Resume from April 8, 2024 PRO

Ірина

Фахівець зі страхування

Employment:
Part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Mukachevo
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

from 01.2020 to 02.2023 (3 years 1 month)
ПАТ СК Альфа Страхування, Мукачево (Фінанси, банки, страхування)

-Діловодство (оформлення договорів страхування, внесення договорів в інформаційну систему компанії, ведення документації, передача в архів, отримання та відправка пошти, інвентаризація бланків);
-Продаж страхових продуктів та супроводження укладених договорів страхування КАСКО, ОСЦПВ, медичне страхування в Україні та закордоном, Зелена карта (оцінка платоспроможності клієнта, презентація продукту, оформлення договорів, консультування під час дії договору, пролонгація діючих договорів, оформлення додаткових угод, розірвання та переоформлення договорів страхування, повернення коштів у разі передчасного розірвання);
-Аналіз і забезпечення страхових виплат, якщо стався страховий випадок;
-Організація роботи офісу (ведення документації по закупці канцелярії та побутової хімії);
-Проведення та контроль за оплати договорів страхування;
-Оформлення та ведення агентів зі страхування (подача документів в ЦО, навчання страховим продуктам, забезпечення бланками);
-Співпраця з банками та автосалонами.

Секретарь руководителя

from 07.2011 to 06.2020 (8 years 11 months)
ТОВ "Форвард автоцентр", Мукачево (Автобізнес та автосервіс)

-Ведення кадрової документації (графік відпусток, прийом та звільнення працівників, посадові інструкції, штатний розклад);
-Контроль та оптимізація роботи службових автомобілів (обслуговування т/з, контроль по використанню топлива, GPS моніторинг, навчання інших працівників товариства роботи з GPS моніторингом);
-Забезпечення канцелярським приладдям працівників товариства (збір замовлень, ведення документації, отримання товару та розподіл, пошук кращих пропозицій по ціні та якості);
-Контроль та оптимізація використання корпоративного зв’язку (ведення щомісячного звіту, розшифровка наданої інформації по використанню мобільного зв’язку, обмін бонусів на роумінг та на мобільні телефони і аксесуари);
-Розробка та введення в експлуатацію бонусної системи клієнтів сервісу (заповнення карти клієнта в 1С, оформлення та видача бонусних карток);
-Допомога в організації та проведенні корпоративних заходів;
-Переклад документації (договори, службові листи, і т.д., з англійської на українську та навпаки);
-Організація привітання клієнтів з нагоди свят (розробка привітальних листівок, розсилка по e-mail та поштою);
-Діловодство (вхідна та вихідна кореспонденція, написання службових листів, здача в архів і т.п. );

Education

Мукачівський державний університет

Педагогіка та методика середньої освіти. Мова та література (англійська), Мукачево
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Knowledge and skills

• Персональний комп’ютер (MS Windows Excel Office Power Point Комунікабельність Здатність до навчання Користувач 1С

Language proficiencies

  • English — above average
  • German — beginner

Additional information

З 2015 року займаюся підприємницькою діяльністю (ФОП), надаю послуги перекладу та працюю в сфері страхування.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: