Resume from April 7, 2024

Юлія

Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами (ведення інтернет-магазину)

Employment:
Part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Mykolaiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з клієнтами

from 01.2019 to 06.2021 (2 years 5 months)
ТОВ "НикБрукСтрой", Миколаїв (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Використовула вміння переконувати для залучення нових клієнтів та підтримки і встановлення партнерських відносин із існуючими кліентами
•Контролювала виконання показників по продажу тротуарної плітки та супутніх товарів, та послуг, виконання планових показників: KPI
•Працювала в СRM системі (своєчасна обробка лідів, надання кваліфікаційної консультації, прорахунок потенційного заказу з подальшим його оформленням. Ведення та актуалізація робочої бази (CRM) Документальний супровід продажів - оформлення видаткових накладних, ТТН та ін. Прийом та оформлення замовлень, контроль оплат, формування документів для складу, робота з претензіями, рекламаціями, поверненнями
•Надання звітів по виконаній роботі, контроль своєчасних виплат від клієнтів, поставщиків, бригад по укладці плитки, водіїв
•Працювала з бригадами по виконанню послуг по укладці плитки: контроль своєчасного виконання та оплат, заказ супутніх товарів та матеріалів, контроль якості виконаної роботи
•Працювала з водіями по отгрузці товарів: координування часу погрузок, контроль своєчасної погрузки/ відгрузки та оплат, оптимізація транспортних маршрутів, контроль відвантаження та доставки товару покупцю, контроль оплати
•Співпрацювала з виробництвом: робота з відповідальним за склад (надання документів для збору та подальшої відгрузки товарів, контроль своєчасності збору заказів та відгрузки, підрахунок товарів на складі, контроль якості виробленої продукції)
•Розробляла макети для компанії (поліграфія, наружна реклама) та оформлення графічної документації (прайс-листи, презентації, каталоги)
•Аналізувала конкурентів для встановлення конкурентної вартості
•Брала участь у тендерних розрахунках, співпрацювала з юристом, займалася формування комерційних пропозицій;
•Займалася написанням ТЗ для програміста та дизайнера (наповнення сайту: написання унікальних текстів, редагування зображень товару, додавання нових товарів, редагування вже існуючих товарів)
•Надання фінансової звітності та допомога у відкритті нового напряму діяльності компанії (порівняння постачальників, оплати, ведення докуменації)

Менеджер по роботі з клієнтами

from 03.2014 to 09.2016 (2 years 6 months)
РА «Impression», Миколаїв (Маркетинг, реклама, PR)

•Займалася активним залучення нових клієнтів, «холодні» та «гарячі» дзвінки та робота з підтримки, та встановлення партнерських відносин із існуючими клієнтами і значно розширила базу клієнтів
•Займалася підбором рекламних площин відповідно побажанню клієнтів, працювала із претензіями клієнтів Виконувала щоденне оновлення зайнятості рекламних площин
•Працювала з первинною документацією, підписання договорів та необхідної документації Співпрацювала з типографіями та рекламними агенціями щодо своєчасного друку макетів та оплат, розміщенню рекламних матеріалів
•Співпрацювала з поклейщиками (надавала необхідні матеріали для розміщення, контролювала надання фотозвітів та якість розміщення)
•Контролювала своєчасність оплат, надання необхідних документів та відправлення фотозвітів для клієнтів Надавала звіти по виконаній роботі, фінансовій звітності та звітності по виконанню планів продажу: KPI, виконання планових показників
•Займалася написанням ТЗ програмістам та дизайнерам. Співпрацювала з дизайнерами, маркетологом та SEO фахівцями над створенням вебсайту компанії для РА «Impression» з «0», для покращення візуальних комунікацій компанії зі споживачами, займалася наповнення сайту
•Займалася розробкою макетів: білборди, сітілайти, верстка журналів та каталогів, дизайн брошур, листівок, сертифікатів, колажів, афіш, тощо

Менеджер по роботі з клієнтами

from 01.2012 to 03.2014 (2 years 2 months)
РА «Ліфт», Миколаїв (Маркетинг, реклама, PR)

•Займалася залученням нових клієнтів, «холодні» та «гарячі» дзвінки та робота з вже існуючими клієнтами. На 70% збільшила клієнтську базу
•Працював із претензіями клієнтів
•Займалася розробками макетів в CoralDraw та співпрацювала з дизайнерами по розробці макетів Контролювала своєчасне розміщення рекламних матеріалів та оплату від клієнтів
•Працювала з первинною документацією, оформленням замовлень, укладанням договорів із клієнтами Надавала фінансову звітність по заповненню рекламних площин та своєчасних оплат
•Співпрацювала з поклейщиками, надання їм необхідного матеріалу для виконання роботи, а також контроль своєчасного та якісного розміщення, фото звіти, тощо…
•Працювала з типографіями стосовно друку макетів
•Займалася оформленням графічної документації (прайс-листи, вітальні листівки, презентації, каталоги)

Менеджер по рекламі

from 02.2011 to 01.2012 (11 months)
РА «Outdoor», Миколаїв (Маркетинг, реклама, PR)

•Займалася підбором рекламних площин (білбордів та сітілайтів, Indoor Video) по всій території України
•Виконувала щоденні оновлення бази рекламних площин
•Комунікувала з власниками рекламних площин
•Надавала звіти по виконаній роботі

Офіс-менеджер

from 03.2009 to 02.2011 (1 year 11 months)
ТОВ «Охоронна Грамота»,, Миколаїв (Маркетинг, реклама, PR)

•Забезпечувала документообіг і внутрішню звітність
•Працювала з первинною документацією, оформленням замовлень і супутніх документів в 1С
•Працювала з корпоративними клієнтами по напрямкам: поліграфія, сувенірна продукція, розробка фірмового стилю, флексодрук. Від моменту прийняття заказу до моменту видачі готової продукції
•Надавала фінансові звітноси по оплаті клієнтів
•Співпрацювала з дизайнерами та SEO відділами (розробка макетів та фірмового стилю, наповнення сайтів в адмінці)
•Займалася моніторингом постачальників, позицій, пошук нових і цікавих рішень
•Працювала з постачальниками (виробництво фірмових товарів)

Education

"Європейський університет"

Менеджмент організації, Миколаїв
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Knowledge and skills

Користувач ПК MS Office CRM Бітрікс24 CorelDRAW 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік

Language proficiencies

  • Ukrainian — advanced
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

професійні навички:
•знання ПК та MS Office
•1С Бухгалтерія, Bitrix24, CRM, CoralDraw
•досвід ведення документообігу навички контролю логістики
•навички проведення переговорів, легко домовляюсь із будь-якими клієнтами/ колегами та вільно підтримую розмову, у своїй роботі завжди думаю про результат, ставлю інтереси клієнта вище за свої особисті.
•маю здатність до планування та організації робочого дня, уважна до деталей
•маю успішний досвід пошуку та залучення клієнтів, збільшувала клієнтську базу на 80-90%

особисті якості:
харизматична, активна, комунікабельна, маю високу працездатність, наполегливість, активну життєву позицію, цілеспрямованість володію організаторськими здібностями, добре розвинена інтуїція, відповідальна, маю аналітичний склад розуму, вміння виявляти потреби клієнта. Знання основ психології. Знання теорії менеджменту.Маю навички телефонних продажів. Здатна відстоювати інтереси фірми. Працюю для досягнення результатів

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: