• PRO

Олена

Керівник відділу, 50 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу обліку об'єктів

from 04.2023 to now (2 years 4 months)
Без назви, Київ (Охорона, безпека)

- Організувала та керувала командою з 7 спеціалістів у сферах обліку об'єктів, та обслуговування техніків;
- Забезпечення контролю за якісним веденням оперативних обліків об’єктів, повного циклу (в повному обсязі) прийняття (зняття) об’єктів пультової охорони, правильного оформлення електронних карток об’єктів;
- Оптимізувала процеси обліку об'єктів, скоротивши час на обробку даних на 30%;
- Координувала співпрацю між відділами, підвищивши продуктивність роботи команди на 40%;
- Створила систему звітності для регулярного аналізу ефективності роботи відділу;
- Повне ведення обліку сім-карт М2М так голосових (активація, деактивація, зміна тарифів);
- Впровадила автоматизовану систему обліку, що зменшило кількість помилок на 25%.

Керуюча закладом

from 04.2022 to 03.2023 (11 months)
Warhol, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Контроль роботи персоналу;
- Касові розрахунки;
- Закупівля всього необхідного для роботи закладу;
- Оплата рахунків;
- Робота з постачальниками.

Помічник керівника

from 09.2021 to 02.2022 (5 months)
ТОВ «СІТІ ЛІЗИНГ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Менеджер проєктів

from 04.2021 to 09.2021 (5 months)
ТОВ «AVG GROUP», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Спільно з Директором департаменту зустріч із Замовником (інвестором);
- Визначення складу вихідних даних необхідних для реалізації проекту;
- Збір вихідних даних достатніх для ініціації і підготовки комерційної пропозиції;
- Спільно з співробітниками суміжних департаментів (фінансового / комерційного / відділом архітектури) розробка комерційних пропозицій;
- Своєчасне оформлення поточної документації по об'єкту і дотримання внутрішніх бізнес процесів;
- Підготовка необхідних додатків до договору, заявка на підготовку договору для юридичного департаменту;
- Контролюю і фіксую факт надходжень грошових коштів від Замовника (інвестора);
- Підготовка накладних на передачу проектної документації;
- Підготовка і здача актів виконаних робіт;
- Передача проектної документації;
- Контроль передачі проектної документації Замовнику;
- Підготовка нарад, протоколи;

Керівник відділу АГВ

from 01.2019 to 04.2021 (2 years 3 months)
ТОВ «AVG GROUP», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Формування заявок у фінансовий відділ згідно статей витрат відділів по формі Ф1/Ф2;
- Планування витрат тиждень, місяць, півроку, рік (бюджет);
- Ведення фінансової звітності «підзвітні кошти» щомісяця;
- Документаційне забезпечення (створення потрібних таблиць, звітів, заявок та іншого необхідного в роботі відділу);
- Замовлення залізничних квитків, бронювання готелів;
- Оплата банківських рахунків через банкомат;
- Прийом телефонних дзвінків;
- Забезпечення життєдіяльності офісу;
- Координація і контроль роботи: Водія, Секретаря, Прибиральниць, Охорони;
- Співпраця з орендарями та контроль терміну оренди, оплати;
- Інформування співробітників про можливі помилки, недоліки та інше в групі вайбер, пошта, усно;
- Підготовка робочого місця для нового співробітника (стіл, тумба, стілець);
- Облік робочих місць, координація в плануванні робочих місць та контроль заповнення;
- Облік замовлення таксі в компанії, контроль та компенсація;
- Контроль та ведення обліку компенсації мобільного зв’язку;
- Контроль, ведення обліку та розрахунок палива-компенсації співробітникам;
- Поповнення мобільних телефонів компенсації по Ф2/планшету, інтернету;
- Поточні питання та доручення, які виникають та виконуються в ході роботи;
- Контроль за порядком та чистотою в офісі.

Заступник керівника компанії

from 01.2017 to 12.2018 (1 year 11 months)
ТОВ "Альфамаріс Плюс", Київ (Роздрібна торгівля)

- Організація діяльності офісу, рішення адміністративно-господарських питань;
- Організація і координація робочих процесів;
- Розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи, підбір персоналу для торгових точок;
- Підготовка магазину до переїзду;
- Відкриття магазинів в регіонах;
- Виконання доручень і завдань, поставлених директором;
- Робота з 1С;
- Таблиці, звітність;
- Контроль своєчасної здачі всіх видів звітності;
- Попереднє планування необхідних витрат і надання звітів по витратах;
- Маркетинг;
- Мерчендайзінг торгового залу;
- Підготовка презентацій товару;
- Фотоконтент.

Помічник керівника, адміністратор офісу

from 01.2014 to 12.2016 (2 years 11 months)
Агро Пром Сервіс, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Підготовка документів для керівника;
- Координація і контроль виконання поставлених завдань;
- Виконання доручень і завдань;
- Організація відправки та отримання поштових відправлень;
- Організація діяльності офісу, рішення адміністративно-господарських питань (забезпечення канцтоварами, витратними матеріалами, контроль за оплатою інтернет і комунальних платежів, робота з офісною технікою);
- Ведення первинної бухгалтерії, здача звітів в податкову;
- Переклад і редагування текстів;
- Організація прийому гостей і клієнтів компанії; приготування чаю / кави.

Education

Кременчуцький політехнічний університет

Економіст, Кременчук
Unfinished higher, from 2009 to 2011 (2 years)

Additional education and certificates

Excel: Бізнес-аналіз та прогнозування

2024, в процесі навчання

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint

Additional information

Керівник з досвідом управління командами до 10 осіб. Успішно реалізувала оптимізацію процесів, підвищила продуктивність відділів, та автоматизувала ключові операції. Орієнтована на розвиток, якісні бізнес-процеси та результат.
Люблю спорт - він виховує в мені цілеспрямованість на дисципліну.
Люблю фотографувати, Це потребує уваги до деталей.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: