Resume from January 23, 2024 PRO

Daria

Діловод, 60 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
27 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Kauffrau für Büromanagement

from 02.2022 to 04.2023 (1 year 2 months)
Gesellschaft für Leit- & Regeltechnik mbH, Greifswald (Машинобудування)

Листування, оформлення презентацій, закупівля канцелярського приладдя, планування та моніторинг зустрічей, підготовка зустрічей та організація відряджень. Також планування розміщення персоналу та закупівля зовнішніх послуг. Крім того, догля за клієнтами, обробка замовлень, виписування рахункві та контроль вхідних платежів.

Kauffrau für Büromanagement

from 07.2021 to 01.2022 (6 months)
Sicherheitstechnik und Metallbau Schröter - "Schlüssel Schröter", Greifswald (Охорона, безпека, оборона)

Листування, оформлення презентацій, закупівля канцелярського приладдя, планування та моніторинг зустрічей, підготовка зустрічей та організація відряджень. Також планування розміщення персоналу та закупівля зовнішніх послуг. Крім того, догля за клієнтами, обробка замовлень, виписування рахункві та контроль вхідних платежів.

Rezeptionistin

from 12.2016 to 08.2017 (8 months)
Kleine Strandburg Zinnowitz, Zinnowitz (Готельно-ресторанний бізнес)

Check in і Check out, консультування та інформування гостей щодо дозвілля, створення рахунків та бронювань, прийняття та переадресація телефонних дзвінів, продаж та оформлення прогулянок, ресторанів та екскурсій на території, розгляд скарг, співпраця з бронюванням, бухгалтерією та обслуговуванням.
Керування програмами бронювання та комп’ютерними програмами.

Education

Regionales Berufliches Bildungszentrum Greifswald

Ausbildung als Kauffrau für Büromanagement, Greifswald
Specialized secondary, from 2018 to 2021 (3 years)

Робота по телефону: переадресація важливих дзвінків, відповідь на запитання клієнтів або зв’язок із постачальниками послуг для обробки замовлення.

Робота за комп’ютером: відповіді на електронну пошту, контроль вхідних платежів, створення ділових листів, праця з усіма поширеними комп’ютерними програмами, такими як Word, PowerPoint і Excel.

Робота на реєстратурі: зустріч претендентів на співбесіді або клієнтів, які зареєструвалися.

Робота з клієнтами: обробка скарг, створення замовлення та відповіді на них.

Робота з колегами: керування змінами контрактів і основними даними співробітників - від початку діяльності до місця їх проживання. Бронювання готелів або квитків для наступного відрядження, обробка звітів про витрати на подорожі.

Робота в бухгалтерії: керування рахунками-фактурами, контролювання платежів та касової книги.

Організаційна робота: плануюння корпоративних заходів та підготовка зустрічей. Замовлення канцелярського приладдя.

Additional education and certificates

telc gGmbH

2016, 6 місяців

Knowledge and skills

MS Office MS Excel MS PowerPoint Критичне мислення Відповідальність Гнучкість Адаптивність Організованість Креативність Надійність Пунктуальність Письмовий переклад Водійські права кат. B

Language proficiencies

  • German — fluent
  • English — average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: