Ксенія
Інспектор з кадрів
- City:
- Zaporizhzhia
Contact information
The job seeker has entered a phone number.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9562411
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 20.11.1984 р.
Місто: Запоріжжя
Моб. телефон: [
E-mail: [
Мета: Заміщення вакантної посади
Освіта:
- вересень 2002 р. – червень 2004 р., Запорізький електротехнічний технікум, факультет «Економіка
підприємства», спеціальність «Молодший спеціаліст-економіст»;
- жовтень 2004 р. – серпень 2007 р., Запорізький національний університет, факультет «Економіка
підприємства/Облік і аудит», спеціальність «Бакалавр з обліку і аудиту»;
- жовтень 2006 р. – серпень 2007 р., Запорізький національний університет, факультет «Облік і
аудит», спеціальність «Бухгалтер-аналітик»;
Досвід роботи:
Секретар: грудень 2004 р. – вересень 2006 р. ЗАТ «Ферротрейдінг», м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— ведення ділового листування;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— прийом, обробка та сортування електронної та поштової кореспонденції;
— участь в організації різних масових заходів;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника,
оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.
Начальник господарського відділу: жовтень 2006 р. – серпень 2015 р. ЗАТ «Ферротрейдінг»,
м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— керування персоналом відділу (секретарі, прибиральниці, двірник);
— організація роботи відділу та забезпечення його функціонування (розробка нормативних
документів, облік роботи підлеглих, придбання необхідного інвентарю та матеріалів);
— забезпечення життєдіяльності заводоуправління (придбання канцтоварів, господарчих товарів,
роботи мобільної корпорації);
— співпраця з типографіями (замовлення продукції, участь у розробці макетів);
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників.
Секретар: серпень 2015 р. – вересень 2017 р. ТОВ «Феррокс», м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— ведення ділового листування;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— прийом, обробка та сортування електронної та поштової кореспонденції;
— участь в організації різних масових заходів;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника,
оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.
Начальник господарського відділу: вересень 2017 р. – травень 2020 р. ТОВ «Феррокс»,
м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— керування персоналом відділу (секретарі, прибиральниці, двірник);
— організація роботи відділу та забезпечення його функціонування (розробка нормативних
документів, облік роботи підлеглих, придбання необхідного інвентарю та матеріалів);
— забезпечення життєдіяльності заводоуправління (придбання канцтоварів, господарчих товарів,
роботи мобільної корпорації);
— співпраця з типографіями (замовлення продукції, участь у розробці макетів);
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників.
Начальник господарського відділу: лютий 2021 р. ТОВ «Феррокс», м. Запоріжжя
Функціональні обов’язки:
— керування персоналом відділу (секретарі, прибиральниці, двірник);
— організація роботи відділу та забезпечення його функціонування (розробка нормативних
документів, облік роботи підлеглих, придбання необхідного інвентарю та матеріалів);
— забезпечення життєдіяльності заводоуправління (придбання канцтоварів, господарчих товарів,
роботи мобільної корпорації);
— співпраця з типографіями (замовлення продукції, участь у розробці макетів):
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників.
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Word,), FastStone Image Viewer,
1С:Підприємство;
— досвід ведення обліку кадрів (оформлення трудових книжок, наказів на прийом-звільнення,
відпустку, табелів обліку робочого часу, надання довідок);
— досвід роботи у відділі забезпечення;
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мови: українська, російська;
— знання діловодства та документообігу;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— досвід підготовки та організація відряджень;
— забезпечення життєдіяльності офісу;
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, легко
навчаюсь.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена
Діти: немає
Шкідливих звичок не маю.
Similar candidates
Діловод, архіваріус, спеціаліст з кадрів
14000 UAH, Zaporizhzhia
Менеджер по персоналу, психолог
18000 UAH, Zaporizhzhia
Менеджер з персоналу
Zaporizhzhia
IT-рекрутер
Zaporizhzhia
HR-менеджер, рекрутер
20000 UAH, Zaporizhzhia, Dnipro
,
more 7 cities
HR-менеджер
Zaporizhzhia