Resume from March 6, 2023 PRO

Катерина

Фінансовий директор, начальник відділу, 85 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
39 years
City of residence:
Kherson
Ready to work:
Kherson, Kyiv, Lviv, Mykolaiv, Odesa, Remote, Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник фінансово-економічного відділу

from 03.2018 to 11.2022 (4 years 8 months)
ПрАТ "Херсонський хлібокомбінат", Херсон (Харчова промисловість)

Досягнення
Впровадження фінансової звітності, системи бюджетування (бюджет руху грошових коштів, бюджет доходів та видатків, рух грошових коштів непрямим методом). Впровадження положень про бюджетування та управлінській облік. Впровадження управлінського обліку в системі обліку 1С УПП.
Обов’язки
- Ведення управлінського обліку, контроль коректного та своєчасного відображення факту в системі обліку. Контроль за виконанням бюджетів. Платіжний календар.
- Підготовка звітності для керівника за основними показниками роботи підприємства:
- БРГК (cash flow);
- БДВ (P&L);
- Рух грошових коштів непрямим методом;
- ББЛ (Управлінський баланс);
- Аналіз фінансово-господарської діяльносвті на предмет підвищення рентабельності виробництва, збільшення прибутку, зниження оптимізації витрат виробництва й реалізації продукції, зміцнення фінансової дисциплини.

Економіст

from 10.2015 to 06.2016 (8 months)
ТОВ "Джамп Парк", Херсон (Розважальний дитячій комплекс, ресторан, мережа кафе, мережа клубів, власна пекарня)

Обов’язки
• Складання бюджету по напрямкам та аналіз його виконання;
• контроль витрачання коштів в рамках бюджету;
• ведення обліку витрат;
• нарахування заробітної плати фахівцям;
• розрахунок техніко-економічних обгрунтувань і окупності напрямків бізнесу;

Головний економіст

from 04.2013 to 08.2015 (2 years 4 months)
ТОВ "Агропродукт-Херсон", Херсон (Спільне Турецько-болгарське підприємство, що входить в аграрний холдінг. Переробкою й зберіганням с/г сировини, експедиційні послуги, оптова торгівля, експорт)

Досягнення
Впровадження системи бюджетування. Налагодження управлінського обліку. Упорядкування обліку в 1С. Супровід експортних контрактів. Бізнес план В підпорядкуванні 4 бухгалтера. 2 голов.буха..
Обов’язки
- Управління грошовими потоками (cash flow), підвищення ефективності процесів управління грошовими потоками;
- Ціноутворення, розрахунок собівартості;
- Ведення управлінського та фінансового обліку компанії;
- Бюджетування та контроль виконання бюджету;
- забезпечення фінансової і економічної безпеки; - фін. аналізу, ведення фінансової управлінської звітності (P & L);
- подання звітності засновникам;
- ведення валютних контрактів відповідно правил ІНКОТЕРМС;
- комунікація з банками, іншими фін. установами та органами виконавчої влади;

Аналітик по роботі з банками

from 03.2009 to 07.2012 (3 years 4 months)
ТОВ «Вішва Ананда», Херсон (холдінг. Вирощування зернових, бобових, технічних культур та лікарських трав)

Досягнення
Оформлення, супровід кредитної лінії. Супровід пілотного проекту по пайовикам. Участь в розробці звітності по розрахунку собівартості культури на всіх етапах вирощування.

Обов’язки
На посаді аналітик по роботі з банками
- Організація документообігу та звітності по руху грошових коштів, складання планового і фактичного БРГК
- Збір, консолідація і контроль заявок на оплату;
- Контроль за статтями бюджету;
- Відстеження відпрацювання по банкам і управління банківськими вкладами компанії;
- Моніторинг фінансового ринку України;
- Максимізація доходу за щоденними залишками на рахунках;
- Мінімізація витрат по банківському обслуговуванню (аналіз роботи і рекомендації);
- Робота зі страховими компаніями: документарний супровід страхування, контроль за дотриманням графіків платежів;
- Контроль за виконання бюджетів, платіжний календар.

На посаді аналітик планово-економічного відділу
- Операційний облік в Excel по пайовикам;
- Звірка з земельним відділом виправлень, коригувань, змін ... по пайовикам;
- Підготовка інформації про стан виплат орендної плати пайовикам (всередині компанії);
- Підготовка звітності по заробітній платі;
- Поточна робота зі збору даних по всій групі компанії щодо системи оплати праці, собівартості продукції, реалізації продукції, витрат компанії, прибутки компанії і т.д .;
- Оновлення аналітичних даних;
- Збір та облік даних щодо карткового проекту компанії по пайовикам.
- Формування управлінської звітності (PL, CF), і її аналіз, створення нових управлінських звітів
- Консолідована звітність: перевірка коректності даних звітності, виконання регламентів.

Аналітик департаменту продажів та дослідження ринку збуту

from 06.2007 to 02.2009 (1 year 8 months)
Корпорація «Олімп», ПП Бережной, Херсон (Торгівля/Дистрибуція)

Обов’язки
- Аналіз ринку збуту продукції;
- Робота з програмою «1С Бухгалтерія 7.7»;
- Аналіз торгових марок і асортиментних позицій по присутності і представленості на ринку;
- Побудова дистрибуції по каналах реалізації;
- Стратегічне планування;
- Організація взаємодії підрозділів підприємства для продуктивної роботи;
- Складання аналізу продажів по клієнтах і позиціях;
- Розрахунок планів продажів по клієнтах і товарам;
- Розрахунок бонусування торгової команди;
- Консультація супервайзерів в поточних проблемах що стосуються бази даних;
- Ведення бази даних «Мерчендайзинг»;
- Проведення аналізу показників комерційної діяльності, прогнозування розвитку ринку і цільових продуктів, участь в розробці стратегії виходу на ринок;
- Складання планів відвідувань клієнтів для торгових представників, мерчендайзерів;
- Аналіз товарних залишків на складі, визначення потреби підприємства в товарі;
- Ведення діловодства на підприємстві.

Бухгалтер

from 10.2002 to 06.2007 (4 years 8 months)
ТОВ «Наш Дім», Херсон (Житлово-комунальне підприємство)

Обов’язки
- Ведення первинних бухгалтерських документів;
- Складання і здача звітності в ДПІ, статистику, ФСС і ін;
- Розрахунки з постачальниками і покупцями
- Робота з базою даних «Розрахунки із замовниками»;
- Робота по зустрічним перевіркам з покупцями і постачальниками;
- Переписка з ДПІ;
- Ведення обліку довіреностей;
- Складання деяких бухгалтерських звітів (Ф1, Ф2, ФСС, статистика, ДПІ,
- Персоніфікація пільгової категорії;
- Ведення банківських і касових операцій;
- Розрахунки з підзвітними особами;
- Досвід ведення обліку приватного підприємства;
- Облік нарахування субвенцстірованія пільг при Держадміністрації

Education

Херсонський економіко-правовий інститут

Магістр з фінансів, Херсон
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 9 months)

Херсонський професійний ліцей зв'язку та поліграфії

Бухгалтер, Херсон
Specialized secondary, from 1999 to 2002 (2 years 9 months)

Additional education and certificates

"ОДЕСЬКИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ" НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

2019, 2 д

Практичні аспекти функціонування та актуалізації СМБХП згідно з вимогами ISO22000:2018

2019

Knowledge and skills

MS Office Користувач ПК 1С:Підприємство 1С УВП Досвід запуску управлінського облік з нуля.

Additional information

Участь у семінарах, тренінгах брифінгах. Періодичні видання: економіка фінанси право, довідник економіста, управлінський облік і бюджетування, фінансовий директор компанії, все про бухгалтерський облік, відстеження змін в законодавстві.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: