Resume from January 5, 2023 File

Ігор

Заступник начальника охорони

City of residence:
Zolotonosha
Ready to work:
Cherkasy, Zolotonosha

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Костюченко Ігор Миколайович
Дата народження 16.10.1984р.н.
Адреса проживання: Черкаська область, м. Золотоноша,
вул.. Шевченко 77 кв.2
тел.. [open contact info](look above in the "contact info" section)
email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: працевлаштування – заступник начальника охорони.

Освіта: 1991-2001р.р. – учень Золотоніської загальноосвітньої школи №3,
2001-2006р.р. – студент Кременчуцького державного політехнічного університету.
Спеціальність – «Колесні та гусеничні транспортні засоби» за кваліфікацією інженер – механік.
Освітній рівень – Спеціаліст.

Служба в ЗСУ: 2006 – 2007 р.р.

Досвід роботи: 2008 – 2015 р.р. Управління Міністерства внутрішніх справ України в Черкаській області.
2015 – 2019 р.р. Головне управління Національної поліції в Черкаській області.
2019 – 2022 р.р. Водій міждународних перевезень.

Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, стресостійкість.

Маю в наявності транспортний засіб.

Шкідливі звички: не маю.

Маю водійське посвідчення категорії: « В1, В, С1, С, СЕ ».

Володіння іноземними мовами: англійська зі словником.

Сімейний стан: одружений.

Проживаю зі своєю сім’єю:
Дружина: Костюченко Олена Михайлівна 1989 р.н., начальник режимно – секретного сектору Золотоніського районного відділу поліції ГУНП в Черкаській області.
Син: Костюченко Денис Ігорович 2011 р.н., учень.

Я та мої близькі родичі до кримінальної та адміністративної відповідальності не притягувалися.

09 грудня 2022 Костюченко І.М.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: