Resume from March 28, 2024 File

Татьяна

Фахівець з публічних закупівель

Age:
39 years
City:
Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мельничук Татяна Василівна

/для отправки
по e-mail/
МЕТА: цікава робота в стабільній організації з можливістю
застосування наявних навичок і набуття нового досвіду.

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СЕБЕ:
- Дата народження: 06.08.1984р.
- Проживаю за адресою: м. Запоріжжя вул. Маршала Судця буд. 26
- Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section), Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА:
- 1999-2003 р. - Запорізький металургійний технікум факультет ОПЗТ.
- 2003-2007 р. - Запорізька державна інженерна академія, ЗДІА факультет Металургія чорних
металів.

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
2003 р. - Запорізький металургійний технікум лаборант;
- організація робочих місць (забезпечення основних і допоміжним обладнанням, інструментами,
витратними матеріалами, наочними посібниками);
- контроль якості виконання робіт фахівцями;
- управління складськими запасами (поповнення, видача, облік і списання матеріалів за
нормами витрат).
2003 - 2005 р. - ТОВ "Запоріжсталь" ПКО технік архіваріус у
технічному архіві;
- упорядкування, комплектація, забезпечення збереження документів, спрямованих в архів;
- створення системи пошуку документів, забезпечення швидкого і зручного доступу до
документації;
- видача та облік архівної документації;
- контроль стану документів, своєчасність їх відновлення,
- дотримання умов у приміщеннях архіву для забезпечення їх цілісності та збереження.
2005 – 2016 р. - ПАТ "Запоріжсталь" інспектор з діловодства - секретар дирекції.
- ведення документообігу;
- забезпечення життєдіяльності офісу,
- обробка кореспонденції, введення протоколів і складання документів (наказів, розпоряджень і
службових записок);
- оперативне виконання завдань керівника;
- організація зустрічей, нарад і прийом відвідувачів;
- планування робочого дня керівника,
2016 - 2019 р. - ПАТ "Запоріжсталь" інженер тендерно-договірного відділу дирекції з
капітального будівництва та
договірного відділу дирекції з капітального будівництва та
інвестицій:
- формування документації для тендера;
- підготовку пропозицій щодо вибору потенційних виконавців робіт, процедури і термінів
проведення конкурсного відбору виконавців робіт;
- оформлення та узгодження прийнятих рішень за підсумками проведення засідань тендерного
комітету;
- оформлення та узгодження прийнятих рішень за результатами проведення конкурентних
опрацювань.
2020р - 2021р головним спеціалістом сектору з публічних закупівель Департаменту
капітального будівництва ЗАПОРІЖСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ:
- приймати рішення, погоджувати проєкти документів, зокрема договору про закупівлю з
метою забезпечення його відповідності умовам процедури закупівлі, та підписувати в межах
своєї компетенції відповідні документи;
- надавати роз'яснення та консультації структурним підрозділам замовника в межах своїх
- повноважень з питань, що належать до компетенції уповноваженої особи;
- забезпечення здійснення процедур закупівель у Департаменті капітального будівництва
Запорізької обласної державної адміністрації, які передбачені Законом України "Про
публічні закупівлі":
- дотримуватися норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель;
- організовувати та проводити процедури закупівель;
- забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель;
- в установленому Законом порядку визначати переможців процедур закупівель.
2022 р. - спеціаліст з публічних закупівель Комунального некомерційного підприємства
"Міської дитячої лікарні №5" Запорізької міської ради.
До основних завдань (функцій) належать:
- планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі
закупівель;
- проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку;
- здійснення вибору процедури закупівлі;
- проведення процедур закупівель;
- забезпечення укладення додаткових угод та робота з Договорами про закупівлю;
- оформлення відповідних протокольних рішень;
- забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань
публічних закупівель;
- забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для
виконання вимог Закону та нормативних актів;
ДОДАТКОВІ ТРУДОВІ НАВИЧКИ:
Користувач: Word, Excel, інтернет, електронна пошта, Сертифікат про пройдений курс
навчання "Нова редакція Закону "Про публічні закупівлі".

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Особисті якості: відповідальність, старанність, комунікабельність, пунктуальність,
відсутність шкідливих звичок.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: