- File
Вікторія
Бухгалтер
- Age:
- 31 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9497304/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 12 березня 1994 р.
Місцепроживання: м. Київ
Контактні дані:
Тел.: [
e-mail: [
Сімейний стан: не заміжня, дітей немає
Посвідчення водія: категорія «В», стаж водіння 4 роки
Освіта:
2016 – 2018 рр. – Київський Національний Економічний Університет ім. В. Гетьмана, фінансовий факультет, за спеціальністю ”фінанси, банківська справа та страхування”, магістр, заочна форма навчання.
2013 - 2016 рр. – Київський Національний Економічний Університет ім. В. Гетьмана, фінансово-економічний факультет, за спеціальністю ”фінанси та кредит”, бакалавр, денна форма навчання.
2010 - 2013 рр.- Київський Національний Економічний колледж ім. В. Гетьмана, за спеціальністю “Оціночна діяльність”, молодший спеціаліст.
Досвід роботи:
27.12.2021 – (теперішній час) «Krasotashop, Krasotaclinic”. Посада: бухгалтер. Обов’язки: ведення платежів, підтвердження зарахувань, виставлення рахунків, рознесення виписок, нарахування заробытної плати.
16.08.2018 – 01.02.2024 ФК «Динамо-Київ». Посада: бухгалтер-касир. Обов’язки: ведення первинної документації, ведення фінансової звітності для керівництва, ведення платежів в іноземній валюті, ведення бухгалтерського обліку, ведення касових операцій, прийом та видача готівкових грошових коштів, розрахунку з підзвітними особами, видача грошових коштів під звіт, оформлення первинної документації (РКО, ПКО, касова книга), інкасації виручки, оформлення довіреностей / податкових накладних / прибуткових і видаткових накладних / прибуткових і видаткових касових ордерів.
01.11.2017 -10.08.2018 компанія “Krasotashop”. Посада: менеджер з продажу. Обов’язки: консультація клієнтів стосовно продукції, продаж продукції, ведення 1c, стеження за чистотою магазину, та викладкою товару, ведення сторінки в Instagram.
15.08.2016 – 14.08.2017 автосалон “Electrocars”. Посада: офіс-менеджер, ресепшіоніст. Обов’язки: зустріч клієнтів, консультація клієнтів стосовно автомобілів, прийом вхідних та вихідних дзвінків, виконання завдання керівництва, стеження за добробутом офісу, вирішення конфліктних ситуацій, робота з кадрами.
01.06.2013 - 31.08.2013 – Київський Університет Права НАН України. Посада: помічник лабаранта.
Обов’язки: прийом та оформлення документів від претендентів для вступу до навчального закладу, оформлення повідомлень про вступ та зарахування до університету, оформлення залікових книжок та студентських квитків, віконня інших завдань керівництва коледжу.
01.11.2012 - 30.04.2013 – Виробнича практика в АБ «Укргазбанк», м. Київ, Дарницьке відділення №51.
Обов’язки: допомога клієнтам у оформлені кредитів, проведення консультацій стосовно отримання кредитів, допомога в користуванні інформаційно-платіжними терміналами в банку, видача електроних карток (по зарплаті) клієнтам банку, консультування їх, робота з документацією банку в архіві.
Навички роботи з ком’ютером: досвідчений користувач: MSOffice ( Word, Excel, Access, PowerPoint), навички работи з інтернетом ( InternetExplorer, Opera, MozillaFirefox), 1С:Предприятие 8.2, 1С:Бухгалтерия 8.2.,Dilovod, “Мой склад”, SonyVegasPro, MovaviVideoEditor, GIMP, Splashup, PhotoScape.
Знання мов: українська, російська – рідні,
англійська – середній рівень ( Pre-intermediate).
Додаткова освіта:
2014 - 2015 – курси англійської мови в англійській школі “ Perspektiva”
Під час навчання брала участь в студентських конференціях (Міжнародний науково-практичний семінар студентів та молодих учених, Наукова студентська конференція інноваційних ресурсів соціально-економічного прогресу України, Міжнародна науково-практична конференція розвитку страхового ринку в Україні та ін.), маю три наукові статті. Брала активну участь у вирішенні організаційних питань при проведенні конференцій за участю іноземних учасників: зустріч іноземних учасників, їх розміщення в отелях, ознайомлення з напрямками діяльності університету).
Особистіякості:
Відповідальність ,комунікабельність , доброзичливість, здатність до навчання , цілеспрямованість, здатність вирішувати конфліктні ситуації , ввічливість , уважність , тактовність , здатність до мобілізації в стресовій ситуації .
Similar candidates
-
Бухгалтер із заробітної плати
35000 UAH, Kyiv -
Бухгалтер
Kyiv -
Бухгалтер
Kyiv -
Бухгалтер
Kyiv -
Бухгалтер
47000 UAH, Kyiv -
Бухгалтер
Kyiv, Vasylkiv