Resume from February 8, 2023 File

Юрій

Начальник відділення

City:
Vyshhorod

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мурзак Юрій Вікторович

Дата народження: 22.09.1977
Місце проживання: Київська область, Вишгородський район, с. Демидів
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: Заміщення вакантної посади:
Менеджер. Керівник.
Освіта:
-вересень 1997 р. – червень 1999 р., Ірпінський економічний коледж Національного аграрного університету, спеціальність «Бухгалтерський облік», кваліфікація «Бухгалтер» диплом молодшого спеціаліста (заочна форма навчання).
-вересень 2003 р. – червень 2006 р., Відокремлений структурний підрозділ Національного аграрного університету «Ірпінський економічний коледж», факультет «Економіка і підприємництво», спеціальність «Облік і аудит», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
-вересень 2009 р. – червень 2010 р., ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, факультет «Економіка і підприємництво», спеціальність «Фінанси», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).

Досвід роботи у банківській сфері: ВАТ «Державний ощадний банк України», ПАТ «ЕРДЕ Банк», ПАТ «Старокиївський банк», АТ «Дельта Банк».

АТ «Дельта Банк» м. Київ, березень 2015р. – серпень 2021р.
Займані посади (у процедурі ліквідації банку шляхом припинення за участі ФГВФО):
• Заступник начальника відділу моніторингу та андеррайтингу клієнтів в банку департаменту адміністрування активних операцій клієнтів в банку
• Заступник директора департаменту контролю кредитних ризиків юридичних осіб
• Заступник директора департаменту по роботі з Державною виконавчою службою та супроводження справ про банкрутство
• Заступник начальника управління супроводження виконавчого провадження департаменту по роботі з проблемними активами фізичних осіб
Функціональні обов’язки:
—здійснення керівництва відділом (20-40 праацівників);
—контроль за виконанням планів та заходів у відділі;
—підготовка, затвердження, узгодження відповідей на звернення громадян та третіх осіб у встановлені строки;
—опрацювання листів, запитів та інших документів за зверненнями контрагентів та третіх осіб, щодо примусово реалізованої Застави та Іпотеки банку у виконавчому провадженні;
—ведення переговорів з контрагентами та третіми особами;
—член кредитного комітету банку;
—запобігання виникненню та вжиття заходів по припиненню публічних обтяжень арештами майна, коштів (активів) неплатоспроможного банку накладених уповноваженими органами;
—консультування працівників з окремих правових питань та кредитної політики банку;
—перевірка та подача звітності вищому керівництву;

—моніторинг кредитного портфель юридичних та фізичних осіб банку,визначення кола та груп пов’язаних осіб, кінцевих бенефіціарних власників,
узгодження та візування паспортів кредитних справ та виявлення фактів невиконання зобов’язань з погашення заборгованості за кредитами та строками позовної давності;
—розробка та узгодження стратегій погашення заборгованості боржників за кредитами, позасудової, судової, на примусовому виконанні, ініціювання стягнення заборгованості у судовому порядку, проведення переговорів з боржниками;
—співпраця з СОД при визначенні оцінки майна;
—участь та супроводження справ у судах загальної юрисдикції за позовами третіх осіб до банку по примусово реалізованій Заставі та Іпотеці;
—позасудове задоволення вимог Іпотекодержателя за рахунок предмету Іпотеки, реєстрація права власності за банком Іпотечного майна;
—повне супроводження процедури примусового стягнення органами ДВС України коштів/майна боржників на користь банку за виконавчими документами;
—оскарження дій (бездіяльності) органів ДВС України, Державних реєстраторів у відповідності до законодавства України, в тому числі в судах загальної юрисдикції;
—виявлення фактів можливих шахрайських дій зі сторони боржників/поручителів за кредитами та третіх осіб щодо Застави та Іпотеки, розтрати заставного майна, незаконне відчуження, знищення, ініціювання подачі заяв до слідчих органів НП України за виявленими фактами;
—перевірка чинності та наявності обтяжень Іпотекою та Заставою майна за кредитами, ініціювання обтяження заставою на користь банку заставленого майна, вилучення, продовження, поновлення обтяжень заставою, внесення змін до записіву Державному реєстрі обтяжень рухомого майна (ДРОРМ), аналіз інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (ДРРПнаНМ), АСВП, ЄРБ, ЄДР, ЄДРСР.

ПАТ «Старокиївський банк» м. Київ, грудень 2014р. – березень 2015р.
Займана посада:
• Головний юристконсульт відділу юридичного супроводження департаменту по роботі з юридичними особами (у процедурі ліквідації банку шляхом припинення за участі ФГВФО)
Функціональні обов’язки:
—моніторинг кредитного портфель юридичних та фізичних осіб банку та виявлення фактів невиконання зобов’язань з погашення заборгованості за кредитами та строками позовної давності;
—повне супроводження процедури примусового стягнення органами ДВС України коштів/майна боржників на користь банку за виконавчими документами;
—отримання дублікатів виконавчих листів та поновлення строків пред’явлення до виконання (за наявності підстав);
—оскарження дій (бездіяльності) органів ДВС України, в тому числі в судах загальної юрисдикції;
—виявлення фактів, що підпадають під ознаки шахрайства зі сторони позичальників/боржників за кредитами, розтрати заставного майна, незаконне відчуження, знищення та переховування заставленого майна, пошук боржників та проведення переговорів з останніми;
—співпраця з органами ДВС України, МВС України, зберігачами арештованого та вилученого заставного майна;
—розробка та узгодження стратегій для погашення простроченої заборгованості за кредитами;
—запобігання виникненню та вжиття заходів по припиненню публічних обтяжень арештами майна, коштів (активів) неплатоспроможного банку накладених уповноваженими органами;
—консультування працівників з окремих правових питань та кредитної політики банку;
—підготовката подача звітності керівництву.

ПАТ «ЕРДЕ Банк» м. Київ, червень 2011р. – грудень 2014р.
Займані посади:
• Головний спеціаліст відділу по роботі з заставним майном Департаменту безпеки (до відкликання Національним банком України банківської ліцензії)
• Начальник відділу по роботі з проблемною заборгованістю Юридичного департаменту (у процедурі ліквідації банку шляхом припинення за участі ФГВФО)
Функціональні обов’язки:
—ідентифікація потенційних позичальників та поручителів фізичних осіб, МСБ, юридичних осіб щодо визначення кола та груп пов’язаних осіб, кінцевих бенефіціарних власників;
—перевірка майна запропонованого в забезпечення повернення кредиту, банківської гарантії (рухомого, нерухомого, майнові права, товари в обороті, готова продукція, машини та обладнання виробничого призначення) та переданого в забезпечення повернення кредиту, виконання гарантії, попередня внутрішня оцінка потенційного забезпечення кредиту/гарантії, складання актів огляду запропонованого та заставленого майна;
—підготовка висновків доцільності / не доцільності прийняття банком запропонованого забезпечення за кредитом, банківською гарантією, цільового використання кредитних коштів позичальником;
—обтяження заставою на користь банку заставленого майна у Державному Реєстрі Обтяжень Рухомого майна (ДРОРМ), вилучення, продовження, поновлення обтяжень заставою, внесення змін до записів;
—повне супроводження процедури примусового стягнення органами ДВС України коштів/майна боржників на користь банку за виконавчими документами;
—позасудове задоволення вимог Іпотекодержателя за рахунок предмету Іпотеки, реєстрація права власності за банком Іпотечного майно;
—оскарження дій (бездіяльності) органів ДВС України, Державних реєстраторів у відповідності до законодавства України, у тому числі в судах загальної юрисдикції;
—виявлення фактів, що підпадають під ознаки шахрайства зі сторони позичальників/боржників за кредитами, розтрати заставного майна, незаконне відчуження, знищення;
—співпраця з органами ДВС України, МВС України, страховими компаніями та СОД, Державними реєстраторами, зберігачами арештованого та вилученого заставного майна;
—розробка та узгодження стратегій з ефективності погашення простроченої заборгованості за кредитами;
—запобігання виникненню та вжиття заходів по припиненню публічних обтяжень арештами майна, коштів (активів) неплатоспроможного банку накладених уповноваженими органами;
—консультування працівників з окремих правових питань та кредитної політики банку;
—керівництво відділом, перевірка та подача звітності вищому керівництву, проведення переговорів з боржниками;
—член комісії з реалізації/відступлення активів неплатоспроможного банку.

ВАТ «Державний ощадний банк України» Київська область, м. Вишгород,
червень 2008р. – червень 2011р.
Займані посади:
• Економіст 1 категорії відділу організації роздрібного кредитування
• Економіст 1 категорії відділу кредитування
• Економіст 1 категорії сектору кредитування
• Провідний економіст сектору кредитування
Функціональні обов’язки:
—консультування потенційних позичальників щодо кредитних продуктів банку;
—ідентифікація потенційних позичальників та поручителів, аналіз фінансового стану позичальників та боржників банку щодо платоспроможності та кредитоспроможності, розрахунок резервів за кредитними операціями, складання супутніх висновків;
—секретар кредитного комітету;
—повне супроводження операцій з кредитування фізичних осіб та ФОП за напрямками: споживче кредитування, не забезпечених/забезпеченого рухомим майном кредитів, придбання автотранспортних засобів, забезпечених іпотекою, реструктуризація простроченої заборгованості боржників;
—ведення обліку та моніторингу кредитних справ, простроченої заборгованості, заставленого майна його перевірка та складання актів огляду майна, підготовка договорів;
—робота зі страховими компаніями, СОД;
—супроводження та укладення договорів оренди приміщень для розміщення філій банку та проведення розрахунків з орендної плати;
—супроводження та укладення договорів з організаціями по наданню комунальних послуг та проведення розрахунків.

Трудовий стаж у не банківській сфері:
з 1995-2008рр. Праця у органах МВС, виробнича діяльність та інше.

Професійні навички:
Знання та застосування на практиці законодавчих актів, щодо регулювання та діяльності у банках, зокрема: Кодекс України з процедур банкрутства, ЗУ Про іпотеку... Забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень, Про виконавче провадження, Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, Споживче кредитування, Про систему гарантування вкладів фізичних осіб, Порядки та постанови щодо державної реєстрації нерухомого майна, Постанови правління НБУ 351, 97. Участь у судових засіданнях різної направленості.
—ведення переговорів;
—підтримання трудової дисципліни у колективі;
— володію комп’ютером;
— знання законодавства;
— досвід комплексного аналізу та супровід кредитних справ;
— повний супровід виконання виконавчих документів на стадіях примусового стягнення;
— досвід представлення інтересів в організаціях та різних інстанціях;
— користування та аналіз інформації у Держаних реєстрах;
—комплексний підхід до вирішення робочих питань;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – низький рівень.

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: