Resume from April 16, 2024 File

Ірина

Менеджер по роботі з клієнтами

Age:
25 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Заквацька Ірина Анатоліївна
(Zakvatska I.A.)

Ціль:
пошук вакантної посади за спеціальністю «Юрист» в зв’язку із зміною місця проживання.

Дата народження:
13.04.1999 р.

Місце народження:
Вінницька обл., Тульчинський р-н, с. Печера

Адреса фактичного місця проживання та реєстрації:
03169, Київська обл., м. Київ
вул. 192-Садова 65, кв. 5

моб. телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України
Паспорт : АТ 116570 виданий Ленінським РВУДМС України у Вінницькій області 12.05.2015 р.

Ін.код –3626205267

Освіта:
2014 р. – 2018р., Технологічно-промисловий коледж ВНАУ, юридичний факультет, диплом молодшого спеціаліста з відзнакою (денна форма навчання), спеціальність «Правознавство».
2018 р. –2020 р., Донецький національний університет ім. Василя Стуса, юридичний факультет, спеціальність «Правознавство», диплом бакалавра з відзнакою (денна форма навчання).
2020-2021р. Донецький національний університет ім. Василя Стуса, юридичний факультет, спеціальність «Правознавство», здобуття диплому магістра (заочна форма навчання).

Досвід роботи:

Юрисконсульт І категорії
Жовтень 2019 р. –2021 р. ВОУНБ ім. В.Отамановського, м. Вінниця.
Функціональні обов’язки:
— усні та письмові консультації;
— загально-правова робота;
—надання висновків про відповідність чинному законодавству проєктів наказів, положень, розпоряджень та інших документів підприємства;
— розробка та затвердження типових форм договорів;
— супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами;
— повний юридичний супровід діяльності бібліотеки.

Спеціаліст з кадрових питань І категорії
Жовтень 2020 р. – 2021р. ВОУНБ В.Отамановського, м. Вінниця.
Функціональні обов’язки:
— ведення встановленої звітно-облікової документації;
— оформлення документів про прийняття, переведення та звільнення особового складу та внесення записів до трудових книжок;
—ведення обліку та зберігання особових справ та трудових книжок, обліку переміщення кадрів, обчислення трудового стажу, вислуги років, надання довідок про трудову діяльність особового складу;
— ведення графіків присвоєння чергових спеціальних звань, рангів;
—підготовка необхідних матеріалів для конкурсної, атестаційної, кваліфікаційної та тарифікаційної комісій, а також проекти документів, що стосуються нагород, заохочень та застосування стягнень до особового складу;
—формування особових справ особового складу та ведення їх комп’ютерного обліку відповідно до вимог чинного законодавства;
—ведення розрахунків надання відпусток відповідної тривалості, складання графіків відпусток особового складу;
— складання звітності про роботу з кадрами;
—виконання окремих напрямів кадрової роботи.

Секретар судового засідання відділу забезпечення судового процесу
Листопад 2021 року – по даний час
Сьомий апеляційний адміністративний суд м. Вінниця
Функціональні обов’язки:
—підготовка судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді та копій відповідних судових рішень для відправки сторонам;
— оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду;
—перевірка осіб, які викликані в судове засідання, та зазначення на повістках час перебування в суді
—фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами
—ведення журнал судового засідання, протоколу судового засідання;
—виготовлення копій судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді, оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи
— підготовка виконавчих листів у справах, за якими передбачено негайне виконання
— оформлення матеріалів судових справ .

Професійні навички:
— знання законодавства України;
— володіння комп’ютером (MS Office (Excel, Word);та ін.);
— навички ведення правого забезпечення діяльності організації;
— досвід юридичного супроводу діяльності організації;
— навички складання юридичних документів;
— досвід колективної роботи;
— досвід досудового вирішення конфліктів інтересів;
— підготовка та оформлення матеріалів судових справ.

Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;
англійська–вище середнього (Upper-Intermediate).

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, ініціативність, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність, націленість на результат.
Додаткова інформація:

Сімейний стан: не одружена.
Діти: ні.
Водійське посвідчення: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: читання, спорт, психологія.
Рекомендації надам за вимогою.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: