Resume from March 10, 2023 File

Наталія

Территориальный менеджер

City:
Sumy

Contact information

The job seeker has entered a phone number.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мулєнкова Наталія Іванівна

Особисті данні:

Вік: 35
Сімейний стан: заміжня, дитина 8 років.
Рівень заробітної плати від 20000 грн.

Контактні данні:

Адреса: м.Суми вул.СКД,12/132
тел. : [open contact info](look above in the "contact info" section) (на данний момент зв'язок по месенджерам, в Україні буду з 25/03)
E-mail : [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

2004 — 2009 р. - Сумський національний аграрний університет
Спеціальність: «Економіка і підприємство»
Спеціалізація: «Менеджер зовнішньоекономічної діяльності»

2019-2021 р.- Харківський торгово-економічний інститут КНТЭУ
Спеціальність «Фінансовий аудит»

Досвід роботи та професійні навички:

2009-2013р.- ТОВ «ЕКО»:
2009-2010 р- оператор виробництва
2010-2012 р — завідуюча виробництвом(кухня, пекарня, м'ясо, риба)
2012-2013 р - заступник директора.

2013 г — заступник керуючого, в.о. Керуючої магазина “АТБ”

Функціональні обов'язки :
- Відкриття нових магазинів «з нуля»;
- Ведення документообігу;
- Підбір та навчання персоналу магазину (до 50 чол.);
- Контроль роботи персоналу магазину;
- Контроль розрахунково-касової дисципліни;
- Розробка мотиваційних програм для персоналу;
- Управління рухом товару;
- Аналіз продажів;
- Проведення інвентаризацій;
- Розробка тенологічних карт на виробництві, їх опрацювання та впровадження;
- Ведення звітності;
- Оформлення дозвільної документації для роботи магазину.

2013-2022 р.- ТОВ «Сушия». Директор ресторану.

Функціональні обов'язки :
- Відкриття ресторану «з нуля»
- Організація та контроль всіх процесів: сервіс, технологія, доставка;
- Забезпечення виконання цільових показників;
- Управління продажами та витратами ресторану;
- Управління персоналом;
- Робота з інцидентами;
- Взаємодія із зовнішніми постачальниками;
- Касова дисципліна;
- Управління службою доставки в ресторані.
- Впровадження та отримання сертифікації ХАССП

Відкриття об'єктів паралельно з основним місцем роботи в ресторані Сушия:

2019 р — запуск проекта доставка суши (Рецептор суши)
Допомога власнику в організації відкриття точки доставки. Організація закупівлі ТМЦ, розробка виробничого процесу (проект кухні), супровід в отриманні дозвільної документації, розробка техкарт та впровадження програмного забезпечення на об'єкті. Підбір та навчання персоналу.

2021р - запуск та відкриття «з нуля» ресторану на території парку відпочинку «Сонячна поляна» (150 посадочних місць)
- Розробка проекту відкриття
- дизайн ресторану, вибір концепції.
- розробка бізнес-плану
- отримання дозвільної документації
- розробка меню кухні та бару(ціноутворення)
- пошук та навчання персоналу. Впровадження стандартизації кухні та сервісу.
- вибір та закупівля всіх ТМЦ
- пошук постачальників, укладання договорів.
- повне впровадження технічної бази роботи ресторану і навчання персоналу.
- проект бюджету на 2021/2022 рік

2022р.- компанія “ Agraf” Польща м. Ольштин(дистриб'ютор професійного одягу, дизайн та друк на одязі)
- Розробка веб-сторінок продукції компанії на українській і російській мові. Адаптація розвитку реклами компанії під українського споживача.

Знання та навички:

Усі навички вказані вище.
Впевнений користувач ПК.
Знання 1С8 та 1С7, Палтус, Brio, Iiko.
Відвідування тренінгів та програм навчання на тему управління персоналом та основ менеджменту.
Розмовна англійська і польска мови.
Особисті якості: Комунікабельність, відповідальність, креативність, порядність. Швидко навчаюсь новому та прагну розвитку.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: