Resume from February 16, 2023 PRO

Анастасія

Керівник контакт-центру

Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу Телемаркетингу

from 02.2019 to 12.2022 (3 years 10 months)
ЛІГА ЗАКОН, Київ (IT)

- Формування та коригування шаблонів, бізнес-процесів, скриптів та сценаріїв роботи, розробка і інтегрування бізнес-процесу лідогенерації всередині відділу;
- Створення і впровадження системи контролю якості роботи (оцінка якості розмов та фіксації даних);
- Підбір та навчання нових співробітників. Створення системи адаптації у відділі.
- Планування навантаження, оптимізація та автоматизація робочого процесу в CRM (оцінка поточного процесу, опис ТЗ з новою автоматизованою логікою для зменшення затрат на фіксацію даних у CRM і збільшення рівня доступності операторів);
- Розподіл та пріоритезація завдань, контроль їх виконання;
- Звітність, аналіз показників відділу, аналіз кількості і якості заявок, рекомендації для маркетингу щодо лідогенерації;
- Запуск і реалізація проєктів з обзвону баз, реалізація проєктів з ланцюгом комунікації (пошта, повідомлення, дзвінки) для пошуку нових контактів, інших цілей.
- Створення та опис ТЗ для:
скорингу клієнтів; 
телефонії; 
доопрацювань в CRM для оптимізації поточних процесів, впровадження нових бізнес-процесів;
інше.

Начальник відділу методології та контролю якості

from 11.2018 to 01.2019 (2 months)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

- Організація роботи відділу методології та контролю якості:
- Організація процесу оцінки якості розмови операторів;
створення, розробка тренінгів для контактного центру (презентація, роздатковий матеріал);
- Розробка системи контролю за знаннями, оцінка, аналіз результатів;
- Запуск системи контролю роботи SVTL;
створення алгоритмів, скриптів, методичних матеріалів, мануалів з використання ПЗ;
- Пошук/підбір персоналу, формування групи вступного навчання, допуск до прийому дзвінків.

Project manager

from 10.2016 to 10.2018 (2 years)
OSDirect, Київ (Маркетинг/Телекомунікації)

Управління проектами контакт центру:
- Запуск (постановка ТЗ, комунікація з ІТ відділом), контроль проектів ГЛ, ТМ;
- Комунікація із замовником, фінансовий результат, звітність (білінги, конверсії, створення будь-якого виду звітності), фінансовий результат (виставлення рахунків, підготовка актів – робота в 1С), контроль оплат;
- Підбір персоналу, навчання, ротація згідно з мотиваційною політикою;
- Поділ функціоналу операторів за напрямами;
створення нормативних документів;
- Розробка системи тренінгів, створення та проведення, створення електронної Бази Знань;
- Розробка та впровадження Quality Assessment Card (вх, вих);
Розробка, запуск, контроль:
- Motivational policy for specialists/TL;
- Penalty system для specialists/TL;

Керівник групи

from 02.2014 to 04.2016 (2 years 2 months)
VostokFinance Group, Київ (Collection)

Навчання персоналу:
- адаптаційного періоду;
- коучинг, підвищення кваліфікації чинних фахівців.
Постановка задач та контроль виконання kpi;
- Аналіз роботи групи та підрозділу з виконання KPI, контроль SL, доступності;
- Створення та робота зі звітністю для групи/підрозділу/КЦ;
- Комунікація з відділом контролю якості, фінансовим відділом, відділом кадрів та ін.;
Виконання інших обов'язків згідно з посадовою інструкцією

Керівник групи

from 09.2013 to 01.2014 (4 months)
УКГ, Київ (Collection)

Навчання співробітників, аналіз показників, виконання kpi, інші завдання, пов'язані з ефективністю групи

Оператор Call-centre

from 07.2012 to 12.2012 (5 months)
UkrFinance, Київ (Collection)

Стягнення простроченої заборгованості 90+

Оператор Call-centre

from 09.2011 to 07.2012 (10 months)
Фінансове Агентство Збору Платежів (ФАСП), Київ (Collection)

робота з простроченою заборгованістю 1-30 днів

Education

Національний Педагогічний Університет ім.М.П.Драгоманова

Економічна теорія, Київ
Higher, from 2009 to 2014 (5 years)

Дипломна робота маркетинг

Language proficiencies

English — average

Additional information

навчання, контроль якості контактного центру;
проведення тренінгів для персоналу;
Розробка скриптів, алгоритмів, мануалів;
Розробка та впровадження мотиваційної політики, Quality Assessment Card (вх, вих);
створення тренінгів, комплексне навчання (система адаптації, навчання діючих співробітників) та дистанційне навчання;
Пошук, підбір персоналу, вступне навчання;
Створення нормативних документів (посадові інструкції, нормативи статусів оператора та ін.);
Запуск проектів ГЛ, ТМ (collection, продаж, опитування);
створення виділеного напряму клієнт сервісу;
Створення ТЗ для телефонії та ін, створення логіки та опис ТЗ для скорингу клієнтів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: