Resume from April 7, 2024 PRO

Марина

Помічник бухгалтера, менеджера, керівника, менеджер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City of residence:
Malyn
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу

from 02.2005 to 06.2022 (17 years 4 months)
Управління праці та соціального захситу населення, Малин (Державні організації)

-надання консультацій з питань трудового законодавства;
-участь у контрольно-перевірочних заходах з питань дотримання законодавства з праці суб’єктів господарювання різних організаційно-правових форм власності;
-організація засідань комісій (комунікація з державними органами, в тому числі і контролюючими, державними спеціальними фондами, керівниками та роботодавцями; складання планів роботи засідань, їх протоколювання та здійснювала контроль за виконанням завдань та протокольних рішень);
-участь у розробленні регіональних цільових програм соціально-еконочіного напрямку (збір, оборка та аналіз великих баз даних, їх систематизація);
-заміщення на період відсутності головного спеціаліста з кадрів;
-розроблення/участь у розробленні розпорядчих документів виконавчого комітету міської ради, які відносилися до компетенції роботи відділу (розпоряджень міського голови, рішень сесій та виконавчого комітету).

Бухгалтер, головний бухгалтер

from 01.2002 to 02.2005 (3 years 1 month)
СП "Лісоторговий склад", Малин (Роздрібна торгівля)

-веденення бухгалтерського та податкового обліку;
-складання та подання податкової звітності;
-касові та банківські операції;
-нарахування та виплата заробітної плати, складання звітності;
-комунікація з податковою службою, фондами, банками, постачальниками та покупцями;
-робота з договорами.
Паралельно додатково по сумісництву у період із березня 2002 по січень 2005 - бухгалтерський супровід трьох суб’єктів господарювання (1 юридична особа та 2 ФОПи)

Education

Інститут підприємництва та сучасних технологій

Економіка, Житомир
Higher, from 2001 to 2004 (3 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office MS PowerPoint MS Access

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

- менеджер по роботі з клієнтами (торгівля; освітні послуги) - 8 місяців. Прийом, обробка та консультування за вхідними заявками. Робота із "гарячою" клієнтською базою. Внесення даних до бази у системі CRM (LP-CRM та RIST);
- впевнений користувач ПК та MS Office (Word, Exel, Access, Power Point та інше), вмію працювати з цифрами та таблицями (в тому числі і в Goole Docs/Goole Sheets) . Маю досвід роботи і базові навички роботи в програмах розпізнавання OCR, PDF;
-володію системними знаннями діловодства та ділового спілкування (ділове листування, знання первинної документації та ДСТУ щодо оформлення організаційно-розпорядчих документів;
-маю базове знання первинних бухгалтерських документів і П(с)БО та системи електронного документообігу;.
-знаю принцип роботи та вмію користуватися електронним підписом;
- навики роботи з великою кількістю інформації у режимі багатозадачності.
-відповідальна, уважна, стресостійка. Умію знаходити спільну мову із співрозмовником.
-постійно підтримую свої кваліфікаційні навики та підвищую свій рівень знаньь: беру участь у різноманітних он-лайн навчаннях та вібінарах з питань трудового законодавств, бухгалтерського обліку та англійської мови.
- знання англійської мови - рівень А2

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: