Ukraine's #1 job site
- File
Еліна
Заступник директора, бухгалтер з первинної документації
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9319036/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Рябко Еліна Василівна
Повна зайнятість
Часткова зайнятість
Дистанційна робота
Посада
Заступник директора,
Бухгалтер з первинної документації,
Помічник бухгалтера
Бажаний дохід
від 20 000 грн.
Контактний телефон
[open contact info ](look above in the "contact info" section)
e-mail
[open contact info ](look above in the "contact info" section)
Місто проживання
Київ
Сімейне положення
Заміжня
Вік
43
Досвід роботи
Період
Місце роботи / посада
Посадові обов’язки
04.2019р. – с.д.
ТОВ «КРАФТ ЕКСПЕРТ»
Заст.директора
• ведення первинної бухгалтерії;
• часткове ведення управлінського обліку;
• склад, закупівля необхідних матеріалів для виробництва та офісу;
• договірна діяльність підприємства;
• ведення маркетингової діяльності підприємства та соц.сторінок;
• робота з клієнтською базою;
• ведення документообігу п-ва.
КП «КИЇВПАСТРАНС»:
-закупівлі / тендери;
-проведення аналізу виробничої/фінансової діяльності філій;
-оформлення процедури страхування рухомого складу філій та контроль;
-аналіз використання структурними підрозділами та філіями підприємством ПММ, виставлення рахунків-фактур
03.2010р.- 01.2014 р.
Служба утримання рухомого складу та транспортної інфраструктури
Заст. начальника виробничого підрозділу з утримання рухомого складу філій
04.2009р.-03.2010р.
Управління з координації закупівель
Начальник управління закупівель
АКБ «ПРАВЕКС-БАНК»:
-впровадження та супровід банківських продуктів, спрямованих на розвиток касового обслуговування клієнтів;
-проведення аналізу касового обслуговування клієнтів банку;
-контроль над оплатою клієнтами комісій за надане банком касове обслуговування;
-розгляд звернень клієнтів щодо касового обслуговування їх поточних рахунків та проведення процедури встановлення/продовження/скасування індивідуальних тарифів.
-складання нормативної документації щодо діяльності департаменту
09.2004р.-02.2009р.
Департамент корпоративного та роздрібного бізнесу з готівкою
Начальник відділу впровадження та супроводу банківських продуктів
Департамент моніторингу та управління готівкою
Начальник сектору
Економіст
Освіта
1999-2004 рр.
Національний Університет
Харчових Технологій
м. Київ
Факультет «Економіка та Менеджмент»
Спеціальність «Менеджмент організацій»
Магістр
04.2019р.-06.2019р.
Бухгалтерські курси 1:С 8.3
Професійні та інші навички:
• 1С:8.3 (бухгалтерській та управлінській обліки: виробництво, склад, роздрібна та оптова торгівля підакцизним товаром);
• MS Office (Word/Excel), Google Таблиці;
• ведення електронного документообігу в «Вчасно»;
• використання для ведення соціальних мереж спеціальних програм (Canva, VistaCreate, Storybeat та ін.);
• Водійські права категорії В.
Особисті якості:
Пунктуальна, відповідальна, дисциплінована та чесна, відкрита до нових знань, ініціативна, комунікабельна та ввічлива, сумлінно виконую поставлені завдання, уважна, акуратна та не конфліктна; люблю творити: шити, вишивати бісером, в'язати, малювати, пекти та інше, що пов'язано з творчим поривом, тому посидюча, наполеглива та стресостійка.
Повна зайнятість
Часткова зайнятість
Дистанційна робота
Посада
Заступник директора,
Бухгалтер з первинної документації,
Помічник бухгалтера
Бажаний дохід
від 20 000 грн.
Контактний телефон
[
[
Місто проживання
Київ
Сімейне положення
Заміжня
Вік
43
Досвід роботи
Період
Місце роботи / посада
Посадові обов’язки
04.2019р. – с.д.
ТОВ «КРАФТ ЕКСПЕРТ»
Заст.директора
• ведення первинної бухгалтерії;
• часткове ведення управлінського обліку;
• склад, закупівля необхідних матеріалів для виробництва та офісу;
• договірна діяльність підприємства;
• ведення маркетингової діяльності підприємства та соц.сторінок;
• робота з клієнтською базою;
• ведення документообігу п-ва.
КП «КИЇВПАСТРАНС»:
-закупівлі / тендери;
-проведення аналізу виробничої/фінансової діяльності філій;
-оформлення процедури страхування рухомого складу філій та контроль;
-аналіз використання структурними підрозділами та філіями підприємством ПММ, виставлення рахунків-фактур
03.2010р.- 01.2014 р.
Служба утримання рухомого складу та транспортної інфраструктури
Заст. начальника виробничого підрозділу з утримання рухомого складу філій
04.2009р.-03.2010р.
Управління з координації закупівель
Начальник управління закупівель
АКБ «ПРАВЕКС-БАНК»:
-впровадження та супровід банківських продуктів, спрямованих на розвиток касового обслуговування клієнтів;
-проведення аналізу касового обслуговування клієнтів банку;
-контроль над оплатою клієнтами комісій за надане банком касове обслуговування;
-розгляд звернень клієнтів щодо касового обслуговування їх поточних рахунків та проведення процедури встановлення/продовження/скасування індивідуальних тарифів.
-складання нормативної документації щодо діяльності департаменту
09.2004р.-02.2009р.
Департамент корпоративного та роздрібного бізнесу з готівкою
Начальник відділу впровадження та супроводу банківських продуктів
Департамент моніторингу та управління готівкою
Начальник сектору
Економіст
Освіта
1999-2004 рр.
Національний Університет
Харчових Технологій
м. Київ
Факультет «Економіка та Менеджмент»
Спеціальність «Менеджмент організацій»
Магістр
04.2019р.-06.2019р.
Бухгалтерські курси 1:С 8.3
Професійні та інші навички:
• 1С:8.3 (бухгалтерській та управлінській обліки: виробництво, склад, роздрібна та оптова торгівля підакцизним товаром);
• MS Office (Word/Excel), Google Таблиці;
• ведення електронного документообігу в «Вчасно»;
• використання для ведення соціальних мереж спеціальних програм (Canva, VistaCreate, Storybeat та ін.);
• Водійські права категорії В.
Особисті якості:
Пунктуальна, відповідальна, дисциплінована та чесна, відкрита до нових знань, ініціативна, комунікабельна та ввічлива, сумлінно виконую поставлені завдання, уважна, акуратна та не конфліктна; люблю творити: шити, вишивати бісером, в'язати, малювати, пекти та інше, що пов'язано з творчим поривом, тому посидюча, наполеглива та стресостійка.
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
20000 UAH, Remote, Kyiv, Vasylkiv -
Директор виробництва, заступник директора, бухгалтер
Remote, Smila -
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, помічник фінансового директора
Remote, Zhytomyr -
Начальник производства, отдела, цеха, руководитель, заместитель руководителя
82000 UAH, Remote, Dnipro -
Помічник бухгалтера, оператор 1С, бухгалтер з первинної документації
12000 UAH, Remote -
Головний бухгалтер, фінансовий директор, заступник фінансового директора (постановка обліку)
Remote, Lviv