Resume from June 3, 2024 File

Тетяна

Менеджер з продажу

Age:
52 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ:
СЕНЧУК ТЕТЯНА ІВАНІВНА

Дата народження: 14.10.1971р.
Регіон проживання: м. Львів
Телефон : [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета:
Вмотивована і працьовита менеджер зі збуту з 20 річним
досвідом шукає нову можливість проявити свої здібності та
знання в перспективній і дружній компанії, яка цінує роботу своїх
працівників.

Прагну застосувати свій досвід роботи в сфері продажів та збуту в різних
галузях для власного саморозвитку та для розвитку компанії, в якій буду
працювати.

Освіта:
Львівський політехнічний інститут (м.Львів)
Рік закінчення 1993;
Інженер-системотехнік

Інститут підвищення кваліфікації та перепідготовка кадрів Державного
університету «Львівська політехніка»
Рік закінчення 1994;
«Повний курс підготовки по бухгалтерському обліку, аудиту та менеджменту».

Досвід роботи:
Поліграфічна компанія ТзОВ «Прем’єр Груп» м. Львів
Виробництво картонної упаковки та етикетки, повний цикл послуг на ринку
промислової поліграфії.

01.09.2017р.- по сьогоднішній день
Посада – Менеджер із збуту у відділі збуту упаковки та етикетки. (В зв’язку з
реорганізацією компанії)
Обов’язки :
- ведення замовлень на виготовлення поліграфічної продукції по існуючій базі
замовників від моменту формування комерційної пропозиції до моменту
відвантаження готової продукції.
- організація доставки продукції по місту, організація логістики по всіх регіонах
України;
- формування тендерних пропозицій на виготовлення продукції на квартал чи
календарний рік.
- замовлення основних розхідних матеріалів під орієнтовні замовлення продукції
на певний період.
- при експортних поставках продукції, ведення замовлення та документації від
моменту отримання замовлення до моменту поставки готової продукції
замовнику, включаючи пошук транспорту та замитнення продукції.
- безпосередня участь при отриманні претензій чи зауважень від замовників,
стосовно якості продукції, та вирішенні питань, для уникнення їх в майбутньому.
- моніторинг нових замовлень та контроль дебіторської заборгованості.

05.05.2009р. -31.08.2017р.
Посада – Заступник директора в апараті управління.
Обов’язки :
- Управління комунікацією між комерційним відділом, відділом збуту, відділом
додрукарської підготовки та виробництвом.
- Ведення всіх нових замовників від початку формування комерційної пропозиції
до реалізації промислової партії.
- Формування договорів поставки з замовниками.,
- Пошук нових постачальників як на українському, так і на європейському ринку.
- Заключення договорів поставок на основні розхідні матеріали з європейськими
постачальниками.
- Ведення роботи по претензіях від замовників. Оцінювання задоволеності
замовників.
- Ведення роботи по претензіях до постачальників. Постійний моніторинг ринку
постачання.
- Ведення бюджету та динаміки роботи підприємства протягом календарного
року.

01.01.2009р.- 05.05.2009р.
Посада – Заступник начальника комерційного відділу.
Обов’язки :
- Формування комерційної пропозиції по нових проектах.
- Супровід нового замовника від початку пробного друку до тиражного
замовлення.
- Управління відділом, якому підпорядковані 4-и комерційні агенти.
- Постійна комунікація з відділом збуту, відділом додрукарської підготовки та
виробництвом.
- Ведення звіту по реалізації продукції та надходженням коштів від замовників.

01.04.2005р. - 01.01.2009р.
Посада - Агент комерційний в комерційному відділі.
Обов’язки :
- Підготовка до формування комерційної пропозиції .
- Укладання договору поставки з замовником.
- Ведення отриманого замовлення на виготовлення поліграфічної продукції.
- Розміщення замовлення на розхідні матеріали, в кількості необхідній для
виготовлення замовлення.
- Контроль проходження замовлення на всіх етапах виготовлення.
- Формування ціни при відвантаженні.
- Контроль дебіторської заборгованості..
- Моніторинг нового ринку збуту та пошук нових потенційних замовників.

04.08.2003р. – 01.04.2005р.
Посада - Менеджер зі збуту в комерційному відділі
Обов’язки :
- Ведення документації по реалізації готової продукції в 1С.
- Тижневий та місячний звіт реалізації готової продукції.
-Контроль документообігу по поверненню оригіналів накладних на
відвантаження та доручень на прийняття продукції від замовників.

ЗАТ страхова компанія «Галінстрах»
01.01.2001р. – 31.07.2003р.
Посада – оператор департаменту автострахування управління страхування
та перестрахування.
Обов’язки :
- Наповнення бази даних інформацією по реалізованих страхових полісах по всій
Україні (автоцивілка, медичне страхування, авто та медичне страхування до
Зеленої карти при виїзді закордон);
- Місячний звіт.

01.10.1994р.-01.01.2001р.
Посада – оператор відділу аквізиції.
Обов’язки :
- Наповнення бази даних інформацією по реалізованих страхових полісах по всій
Україні (автоцивілка, медичне страхування);
- Місячний звіт.

Володіння мовами:
Українська – рідна;
Польська - базовий;
Англійська – базовий (вивчаю)

Додаткова інформація:
Вільний користувач ПК, Word, Excel, 1С/7версія.

Особисті риси:
Комунікабельність, добре розвинена інтуїція, відповідальність за свою роботу
та роботу людей, які є в підпорядкуванні, стресостійкість, хороше почуття
гумору, вміння працювати із запереченнями, тайм-менеджмент, енергійність,
наполегливість та бажання працювати на результат для компанії та свій
особистий ріст. Люблю музику та світлих людей з хорошим почуттям гумору
та виправданою харизмою.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: