Анна
Помічник керівника, адміністратор, оператор вводу даних, статист, обліковець
- Age:
- 39 years
- City of residence:
- Sambir
- Ready to work:
- Lviv, Other countries, Remote, Sambir
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9303059
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Помічник керівника, адміністратор, оператор вводу даних, обліковець, статист
Вік: 38 років
Місто проживання: м. Рудки, Самбірський р-н, Львівська обл.
Телефон: [
ел. пошта: [
Професійні навички
Впевнений користувач ПК, MS Office,програмний кошторисний комплекс АВК-3,5,клієнт-банки: набір, відправка платіжних доручень, отримання виписок( Кредит-Дніпро, Приват24, Укрексімбанк), ведення та оформлення документації, робота з первинною документацією, облік ТМЦ, навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет. Торгсофт
Досвід роботи
Статист з 10.2022р. по 11.2022р.
«АКБ-Центр»
прихід товару, розподіл товару, проведення інвентаризації .
Помічник керівника підприємства з 10.2019р. по 03.2022р.
ПП "ПІВДЕНЬ" (Проектування, монтаж, технічне обслуговування систем пожежної та охоронної сигналізації)
•введення поточної інформації до бази даних;
•контроль електромонтерів з належного та своєчасного виконання робіт;
• контроль електромонтерів з належного виконання тех. обслуговування засобів ПС та ОС;
• контроль записів у журналах по тех. обслуговуванню;
•контроль за своєчасною доставкою документації до клієнтів і повернення оригіналів до офісу;
•виконання обов’язків керівника підприємства, за його відсутністю;
•допомога бухгалтеру у вирішенні різних питань стосовно підприємства, контроль своєчасної виплати заробітної плати та податків на підприємстві;
•ведення ділової переписки та телефонних перемовин щодо заключення договорів на технічне обслуговування об’єктів;
•оформлення договорів;
•оформлення поточної документації;
•оформлення документів на відрядження працівників, посвідчень про відрядження;
•оформлення наказів по підприємству;
•виконання робіт із забезпечення кадрової діяльності підприємства;
•закупівля канцелярських та господарських товарів;
•консультування клієнтів щодо послуг, які надаються підприємством;
•забезпечення своєчасного розгляду документів, які передаються керівнику на підпис;
•пошук необхідної інформації в мережі Інтернет;
•прийом та реєстрація вхідної кореспонденції;
•робота з клієнт-банками (відправка платежів, отримання виписки);
•підготовка комерційних пропозицій;
•участь та підготовка усієї необхідної для тендерів документації;
•робота з нормативно-кошторисними базами АВК-5 (створення індивідуальної бази користувача, доопрацювання існуючих позицій, внесення змін у коефіцієнти розрахунку кошторисів);
•ведення складу ТМЦ;
•закупівля матеріалів для монтажних робіт;
•виписка рахунків, актів виконаних робіт, контроль оплат за виконані роботи, ведення перемовин з боржниками, звірка з головним бухгалтером підприємства;
•розробка інструкцій для користувачів засобами ПС та ОС;
•контроль підключення нових обєктів на ПЦС;
•співпраця з ПЦС, перевірка належного надходження сигналів з об’єктів, які знаходяться на технічному обслуговуванні підприємства
Менеджер з гуртових продажів трикотажних тканин (віддалено)
з 09.2018р по 09.2019р.
ТМ «Няня» Склад Турецького трикотажу м. Кременчук
•пошук клієнтів
•супровід замовлень
•ведення та поповнення клієнтської бази, обдзвони, реклама, інформаційна підтримка клієнтів, документальний супровід замовлень;
•ведення складу,інвентаризація ТМЦ, створення бази ТМЦ, контроль запасів ТМЦ;
•виписка рахунків, накладних, контроль оплат та відвантаження;
Менеджер з гуртових продажів трикотажних тканин 07.2016р по 09.2018р
ТОВ «Ротер» (гуртовий склад Турецького трикотажу м. Нікополь)
•пошук клієнтів
•супровід замовлень
•ведення та поповнення клієнтської бази, обдзвони, реклама, інформаційна підтримка клієнтів, документальний супровід замовлень;
•ведення складу,інвентаризація ТМЦ, створення бази ТМЦ, контроль запасів ТМЦ;
•виписка рахунків, накладних, контроль оплат та відвантаження;
Секретар-кошторисник з 03.2002 по 11.2013
ПП "ПІВДЕНЬ" (Проектування, монтаж, технічне обслуговування систем пожежної та охоронної сигналізації)
•введення поточної інформації до бази даних;
•ведення ділового листування та телефонних перемовин;
•ведення діловодства;
•оформлення довіреностей;
•виконання копіювальних робіт;
•виконання робіт із забезпечення кадрової діяльності підприємства;
•закупівля канцелярських та господарських товарів;
•запис відвідувачив по телефону;
•консультування клієнтів щодо послуг, які надаються підприємством;
•забезпечення своєчасного розгляду документів, які передаються керівнику на підпис;
•пошук необхідної інформації в мережі Інтернет;
•прийом та реєстрація вхідної кореспонденції;
•оформлення договорів;
•оформлення поточної документації;
•оформлення документів на відрядження працівників, посвідчень про відрядження;
•оформлення наказів по підприємству;
•робота з міні АТС;
•робота з оргтехнікою, прийом та відправка факсів;
•робота з електронною поштою та Інтернетом;
•друк матеріалів необхідних для роботи керівника;
•робота з клієнт-банками (відправлення платежів, отримання виписок);
•підготовка комерційних пропозицій;
•складання кошторисів, актів виконаних робіт у програмному комплексі АВК-3;
•підготовка тендерної документації для участі;
•робота з нормативно-кошторисними базами АВК-3 (створення індивідуальної бази користувача, доопрацювання існуючих позицій, внесення змін у коефіцієнти розрахунку кошторисів);
•ведення складу ТМЦ;
•закупівля матеріалів для монтажних робіт;
Знання мов
Українська — експерт
Російська - експерт
Польська — початковий
Англійська — початковий
Додаткова інформація
Особисті якості
відповідальність, наполегливість, стресостійкість, комунікабельність, цілеспрямованість, ініціативність, уважність до деталей, швидке навчання новому, вміння вникати у суть роботи, уміння працювати в команді, націленість на результат, вміння організовувати свій робочий час, адекватне ставлення до критики.
Хобі у вільний від роботи час:
Шиття, в'язання, малювання
Рекомендації можуть бути надані на прохання.
Similar candidates
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, секретар, мeнeджер з адміністративної діяльності
Lviv
Діловод, архіваріус, секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник керівника
11500 UAH, Dnipro, Remote
Проджект, бізнес-асистент, помічник керівника, куратор, заступник директора
Remote
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Lviv, Remote
Адміністратор, помічник керівника, секретар, менеджер, рецепціоніст
Lviv
Економіст, оператор 1С, помічник бухгалтера, економіста
15001 UAH, Kyiv, Remote