• PRO

Олександр

Менеджер проєктів, 70 000 UAH

Considering positions:
Менеджер проєктів, Керівник будівельного проєкту
Employment type:
full-time
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу відкриттів магазинів

from 07.2024 to now (1 year 1 month)
E-zoo, Київ (Роздрібна торгівля)

Відкриття нового магазину.
Переговори з орендодавцями, приймання приміщення.
Погодження адаптаційних проектів для заходу на ремонт в ТРЦ (ЕТР, АР, Візуальний проект, Проект освітлення)
Пошук підрядників для виконання будівельних робіт, електротехнічних робіт, монтаж освітлення, вивіски, поставка стелажів, касового обладнання.
Повне супроводження будівельних робіт, закупка обладнання, передача магазину під загрузку товаром та відкриття магазину.

Програми: MS Project, 1С, MS Office (Excel, Word).

За час роботи у Є-ЗОО було відкрито:
13 магазинів, та 3 реконструкції.

Магазини відкривались як в прикасовій зоні, в оренді Сільпо, так і безпосередньо в Торгових центрах, з якими велись перемовини.
Регіони відкриттів:
Київ, Луцьк, Рівне, Львів, Ірпінь.
ТРЦ (Піраміда, Лавіна, Караван, Атмосфера, Жираф, Городок, Покровський, Спартак, Щасливий, Порт Сіті.)

Директор з розвитку мережі

from 11.2022 to 12.2023 (1 year 1 month)
Пчелка, сеть продуктово-розничных магазинов, Київ (Роздрібна торгівля)

1. Розвиток мережі.

2. Ведення проекту відкриття нових магазинів з пошуку локації до відкриття нових магазинів.

3. Переговори з Орендодавцями по всім існуючим об'єктам оренди, Підписання доп. угод по зменшенню орендної плати та інших умов співпраці.

4. Формування бюджету відділу розвитку на кожний місяць

5. Формування та виконання цілей відділу розвитку

6. Взаємодія з юридичним відділом що до формуввання додаткових угод, основних договорів, вирішення спірних моментів з орендодавцями.

7. Ведення перемовин з потенційними орендодавцями. Підписання договорів оренди.

8. Взаємодія з державними органами, Управлінням Земельних Ресурсів, що до пошуку нових локацій для потенційних магазинів.

Менеджер проектів

from 03.2018 to 12.2021 (3 years 9 months)
Сільпо, мережа супермаркетів, Київ (Роздрібна торгівля)

Кейс відкритих магазинів СІЛЬПО:

Київ. Соф Борщагівка. Небесної Сотні 24\83 [open contact info](look above in the "contact info" section)
Київ . Соф. Борщагівка. Соборності 140а
Київ . Соф. Борщагівка. Київская 16
Київ . Липковского 1а
Київ . Тростянецкая ТРАШ
Дніпро. Титова ТРАШ
Черкаси. Шевченка 209. Реконструкція без закриття
Дніпро. Фабра 7
Дніпро. Тополиная
Одеса Фонтанскя дорога 58
Одеса Овідіопольска 1
Львів. Кульпарковская 226. Офис
Львів. Кульпарковская 93а
Львів. Пасичная 94
Івано-Франківськ Мазепи 168. Реконструкція без закриття.
Вінниця. Келецка 121
Полтава. Европейска 60А
Камінське. Шевченко 209
Київ . Басейная 6. Реконструкция без закрытия. ЛЕ Сильпо
Львів. Зимня Вода. Виробничий комплекс 10 500 кв.м.


Функціональні обов'язки:

1. Організація роботи учасників групи проєкту відкриття об'єкта торгівлі.

2. Контроль розробки проєктної документації об'єкта (розділів проєкту АР, ТХ, ОВ, ВК, ЕТР, КМ, КЖ, ХП, освітлення торговельного залу, дизайн проєкту, протипожежних систем та інших за потребою).

3. Контроль термінів проведення конкурсів з вибору підрядників робіт/послуг і постачальників обладнання, і підписання з ними договорів.

4. Забезпечення, перед початком робіт на об'єкті спільно зі співробітниками адміністративного офісу підприємства, визначення схеми узаконення реконструкції.

5. Забезпечення приймання об'єкта від власника приміщення відповідно до умов договору оренди.

6. Забезпечення передачі об'єкта генеральному підряднику, для виконання ним будівельно-монтажних робіт (далі - БМР).

7. Організація проведення БМР, монтажу холодильного та технологічного обладнання, постачання ТМЦ, монтаж систем охорони та ІТ на об'єкті торгівлі.

8. Організація якість виконання робіт і дотримання стандартів підприємства.

9. Організація передачі об'єкта в торговельну мережу "Сільпо".

10. Організація виконання фінансової дисципліни об'єкта.

Директор підприємства

from 04.2015 to 12.2017 (2 years 8 months)
Силінвест, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

1. Пошук і купівля обладнання.
2. Монтаж виробничої лінії.
3. Запуск виробництва.
4. Закупівля всіх сировинних складових, ведення переговорів з постачальниками.
5. Відпрацювання технології виробництва.
6. Пошук і навчання персоналу.
7. Вихід на ринок. Здійснення маркетингових заходів


Повний цикл організаційних робіт, від виробництва, до продажу продукції.

У підпорядкуванні до 20 осіб.

Директор підприємства (Франшиза)

from 03.2013 to 04.2015 (2 years 1 month)
Еко-Лавка, Київ (Роздрібна торгівля)

Відкриття франчайзингових магазинів продуктів харчування з нуля. Еко-лавка



Пошук орендних приміщень
Купівля обладнання
Пошук і навчання персоналу
Ведення переговорів з постачальниками
Відкриття магазинів


У підпорядкуванні до 10 осіб

Education

КУТЕП

Міжнародні Економічні Відносини, Київ
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Міжнародні Економічні Відносини

Additional education and certificates

Лідерська Програма ЛП 154. Балтік Тренінг Груп

2012 4 місяці

Knowledge and skills

  • Ведення переговорів
  • Ведення ділових переговорів
  • Ділове листування
  • Навчання персоналу
  • Аналіз ринку
  • Пошук нових клієнтів
  • Водійські права кат. B
  • Стратегічне планування
  • Робота в команді
  • Уміння аналізувати

Language proficiencies

English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: