Тетяна
Керуючий готельно-ресторанним комплексом
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9253145/
Work experience
Керуючий готелем
from 11.2022 to 11.2025
(3 years)
П'яти зірковий готель в курортному місті, Сатанів (Готельно-ресторанний бізнес)
"Арден Палац" https://arden-palace.com
ДОСЯГНЕННЯ:
•за півтора року відкрила 3 корпуси готелю; 1 корпус - 120 номерів ; 2 корпус
275 номерів ; 3 корпус -105 номерів + апартаменти .
•% загрузки готелю виріс в 2023 році на 25 %, в 2024 році на 35% в січні 2025 році на 45%.
ОБОВ’ЯЗКИ:
•організація і контроль роботи СПіР
•організація і контроль служби Хауспікінг
•організація і контроль пральні і хімчистки готелю
•контроль роботи інженерної служби готелю
•контроль роботи служби паркування транспортних засобів
•підбір та навчання персоналу
•контроль роботи відділу продажу та розробка корпоративних стандартів готелю
•написання посадових інструкцій для працівників
•розроблення короткострокових та довгострокових стратегій розвитку готеля
•контроль виконання всіх фінансових показників
•аналіз, систематизація та оптимізація наявних бізнес-процесів
•розробка організаційної структури, штатного розпису, систем мотивації персоналу
•нарахування заробітної плати
•забезпечення високої якості обслуговування і конкурентоспроможності, у тому числі підтримка позитивної репутації готелю
•скорочення витрат і збільшення прибутковості бізнесу
Директор дитячого розважного комплексу
from 11.2021 to 11.2022
(1 year)
Дитячого розважального комплексу "Чубі-Бум" Польщі в місті Вроцлав., Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
https://chubi-boom.pl/ . ДОСЯГНЕННЯ:
•збільшила обсяг продажів у період несезонну (2 квартал 2022 року) травень 2022 — на 35 %
червень 2022 — на 30 %
липень 2022 — на 25 %
•перевиконала поставлений грошовий план 2022 року у 1,5 рази
•підписала річний контракт з дитячими садочками і шкільними закладами з 1 по 3 клас.
ОБОВ’ЯЗКИ:
•контроль будівельних робіт
•організація отримання технічної та дозвільної і нормативної документації
•розробка організаційної структури, штатного розпису, посадових інструкцій, систем мотивації персоналу
•аналіз, систематизація та оптимізація бізнес-процесів
•впровадження правил по техніці безпеки і санітарних норм
•організація планування обліку і складання звітності про виробничу діяльність
•написання, розробка та впровадження нових бізнес-процесів, програм лояльності для клієнтів
•керівництво виробничо-господарською діяльністю
•розробка маркетингових активностей (створення медіа-плану, складання графіку розсилок потенційним клієнтам, написання ТЗ для відділу маркетингу, контроль виконання поставлених завдань)
•підбір та навчання персоналу
•планування та контроль досягнення комерційних показників
•моніторинг ринкової ситуації, аналіз конкурентів
•маркетингова стратегія просування комплексів (робота з блогерами, гугл реклама і ключові слова, чат-бот, телеграм канали, зовнішня реклама біл-борди + відео екрани ТЦ,
подієвий маркетинг, форуми, семінари, виставки)
Керівник проектів заміських комплексів.
from 01.2015 to 11.2021
(6 years 11 months)
Заміский комплекс на березі київського моря, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
«Sosnovel» https://sosnovel.com.ua/
Номерний фонд - 120 номерів . К-ть персоналу 90 чол.
« Morewell» https://morewell.com.ua/
Номерний фонд - 65 номерів. К-ть персоналу 70 чол.
Директор реабілітаційного центру « Сосны» https://sos-na.com.ua/ Номерний фонд - 30 номерів . К-ть персоналу 18 чол
ДОСЯГНЕННЯ:
•масштабування бізнесу та прибутку за рахунок відкриття нових локацій, що
дало можливість обслуговувати понад 800 гостей одночасно
•виграли тендер на проживання та харчування зі збройними силами Канади на півроку року, та двічі пролонгували контракт
•через великий попит та поживання в комплексі, втілили в життя новий проект з розширення. За півроку ввели в експлантацію 55 будиночків «Шале» (100 номерів)
ОБОВ’ЯЗКИ:
•будівництво комплексів з нуля, технічний нагляд під час будівництва за підрядними організаціями
•управління та планування адміністративно-господарською діяльністю підрозділів (ресторанів, реабілітаційного центру, СПА-зони, зон відпочинку, конференц-залів)
•контролювала реалізацію та підтримання стандартів якості, сервісу та всіх стандартів
роботи у всіх підконтрольних підрозділах
•комплектація готелів, РЦ центру, ресторанів, барів (меблями, інвентарем) устаткуванням, технічний нагляд під час будівництва за підрядними організаціями
•оптимізація бізнес-процесів для підвищення прибутковості
•контроль безперебійної роботи адміністративно-господарської діяльності
комплексів
•управління економічною діяльністю (планування доходів, витрат, експлуатація і поточна оцінка ТМЦ і ОС, складання і управління бюджетом готелю)
•отримання технічної, дозвільної і нормативної документації
•аналіз, систематизація та оптимізація наявних бізнес-процесів
•підбір та навчання персоналу
•спілкування і робота з представниками перевіряючих органів
•розробка організаційної структури, штатного розпису, посадових інструкцій, систем мотивації персоналу
•контроль усіх внутрішніх фінансових операцій з питань розрахунку з постачальниками, дебіторським розрахункам, нарахування заробітної плати
• контроль правильності оформлення фінансової документації та звітності
•організація і контроль роботи СПіР, Хаускіпінг, СПА, пральні, ресторанів ,вуличних барів
•скорочення витрат і збільшення прибутковості бізнесу
•розробка і організація заходів спрямованих на збільшення завантаження готелів, підвищення його рентабельності
•організація і проведення заходів (фуршети, банкети, конференції, весілля , тімбілдінг і інші заходи)
•просування послуг, реклама, залучення нових клієнтів та утримання постійних
•моніторинг ринкової ситуації, аналіз конкурентів
•робота з електронними каналами продажів (Booking.com, Expedia, Agoda, NewLogic і тп)
Директор підприємства
from 03.2013 to 02.2015
(2 years)
ТОВ" Едакоф- плюс", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
ОБОВ’ЯЗКИ:
•повне відкриття підприємства, дозвільна система;
•розробка стандартів і правил сервісу
•проведення тренінгів персоналу
•розробка концепції, організація і проведення заходів (фуршети, банкети, кейтеринг)
•впровадження карти бару і винної карти, меню
•планування і бюджетування підприємства ,ведення форм звітності, управлінський облік
•впровадження командного методу роботи, робота на результат і досягнення цілей
•економічний та фінансовий облік і звітність ресторану, фіскальна дисципліна
•фінансовий аналіз і оптимізація витрат
•розвиток та управління підприємства в цілому,підвищення рентабельності підприємства
•підбір та навчання персоналу
•виконання планово-фінансових показників
Керівник відділу розвитку ТОВ "Знахідка"
from 02.2012 to 03.2013
(1 year 2 months)
ТОВ Знахідка, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Напрям відділу : Розробка проекту відкриття підприємства ресторанного типу : (таверна "Пражечка", кафе "Микулін" розробка проекту об'єкту оптової торгівлі слабоалкогольної продукції і відкриття магазину "Микулінский бровар". Основні обов'язки: Керівництво виробничо-господарською діяльністю Організація отримання технічної, дозвільної і нормативної документації; Організація планування, обліку і складання звітності про виробничу діяльність. Контроль за раціональним використанням матеріальних, фінансових і трудових ресурсів, оцінка результатів виробничої діяльності і якості обслуговування клієнтів; Організація обліку вироблюваних робіт і послуг, надання звітності про виробничу діяльність; Управління персоналом: здійснення прийому персоналу, контроль організації навчання персоналу. Контроль формування професійної команди нижчих управлінських кадр(адміністратори, помічники адміністраторів, старші кухарі, продавці, менеджера по продажах ); Контроль управління товарними запасами; Уміння організовувати роботу колективу і працювати в команді(90 чоловік); Уміння самостійно приймати рішення; Керівництво і організація роботи усіх підрозділів ТОВ "Знахідка"(таверна, кафе, оптового магазину) ; Складання товарних, звітів, документообіг, нарахування з/п; Контроль організації і проведення заходів(банкети, фуршети, корпоративи, весілля, тематичні вечірки, концертні програми, шоу програми, VIP- прийоми); Контроль ведення документації і фінансової звітності; Забезпечення адміністративно-господарською діяльністю
Директор паба "BeerLand"
from 10.2010 to 02.2012
(1 year 5 months)
ЧП "Рорус", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
ДОСЯГНЕННЯ:
•залучила нових клієнтів та оптимізувала наявну базу клієнтів
•забезпечила перевиконання фінансового плану
ОБОВ’ЯЗКИ:
•виконання планово-фінансових показників
•повне відкриття підприємства, дозвільна система, устаткування, посуд
•підбір персоналу
•розробка технологічних карток
•розробка стандартів і правил сервісу
•забезпечення господарської діяльності
•переговори з орендодавцем, сервісними, охоронними службами, усунення форс-мажорів
•організація і проведення заходів (фуршети, банкети, кейтеринг)
•оптимізація бізнес-процесів
•управління та мотивація персоналу, систематичне проведення навчальних тренінгів, визначення сильних та усунення слабких якостей у продавців
•стратегічне планування, бюджетування, оптимізація витратної частини пабу
•розробка та впровадження високих стандартів обслуговування клієнтів
•врегулювання спірних та конфліктних ситуацій
Директор ресторану
from 09.2006 to 11.2010
(4 years 3 months)
ТОВ "Півкофф", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
ДОСЯГНЕННЯ:
•запровадила танці офіціантів що вечора та тематичні шоу - програми з виступом шеф кухаря чим забезпечила перевиконання плану на 35%.
•відкривала нові заклади компанії в Чернівцях, Севастополі та Києві
ОБОВ’ЯЗКИ:
•розробка річного бюджету та медіа-плану
•контроль витрат та виконання бюджету
•аналіз ринкових можливостей для збільшення продажів
•контроль за дотриманням трудової дисципліни та корпоративної етики працівників
•взаємодія з іншими підрозділами Компанії
•організація і проведення заходів (фуршети, банкети, кейтеринг)
•розробка стандартів і правил сервісу, проведення тренінгів персоналу
•забезпечення господарської діяльності
•впровадження всіх технологічних процесів
•контроль формування професійної команди (адміністратори, помічники адміністраторів, кухарів, офіціанти, прибиральниць)
•забезпечення умов для якісного обслуговування гостей
•бюджетування, контроль виконання статей бюджету
•складання звітності по діяльності ресторану
•організація праці персоналу, контроль і підтримка з питань формування кадрового
резерву
Education
Київська Державна Академія водного транспорту
"Облік і Аудит"., Київ
Higher, from 2001 to 2006 (5 years)
Additional education and certificates
курси "Школа ресторанного бізнесу"
1999,3 місяця
Knowledge and skills
- Знання програм:
- MS Excel
- MS Word
- SERVIO HMS
- Fidelio
- R-Keeper
- ProHotel
- 1С-Звіт
- Знання законодавчої бази і юридичних нюансів підприємства громад
- Ведення документації
- Фінансової і економічної документації
- Планування доходності підприємства
- Маркетингові дослідження ринку
Additional information
Вся додаткова інформація в індивідуальній переписці.
More resumes of this candidate
Considering positions: Керівник готельного комплексу, Начальник служби, Адміністратор
Kyiv
Прибура Тетяна е-mail: контактний номер 1977р.н. РЕЗЮМЕ КЕРІВНИК ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ: - Понад 25 років професійного досвіду, з яких 10 років в готельному бізнесі та 15 років...
Similar candidates
-
Виконавчий директор, Executive Director, керівник підприємства, готеля
Kyiv, Vinnytsia , more 6 cities -
Керуючий готельно-ресторанним комплексом
65000 UAH, Kyiv, Odesa -
Директор, керівник, керуючий, спеціаліст
Kyiv, Irpin , more 3 cities -
Керуючий готельно-ресторанним комплексом
Kyiv, Dnipro , more 7 cities -
Керуючий готельно-ресторанним комплексом
55000 UAH, Kyiv -
Керуючий готельно-ресторанним комплексом
50000 UAH, Kyiv