• PRO

Марина

Помічник бухгалтера, діловод

Employment type:
full-time, part-time
Age:
43 years
City of residence:
Malyn
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Консультант роботи з клієнтами

from 01.2024 to now (1 year 7 months)
ФОП, Дистанційно (IT)

Робота у компанії - надавачеві послуг інтернету: консультація та технічна підтримка абонентів; підготовка та підписання договорів про надання послуги суб'єктам господарювання. Робота в СРМ системі, Paperless, Google документи, Електронний кабінет платника. Самостійне ведення звітності по ФОП (3 група). Формування та подача звітності ФОП 1 та 2 групи через Електронний кабінет

Начальник відділу

from 02.2005 to 06.2022 (17 years 4 months)
Управління праці та соціального захситу населення, Київ (Державні організації)

-надання консультацій з питань трудового законодавства;
-участь у контрольно-перевірочних заходах з питань дотримання законодавства з праці суб’єктів господарювання різних організаційно-правових форм власності;
-організація засідань комісій (комунікація з державними органами, в тому числі і контролюючими, державними спеціальними фондами, керівниками та роботодавцями; складання планів роботи засідань, їх протоколювання та здійснювала контроль за виконанням завдань та протокольних рішень);
-участь у розробленні регіональних цільових програм соціально-еконочіного напрямку (збір, оборка та аналіз великих баз даних, їх систематизація);
-заміщення на період відсутності головного спеціаліста з кадрів;
-розроблення/участь у розробленні розпорядчих документів виконавчого комітету міської ради, які відносилися до компетенції роботи відділу (розпоряджень міського голови, рішень сесій та виконавчого комітету).

Бухгалтер, головний бухгалтер

from 01.2002 to 02.2005 (3 years 1 month)
СП "Лісоторговий склад", Малин (Роздрібна торгівля)

-веденення бухгалтерського та податкового обліку;
-складання та подання податкової звітності;
-касові та банківські операції;
-нарахування та виплата заробітної плати, складання звітності;
-комунікація з податковою службою, фондами, банками, постачальниками та покупцями;
-робота з договорами.
Паралельно додатково по сумісництву у період із березня 2002 по січень 2005 - бухгалтерський супровід трьох суб’єктів господарювання (1 юридична особа та 2 ФОПи)

Education

Інститут підприємництва та сучасних технологій

Економіка, Житомир
Higher, from 2001 to 2004 (3 years)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

-володію системними знаннями MS Office. Знаю принципи роботи "1С Бухгалтерія , M.E.Doc, постійно оновлюю свої знання на навчальних вебінарах. Тому, зможу швидко навчитися працювати в даних програмах, або аналогічних до них.
- маю знання та практику ведення діловодства та ділового спілкування (ділове листування, знання первинної документації та ДСТУ щодо оформлення організаційно-розпорядчих документів);
- маю знання первинних бухгалтерських документів і П(с)БО;
навики роботи з великою кількістю інформації у режимі багатозадачності.
відповідальна, уважна, стресостійка. Умію знаходити спільну мову із співрозмовником;
- постійно підтримую свої кваліфікаційні навики та підвищую свій рівень знань: беру участь у різноманітних он-лайн навчаннях та вібінарах бухгалтерського обліку; англійської мови.
- стабільне, безперебійне підключення до інтернету (з резервом роботи ПК та інтернету до 8 годин у разі вимкнення світла), принтер, сканер.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: