Resume from May 15, 2023 File

Ксенія

Керуючий, бухгалтер

Age:
34 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ІГНАТЕНКО КСЕНІЯ ОЛЕГІВНА

10.11.1989 р. н.
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА
1.09.1997 - ліцей №15 (м. Чернігів)

1.09.2008 – 28.05.2012 – Національний технічний університет « Харківський політехнічний інститут» - факультет “ Комп’ютерних та інформаційних технологій”, спеціальність “Комп’ютерна інженерія ” (бакалавр).

1.09.2012 – 3.02.2014 - Національний технічний університет « Харківський політехнічний інститут» - факультет “ Комп’ютерних та інформаційних технологій”, спеціальність “Аналітик комп’ютерних систем ” (спеціаліст).

ДОСВІД РОБОТИ

ТОО “Еколл”
17.10.2009 – 19.04.2010 спеціаліст відділу комерційних продажів
19.04.2010- 24.06.2010 спеціаліст відділу прямих та перехресних продажів.
Обов’язки:
- спілкування з існуючими клієнтами;
- пошук нових клієнтів;
- супровід продажів;
- підготовка документації.

ФОП Недригайлова (салон краси «Афіна Паллада»)
7.09.2017-1.10.2019 - старший адміністратор.
Обов’язки:
- зустріч та інформування клієнтів на рецепції;
- ведення документації та електронної CRM системи BeautyPro;
- ведення каси;
- контроль роботи персоналу, розробка графіків;
- контроль та закупівля витратних матеріалів.

ПП Тесла
1.10.2019 – 1.07.2020 – адміністратор рецепції.
Обов’язки:
- зустріч та інформування клієнтів на рецепції;
- ведення документації та електронної CRM системи DocDream;
- ведення каси;
- розробка графіків лікарів;
- розробка звітів нарахованої ЗП.

ФОП Грищенко І. В.
1.07.2020 – 1.12.2021 – керуюча магазинами SalonProfi
Обов’язки:
- контроль та організація трудового процесу мережі магазинів;
- управління діяльністю лінійних підлеглих;
- контроль складання та подання встановленої документації;
- контроль роботи персоналу, розробка графіків;
- пошук нових працівників, проведення співбесід, навчання нових співробітників;
- приймання та відпуск товарно-матеріальних цінностей, облік операцій;
- ведення документації в 1С стосовно надходження, реалізації; списання;
- проведення інвентаризацій;
- відкриття нових магазинів в іншому місті.

ТОВ “Луксор Україна”
з 26.08.2022 - бухгалтер
Обов’язки:
- ведення первинної бухгалтерської документації;
- створення та ведення реєстру вхідних видаткових;
- контроль вхідних цін та формування на їх основі похідних;
- формування звітів для замовлень постачальникам;
- формування авансових звітів;
- створення звітів з планування продажів філіалів, розрахунок на їх основі ЗП (валовий прибуток, дебіторська заборгованість, обʼєми продажів, підрахунок активної клієнтської бази);
- створення звітів для фінансового аналітика в 1Сv8.3;

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ
- Windows, MS Office, Internet, 1Сv8.3 – впевнений користувач, 1Сv7.

ЗНАННЯ МОВ
Українська, російська – вільно.
Англійська – початковий рівень.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: