Resume from April 24, 2023 File

Алла

Помощник нотариуса

Age:
28 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

ПІДГУРСЬКА АЛЛА АНДРІЇВНА
Дата народження: 24.07.1995
Місто: Одеса
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: робота юридичного напрямку, реалізація свого ентузіазму, високої працездатності, досвіду і відповідальності, отриманих в результаті роботи в сфері права

Освіта: повна вища
2012 р. - 2016 р. – Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова, спеціальність «Право», кваліфікація – бакалавр;
2016 р. – 2017 р. – Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова, спеціальність «Правознавство», кваліфікація – юрист.

Досвід роботи: понад 4 роки
лютий 2018 року – травень 2018 року – провідний спеціаліст відділу управління персоналом Одеського апеляційного адміністративного суду;
травень 2018 року – жовтень 2018 року – головний спеціаліст відділу управління персоналом Одеського апеляційного адміністративного суду;
жовтень 2018 року – вересень 2022 року – головний спеціаліст відділу управління персоналом П’ятого апеляційного адміністративного суду;
вересень 2022 року – по т.ч. заступник начальника відділу управління персоналом П’ятого апеляційного адміністративного суду.

Функціональні обов’язки:
- Підготовка проектів наказів щодо:
- призначення, переведення та звільнення працівників апарату суду;
- надання відпусток;
- відрядження;
- присвоєння рангів державним службовцям;
- встановлення надбавок за вислугу років та доплат;
- нагородження та заохочення.
- Обчислення стажу роботи та державної служби, стажу роботи суддів, що дає право на доплату за вислугу років.
- Підготовка табелю обліку і використання робочого часу працівниками суду.
- Здійснення роботи пов’язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників суду.
- Виконання інших завдань, пов’язаних із застосуванням законодавства про працю та державну службу.

Професійні навички:
- Цифрова грамотність (впевнений користувач пакету MS Office, вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків, вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для професійного розвитку).
- Знання законодавства України.
- Навички складання юридичних документів.
- Досвід колективної роботи.
- Знання мов: українська, російська, англійська.

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: