Resume from April 17, 2024 File

Олена

Бухгалтер

Age:
36 years
City of residence:
Vasylkiv
Ready to work:
Kyiv, Vasylkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Лучин Олена Сергіївна
Місце проживання: м. Васильків, вулиця Декабристів,52,кВ.40
Т. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: Середня загальноосвітня школа №3
2005-2010- Національна академія статистики обліку та аудиту. Спеціальність Облік та аудит
2010 Бухгалтерські курси 1С 8.2.
Посада (умови праці) бухгалтер, головний бухгалтер, робота дистанційно , можливий гібридний графік із відвідуванням офісу за необхідності.
Досвід роботи: Відділ освіти Васильківської РДА (Бухгалтер) 2009-2013 р.
Основні обов’язки: Робота з первинною документацією,виписки банку, здача звітів у фонди, виписка доручень, проведення інвентаризації.
2013-2014 ТОВ «КЛО»
Основні обов’язки: Робота в 1с 8.2,8.3 УТП.
Виписка рахунків, видаткових накладних, реєстрація податкових накладних., робота з первинними документами.
2014-2017. ТОВ «Грибний Край» Посада Бухгалтер
Основні обов’язки : Виписка рахунків, накладних, ТТН, реєстрація податкових накладних, нарахування заробітної плати , подача звітів, нарахування лікарняних. Рознесення банківських виписок. Робота через клієнт-банк різних банків.
2019-2020 ТОВ «Інвест Фунгі СС» Посада Заступник головного бухгалтера .
Основні обов’язки : Виписка рахунків, накладних, ТТН, реєстрація податкових накладних, нарахування заробітної плати , подача звітів, нарахування лікарняних. Рознесення банківських виписок. Робота через клієнт-банк різних банків. Розрахунки з постачальниками та підрядниками. Формування інвойсів, проведення митних декларацій.
2020 ТОВ «Екопласт Центр» Посада економіст
Основні обов’язки : Виписка рахунків, накладних, ТТН, реєстрація податкових накладних, нарахування заробітної плати , подача звітів, нарахування лікарняних. Рознесення банківських виписок. Робота через клієнт-банк різних банків. Розрахунки з постачальниками та підрядниками. Формування інвойсів, проведення митних декларацій.
З 2020 рік по тепер займаюсь повним ведення ТОВ та ФОП на різних системах оподаткування. Нарахування заробітної плати, подача звітності (ПДВ, податок на прибуток, об’єднана звітність та ін.), реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування,
знання ПК на рівні впевненого користувача (1С 8., офісні програми), Клієнт-Банк; програми «MeDoс,
вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, орієнтація на результат,
досвід роботи в режимі багатозадачності
досвід супроводу кількох юридичних осіб.
Ведення бухгалтерії в повному обсязі підприємств на різних системах оподаткування.
Шкідливих звичок не має.
Одружена, маю сина 3 роки.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: