Ольга
Оператор call-центра, 15 000 UAH
- Employment:
- Part-time.
- Age:
- 41 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/929768
Work experience
Оператор call-центра
from 05.2022 to now
(2 years)
Adelina Call Center & BPO, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- обслуговування інформаційної гарячої лінії;
- консультування покупців на вхідній лінії, по наявності товар і по замовленням;
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних.
Досягнення:
Швидко засвоювати інформацію
Якісно консультувати клієнтів
Дотримуватись правил та стандартів роботи
Коректно реєструвати інформацію в базі даних
Оператор контакт центра
from 10.2021 to 11.2021
(1 month)
Телеперформанс, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
- обслуговування інформаційної гарячої лінії;
- консультування покупців на вхідній лінії, по наявності товар і по замовленням;
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних.
Бухгалтер з первичной документації, бухгалтера - касир, Оператор 1 С 8.3
from 09.2019 to 11.2020
(1 year 2 months)
КП "Київтранспарксервіс", Київ (Транспорт, логістика)
Виставлення рахунків на оплату, контроль їх отримання;
- Виписка податкових накладних;
- ведення та реєстрація книг КОРО;
- звіряння з контрагентами;
- Складання звітності;
- ведення обліку касових операцій на Підприємстві згідно з чинним законодавством України;
- ведення обліку розрахунків із підзвітними особами;
- Виконання операції з отримання, обліку та зберігання коштів, бланків суворої звітності та грошових документів з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх безпеку;
- одержання грошових коштів та грошових документів в установах банків на потреби Підприємства, здавати виручку та інші касові надходження;
- Здійснення виплат заробітної плати, премій, авансів на службові відрядження та інших виплат працівникам підприємства;
- ведення касової книги, звіряння фактична наявність коштів із залишками в касовій книзі, здійснення обліку розрахунків із працівниками Підприємства за сумами, видані ним під звіт на господарські потреби та на службові відрядження;
- обробка авансових звітів, здійснення контролю за витрачанням коштів на господарські потреби та своєчасністю здачі сум, не використаних за призначенням;
- Провидіння інвентаризації каси;
- брати участь у проведенні інвентаризації на Підприємстві;
- рознесення виписки банку у програмі «1 С 8.3», за контрагентами;
- Виконувати інші операції за дорученням головного бухгалтера;
- Взаємодія з іншими структурними підрозділами;
- Постійне підвищення свого професійного рівня;
Продавец
from 12.2016 to 07.2019
(2 years 7 months)
"Питна вода", Київ (Роздрібна торгівля)
- працювала із водоочисною системою Ecosoft.
- зустріч та обслуговування клієнтів;
- надання кваліфікованої консультації клієнтам щодо товарів;
- Забезпечення наявності товарів у відділі за правилами магазину, викладання товарів;
- Здійснення продажів товарів клієнтам;
- інформування клієнтів про додаткові товари;
- аналіз продажу та складання замовлень на постачання продукції.
Оператор контакт центра
from 09.2014 to 12.2015
(1 year 3 months)
Укртелеком, ПАТ, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
- прийом вхідних дзвінків та обробка вихідних дзвінків;
- консультації, інформування, допомога у вирішенні проблемних ситуацій;
- реєстрація звернень, даних клієнтів;
- формування та реєстрація заявок в інформаційній системі;
- Опрацювання заявок на перше підключення інтернету.
Оператор call-центра
from 02.2011 to 05.2014
(3 years 3 months)
Direct Call contact-center, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- обслуговування інформаційної гарячої лінії
- консультування покупців щодо вхідних дзвінків
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних
Досягнення:
- Висока якість обслуговування клієнтів
- у жовтні 2013р. була найкращим оператором з якості обслуговування Direct Call contact-center
Спеціаліст 1 категорії відділу житлових субсидій
from 09.2007 to 12.2010
(3 years 3 months)
УПСЗН Святошинского р-ну, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
- спілкування з клієнтами
- спілкування з клієнтами по телефону
- оформлення документів
Education
Державна академія житлово-комунального господарства
Економіка підприємства, економіст, Киев
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)
Additional education and certificates
КРОК, курсы, программа 1С
2007
Knowledge and skills
Additional information
Исполнительная, трудолюбивая, пунктуальная, легко обучаюсь новому, не конфликтная, вредных привычек не имею
Similar candidates
Администратор мед. центра, оператор колл-центра
Kyiv
Менеджер телефонных продаж, оператор в call-центр (входящие звонки, туризм)
Mykolaiv, Remote
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 UAH, Chernihiv, Remote
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 UAH, Nikopol, Remote
Менеджер відділу контролю якості роботи операторів, оператор call-центру
Kharkiv, Remote
Оператор call-центра
25000 UAH, Kyiv