Resume from May 3, 2024 PRO

Михайло

Менеджер з комунікацій, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
25 years
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Kyiv, Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Викладач

from 01.2022 to now (2 years 5 months)
Національний університет "Острозька академія", Острог (Освіта, наука)

Працюю на кафедрі журналістики та медіакомунікацій. Викладаю комунікаційні курси (стратегічні комунікації, реклама і PR, SMM та інформаційні війни). Розробка та викладання курсів, створення та наповнення курсів у системі Moodle, Google classroom.

Прес-секретар

from 01.2020 to 12.2021 (1 year 11 months)
Національний університет "Острозька академія", Острог (Освіта, наука)

Розробка комунікаційної стратегії та брендбуку, впровадження google календаря на рівні університету, створення пам'яток та комунікайних рекомендацій для персоналу, уніфікація робочої внутрішньої комунікації.

Копірайтер, контент-менеджер

from 11.2018 to 12.2019 (1 year 1 month)
Студія текстів "Слово", Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Працювали над написанням текстів, що репрезентували бренди. Останнім клієнтом було платформа онлайн-платежів easypay.ua (написання статей за ТЗ SEO-спеціаліста)

Education

Національний університет "Острозька академія"

Гуманітарний факультет, кафедра журналістики, Острог
Higher, from 2020 to 2021 (1 year)

Здобув ступінь магістра журналістики. У дипломній роботі досліджував релігійний медіадискурс (особливості комунікації християнських конфесій у медіа).

Українська баптистська теологічна семінарія

Програма розвитку молодих лідерів, Львів
Higher, from 2017 to 2021 (4 years)

Закінчував заочну форму паралельно з основною денною формою навчання. Вивчав богословські та практичні аспекти лідерства у релігійних та неприбуткових організаціях.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: