Resume from March 24, 2023 File

Тетяна

Помічник керівника

Age:
35 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Кашпер Тетяна Юріївна

Рівне, вул. Петра Могили 53А, кв.36
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Д.н. 15.08.1988р.
Мета
Прагну отримати посаду на якій зможу бути корисною та реалізувати себе. Отримувати гідну заробітну плату та мати змогу професійно зростати.
Освіта
1994 – 2003рр. Кузьмівська ЗОШ I-II ст.
2003 – 2005рр. Рівненський економіко-гуманітарний та інженерний коледж. Спеціальність «Методика та педагогіка середньої освіти»
2008 – 2009рр. Кременецький гуманітарно - педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка. Спеціальність «Методика та педагогіка середньої освіти. Мова література (англійська)»
2008 – 2009рр. Технічний коледж Рівненського університету водного господарства та природокористування. Спеціальність «Касир банку»
Трудова діяльність
2008 -2010рр. Перекладач з англійської мови
2007 – 2008рр. Англомовна няня хлопчика з 5міс. до 1р.8міс.
2008 – 2010рр. Няня дівчинки з 2міс. до 2р. 5міс.
2010 – 2013рр. Декретна відпустка
2013.06 – 2013.11рр. Оператор кол-центру
2014.03 – 2015.06рр. Продавець – консультант мобільних телефонів
2015р. і до сьогодні Адміністратор сервісного центру « GSM сервіс»
Обов'язки: прийом та видача апаратів, формування цінової політики, ведення клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій, аналізування та пошук кращих постачальників запчастин, моніторинг цін та вибір найкращих пропозицій, пошук нових оптових клієнтів, налогодження контакту з новими та потенційними клієнтами, написання текстів для реклами, облік, пошук, замовлення та повернення запчастин, контроль складів, контроль та ведення оптових боржників, ведення бухгалтерії та звітності ФОП, розприділення роботи між працівниками, прибирання офісу.
Особисті якості
Характер спокійний, урівноважений. Комунікабельна, відповідальна, цілеспрямована, наполеглива, доброзичлива, терпляча. Швидко вчуся. Не боюся складнощів. Маю вміння вирішувати конфліктні ситуації. Стресостійка. Ініціативна та трудолюбива. Вмію аналізувати та логічно мислити. Шкідливих звичок не маю. Люблю працювати з дітьми. Легко входжу з ними в дружні відносини. Вмію зацікавити та сконцентрувати увагу дитини на потрібному. Не боюся новий контактів.
Додаткові відомості
Одружена. Маю дочку 12р.
Володію українською, російською, англійською та німецькою мовами.
Мою практичний досвід роботи з комп’ютером.
Маю сертифікат про проходження курсу «Бухгалтерський облік: від початківця до головного бухгалтера».
Маю права водія категорії В з 2013 року.
Мою досвіт роботи у мережевому маркетингу.
Маю практику ведення бухгалтерії та звітності підприємця.
Завжди намагаюся досягнути максимального результату у всьому, що роблю. Віддана своїй справі.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: