• File

Ірина

Помічник керівника

Considering positions:
Помічник керівника, Project-менеджер
Age:
36 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Смізюк Ірина Вікторівна

Особисті дані:
Дата та місце народження: 25 жовтня 1988 р., м. Київ
Вік: 34 роки
Сімейний стан: одружена, 2 дітей
Адреса: 03056, м. Київ, вул. Боткіна 3, кв. 11
Телефон мобільний: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: отримати посаду, яка б відповідала моїм можливостям; ефективно використовувати свій досвід, навички та енергію.

Досвід роботи:
01/2012р. - 06/2012р. – Концерн НІКО, заступник керівника колл-центру з обслуговування клієнтів компанії Mitsubishi Motors.

05/2008р.- 01/2017р. – маркетолог, PR-менеджер
ТОВ «CIT Technology» - компанія, що займається розробкою та монтажем інженерних комунікацій для широкого спектру об'єктів по всій території України.
Завдання, що виконувала:
• участь у розробці концепції позиціонування та концепції PR-кампаній (без залучення послуг рекламних та консалтингових агенцій);
• участь у розробці рекламної та маркетингової стратегії, планування рекламних кампаній та рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності;
• формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, підготовка та розміщення реклами;
• аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг компанії та можливостей до адаптації;
• участь у розробці та створенні фірмового стилю;
• організація прес-конференцій та презентацій;
• організація та проведення акцій, сезонних розпродажів, дисконтних програм та інших рекламних заходів шляхом використання ЗМІ, зовнішньої та внутрішньої реклами;
• дослідження споживчих переваг, сприйняття товару/послуги;
• обробка інформації щодо продукту/ринку, змін та перспектив, а також місце компанії в даному сегменті;
• написання рекламно-інформаційних статей про компанію, її продукти;
• робота з корпоративним сайтом та Internet – магазином компанії (адміністрування, підготовка та оновлення інформації, просування);
• участь у плануванні та складанні маркетингового бюджету;
• організація роботи співробітників (7 осіб), націлювання на постійне підвищення ефективності, контроль за виконанням поставлених завдань;
• участь у пошуку, відборі та навчанні персоналу;
• формування замовлень, робота з постачальниками, контроль постачання товару;
• залагодження та вирішення конфліктів.
10/2017р.- 02/2022р. - Відкрила власний бізнес з продажу автомобільного приладдя та запчастин для автомобілів. Був склад та приміщення СТО, шиномонтажу. У підпорядкуванні було 5 підлеглих.
Завдання, що виконувала:
• продаж товарів клієнтам
• розробка, наповнення, ведення та адміністрування інтернет магазину (Адмінки: WordPress, Joomla)
• розробка та впровадження рекламної компанії
• SMM менеджмент компанії (групи у Facebook, Instagram, канал в Youtube)
• Закупівля товарів, співпраця з постачальниками
• Налагодження логістики
• Нарахування зарплати співробітникам

Освіта:
09/2005 – 06/2010 Національний Технічний Університет України «Київський Політехнічний Інститут», факультет менеджменту та маркетингу, вища освіта за спеціальністю «Маркетинг», кваліфікація економіст – маркетолог.

Професійні навички та знання:
• кваліфікований користувач ПК: Microsoft Office (Word, Excel, Access, Power Point);
• навички роботи з Internet (Opera, Google Chrome, Internet Explorer) та E-mail (Outlook Express);
• великий досвід в таргентинговій рекламі в Google
• знання Google Adwords та Google Analytics
• вміння адмініструвати інтернет-магазини (WordPress, Joomla)
• SMM- менеджмент: таргентована реклама в соціальних мережах.
• початковий рівень володіння графічним редактором (Adobe Photoshop);
• вільне володіння сучасною оргтехнікою, гнучкість у навчанні роботи з новим ПЗ;
• оформлення первинної бухгалтерської документації;
• проведення якісних та кількісних маркетингових досліджень;
• моніторинг відкритих джерел інформації;
• написання аналітичних звітів;
• машинопис: кирилиця - 270 зн. /хв., латиниця-150 зн. /хв.;
• досвід управління персоналом, ефективний та раціональний розподіл повноважень.

Знання мов:
• українська, російська – рідні;
• англійська – intermediate level.

Рекомендації: Ярослав Смолко, директор компанії CIT Technology, тел. [open contact info](look above in the "contact info" section).

Інші вміння та характеристики:
• пошук рішень замість загострення проблеми;
• здатність до навчання та адаптації до нових умов;
• здатність працювати у високому темпі;
• є хороші організаторські та лідерські здібності;
• віддаю перевагу колективній та командній роботі;
• комунікабельна, мобільна, відповідальна, активна, наполеглива, відмінне почуття гумору, креативна, цілеспрямована, енергійна, працездатна, емоційно стабільна;
• можливі відрядження на короткий період;
• досвід керування – 13 років (кат. В), особистий автомобіль KIA;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: