінка якості їх роботи та мотивація). Розробка та впровадження системи матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників
Розробка, впровадження та автоматизація системи звітності, дозволяючої в режимі реального часу оцінювати ефективність компанії в цілому, та і по напрямком окремо
Аналіз, контроль та координація роботи співробітників комерційного відділу
Організація та проведення презентацій, тренінгів та участь в національних виставках
Участь в щорічних підписних компаніях з національними мережами

Education

Київський Національний Економічний Університет

Міжнарона економіка, Київ
Higher, from 1998 to 2002 (4 years)

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

КВАЛІФІКАЦІЯ та КОМПЕТЕНЦІЇ

•25 річний успішний досвід роботи в напрямку Продажів, Логістики та Маркетингу в національних та західних компаніях
•20 річний досвід підбору та управління персоналом, розробки систем мотивації та якісної їх оцінки, складання програм росту та розвитку підлеглих
•15 річний успішний досвід роботи ТОП менеджером на позиціях Комерційного, Операційного та Виконавчого директора
•10 річний досвід створення, налаштування, впровадження та автоматизації бізнес процесів в середовищах CRM, ERP, WMS та LMS систем. Кастомізація існуючих та створення індивідуальних з “нуля” під особливості бізнесу та процесів.
•9 річний успішний досвід роботи в напрямку E-Commerce.
•Стратегічне планування діяльності компанії з декомпозицією на періоди, напрямки, продукти та проекти.
•Впровадження процесу бюджетування в компанії з “нуля”, запуск Управлінського обліку та звітності (P&L, Cash Flow)
•Стратегічне та оперативне планування діяльності підзвітних відділів та компанії в цілому, бюджетування діяльності та розробка стратегії розвитку.
•Формалізація, впровадження, оптимізація та автоматизація існуючих бізнес процесів. Створення індивідуальних Воронок продажу, каналів та Скриптів.
•Успішний досвід побудови кількісної та якісної національної дистрибуції, розвитку існуючої, створення з нуля відділів Продажу, Маркетингу, Колл центрів, Сервісних служб та Логістики. Досвід керування мережею філій, бутіків та інтернет магазинами.
•Досвід роботи зі світовими брендами та вітчизняним виробництвом: FMCG (food & non food), Event та ринок послуг, освіта та ринок IT продуктов.
•Стратегічне та оперативне планування діяльності підзвітних відділів та компанії в цілому, бюджетування діяльності та розробка стратегії розвитку.
•Створення маркетингових планів та бюджетів, запуск нових торгових марок та продуктів, аналіз ринків та конкурентної середи. Ребрендінг та побудова комунікації.
•Досвід створення та проведення вебінарів та запуску Retention Management на базі національних компаній в В2В та В2С сегменті.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: