Resume from September 5, 2023 File

Лілія

Помічник керівника

Age:
40 years
City:
Ternopil

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Перець Лілія Ярославівна
24.02.1984р.
Тернопільська обл.. Тернопільський р-н. с. Біла
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: закінчила у 2006 р. Тернопільський державний економічний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю « Облік і аудит» та здобула кваліфікацію магістра з обліку і аудиту.

Трудова діяльність:
У 2021-2022рр. – Начальник групи пересувних відділень АТ « Укрпошта»
У 2020-2021рр.- Менеджер по замовленню та збуту ТОВ « Мясник»
У 2017-2019рр. - Начальник відділу корпоративних продаж у ПАТ СК « Універсальна»
У 2014-2017рр.- Начальник Одеського відділення Тернопільського управління ПАТ СК « Брокбізнес»
У 2012-2014рр. – офіс менеджер ПП « Більчук Л.І.»
У 2010-2012рр.- економіст, відділ по роботі зі справами та договорами клієнтів Операційного управління ,ПАТ « Райффайзен банк Аваль»
У 2006- 2010рр.- касир,сектор касових операцій Базового відділення АППБ «АВАЛЬ»
У 2006 -2006рр.- працювала бухгалтером у ТзОВ « Овочторг»

Мета : заміщення вакантної посади ,… економіста,… менеджера,… страховика,…. керівника,….. з умовою професійного удосконалення та зросту.
Особисті якості: Відповідальність, порядність, точність, легка у спілкуванні з людьми,характер спокійний урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити.
Додаткова інформація: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, 1с, CRM
Водійські права: кат. «В»

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: