Resume from May 20, 2024 File

Оксана

Фахівець з документообігу

Age:
44 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Зайло Оксана Ярославівна
(Zailo Oksana)
Дата народження: 17.04.1980
Місто: Пустомити
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
Освіта вища
1996 р. Львівський електротехнікум зв’язку, за
спеціальністю « Технічне обслуговування та ремонт
апаратури зв’язку і оргтехніки», технік електрозв’язку.
2002-2004 р. Львівська національна академія
ветеринарної медицини ім. С.З. Ґжицького за
спеціальністю «Економіка підприємства», бакалавр з
маркетингу.
2004-2005 р. Львівська національна академія
ветеринарної медицини ім. С.З. Ґжицького за
спеціальністю «Маркетинг», економіст.
Досвід роботи:
З 2002р.- 2018 р. головний спеціаліст з діловодства в Пустомитівському відділі обслуговування громадян
ГУПФУ у Львівській області
З 2018р.- по даний час - у зв'язку з скороченням переведена на посаду провідного документознавця в
Пустомитівському відділі обслуговування громадян ГУПФУ у Львівській області
Посадові обов’язки:
1) Розробляла та впроваджувала технологічні процеси роботи з документами.
2) Розробляла уніфіковані системи різного призначення і рівня управління, класифікатори документної
інформації.
3) Забезпечувала своєчасну обробку кореспонденції, що надходить та відправляється, організовувала її
доставку за призначенням.
4) Організовувала роботу з реєстрації, обліку, зберігання та передавання документів поточного
діловодства, у тому числі наказів і розпоряджень керівництва.
5) Забезпечувала друкування та розмножування службових документів;
- приймала/надсилала та реєструвала вхідну/вихідну документацію
6) Забезпечення своєчасного розгляду керівництвом вхідної, вихідної, внутрішньої документації та
електронної пошти. Органiзацiя процесу підписання розпорядчих документів.
Професійні навички:
• Знання законодавства України, нормативно-правових актів, положень та інструкцій щодо ведення
діловодства та оформлення документів
• Уміння працювати з базовими програмами MS OFFICE (Excel, Word)
• Знання оргтехніки (сканер, принтер)
• Грамотна усна і письмова мова
• Знання діловодства та документообігу
• Введення звітності
• Знання іноземних мов: українська - рідна, польська-вільно володію, російська - вільно володію,
англійська - із словником.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, стресостійкість, комунікабельність, пунктуальність,
неконфліктність, поважаю чужу думку, іду на компроміс, здатність до навчання, гарне почуття гумору,
привітна.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: