Resume from April 30, 2024 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/9637613

Директор з логістики

Employment:
Full-time.
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор з логістики

from 06.2023 to now (11 months)
Автобізнес та автосервіс

Основні задачі – забезпечення повного циклу поставки в Україну автомобілів (переважно легкових) з інших ринків (Китай, Корея, Європа, США, Норвегія) – як для дилерів так і для кінцевих клієнтів. Налаштування повного циклу, взаємодії між власними працівниками та підрядниками (менеджер з продажу, логісти, водії, підрядники за кордоном (локальні перевезення за кордоном, автомобільні та контейнерні перевезення), продавці, брокери, бухгалтери і тд.). Робота з власними та найманими автовозами. Впровадження CRM Pipedrive, переведення розрахунків з месенджерів до електронних таблиць, потім до 1С (з фіксацією цін на послуги, автоматичним визначенням собівартості на одне замовлення=автомобіль, запровадження звітності та 100% контролю розрахунків).

Досягнення:

Запровадив регламенти бізнес – процесів;
Запровадив інструкції для виконавців (синхронізовані з регламентами) – водії, логісти, брокери;
Мінімізував час на виконання доставок (усунув простої з організаційних причин (взаємодія з продавцями, експедиторами в портах відправлення, лініями, експедиторами в портах прибуття, переведення водіїв на відрядну оплату);
Проаналізував комерційну складову роботи транспорту, власний транспорт переведено на найбільш рентабельні маршрути, на менш рентабельних застосовується найманий з маржою до 8-10%;
Рентабельність власного транспорту збільшена в 2 рази (від 100 до 250+ дол. на день чистого прибутку);
Розвинув експедиційні послуги – виконується доставка замовлень для компаній-партнерів найманими автовозами;
Консолідував облік виконуваних замовлень;
Виконав налаштування «логістичного» блоку в CRM Pipedrive та налаштування CRM загалом - включення в CRM всього процесу доставки (від узгодження з клієнтом авто до покупки до моменту видачі), з відслудковуванням всіх етапів та інформуванням клієнтів;
Підготував альтернативні маршрути руху та способи доставки, що дозволило нівелювати вплив страйку польських перевізників.

Керівник АТП

from 07.2022 to 05.2023 (10 months)
ПП ТрансОіл Груп, Київ (Транспорт, логістика)

Забезпечення роботи транспорту компанії:

- доставка палива від українських та закордонних постачальників;
- виконання всіх законодавчих вимог по перевезенню небезпечних вантажів в Україні та за кордоном;
- набір, підготовка та ротація водіїв;
- диспетчеризація транспорту;
- придбання та введення в експлуатацію нових автопоїздів;
- робота з перевізниками та замовниками послуг для "вирівнювання" пікових навантажень та спадів.

Досягнення:
- стабілізував роботу транспорту та диспетчерської служби (після зміни маршрутів у військових умовах), усунуті запізнення та невиконання рейсів по АЗС;
- впровадив систему першочергових заходів для припинення несанкціонованого доступу до вантажів, які перевозяться (паливо);
- запровадив відрядну оплату праці водіїв (по більшості рейсів тривалість зменшилась в 1,6 – 2 рази) при такій же складовій грн/км витрат на ЗП;
- мінімізував податкове навантаження при виплаті заробітної плати;
- автоматизував збирання та ведення майстер-даних по автомобілям, водіям та дозвільним документам;
- відпрацював процедуру визначення потреби в транспорті для групи КЛО згідно прогнозу закупівель, продажу послуг з перевезень для вільного транспорту;
- підготував типові договори для клієнтів та перевізників, налаштував процедуру роботи від пошуку до оплати рахунків;
- провів аналіз витрат на ремонти, в результаті доукомплектував персонал власної ремзони (механіки, слюсарі, шиномонтажник, зварювальник), максимізував ремонти на власній ремзоні, на 25% зменшив витрати на ремонт (грн / км).

Директор з логістики

from 10.2020 to 06.2022 (1 year 8 months)
"Корекс Україна", ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Управління складською та транспортною логістикою:
- обов’язкове виконання нормативів з якості (100%);
- розробка маршрутів доставки температурних та генеральних вантажів в Україну / з України до Європи, США, Азії. Напрацювання і консолідація регуляторних вимог по різним типам товарів та митним режимам ввезення / вивезення для пошуку максимально надійного / бюджетного варіанту - в залежності від пріоритету;
- повний цикл взаємодії з підрядниками в Україні та за кордоном - пошук, узгодження умов роботи, підписання договорів;
- складання та впровадження СОПів (стандартних операційних процедур) по складським та транспортним операціям - Приймання, Розміщення, Відбирання, Комплектація, Маркування, Відвантаження, Підготовка термотари, Доставка, Повернення.

Досягнення:
- провів аналіз малої кількості перемог в тендерах. Розробив и запровадив план заходів по усуненню помилок в роботі, зниженню цін на послуги (підрядників та компанії), підвищенню рентабельності логістичної складової;
- забезпечив зростання SL (рівень сервісу) підрядниів (особливо локальних) - впровадив додаткові інструкції, в т.ч. відеоінструкції взаємодії з підрядниками / роботи підрядників для виконання GxP вимог (наразі використовуються у всіх компаніях групи);
- ініціював, узгодив та підписав договори з додатковими підрядниками для досягнення 4-х кратного покриття у всіх регіонах України та 2-х кратного покриття в країнах, де виконується 80% закордонних операцій;
- підвищив середній % виграних тендерів на логістичні послуги з 20 до 80%. Оптимізував взаємодію логістики с іншими підрозділами компанії. Скоротив строк відповіді на запити клієнтів з 2-х діб до 4-х годин;
- виконав перехід на нову версію WMS, викорінив проблему обліку та своєчасного повернення багаторазової термотари;
- регулярно проводив інвентаризації ТМЦ;
- оптимізував витрати транспортного та складського блоку, виконав калькуляції по точкам беззбитковості основних бізнес-напрямків - митна та регуляторна підтримка клієнтів, доставка (локальна та міжнародна), складські операції;
- на підставі виконаних розрахунків направив тендерні пропозиції великим вітчизняним виробникам, компанія перемогла в 2-х великих тендерах на логістичні операції та в більш ніж 30-ти маленьких.

Директор з логістики

from 03.2019 to 01.2020 (10 months)
VoVa HoReCa ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
- управління транспортною логістикою, складською логістикою та запасами (2000 SKU);
- впровадження WMS;
- запровадження KPI та відрядної оплати праці;
- запровадження системи роботи з скаргами клієнтів;
- впровадження системи стажування та навчання працівників.

Досягнення:
- зменшив видатки на транспорт та склад відповідно на 10 та 15%;
- формалізував зони відповідальності співробітників, створив технологічні графіки по позиціям;
- забезпечив 100% технічну ідентифікацію товарів (штрих-код, ТСД);
- покращив рівень сервісу з 95 до 99,6%;
- запровадив адресну систему, виконав перестановку товарів в складі відповідно до масо-габаритних характеристик та частоти відбору;
- приймав участь у розробці нової фінансової стратегії компанії (разом з CFO) в частині управління запасами: фінансовий цикл змінено з +7 днів до 0 днів, вніс зміни в систему автозамовлення для зменшення загальних витрат і досягнення кращого рівня сервісу для клієнтів.

Керівник відділу перевезень по м. Києву та області

from 02.2018 to 11.2018 (9 months)
Сантранс, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
- зміна організаційної структури компанії;
- запровадив продуктову матрицю та матрицю внутрішнього клієнта;
- виконав ре-дизайн бізнес процесів;
- формалізував зони відповідальності співробітників та технологічні графіки по кожній позиції;
- запровадив системи стажування та навчання працівників;
- запровадив спеціалізацію співробітників та планування ресурсів.

Досягнення:
- ефективність відділу збільшено в 1,5 рази (розмір прибутку та виконаних замовлень на одного співробітника в день);
- досягнуто рівень сервісу 99,5%, за умови що 92% замовлень виконуються підрядниками і лише 8% - власним транспортом;
- прибуток компанії збільшено на 30%.

Керівник проекту із запуску TMS, Керівник підрозділу диспетчеризації

from 11.2016 to 02.2018 (1 year 3 months)
Сільпо, мережа супермаркетів, Київ (Роздрібна торгівля)

Диспетчеризація транспорту та запуск TMS:
- запуск TMS Ortec, зміна бізнес-процесів складу та транспорту;
- повна зміна інформаційного потоку в логістиці;
- створення нової служби маршрутизації для планування та контролю відправлень в режимі 24/7;
- запровадив системи стажування та навчання працівників, забезпечив навчання персоналу для роботи в новій системі;
- в кооперації з ІТ-департментом забезпечив значне покращення точності розрахунку транспортних одиниць - з 80% до 95%;
- оптимізував планування доставок товарів до магазинів, запровадив «вікна» відвантажень на складах, відповідно до вимог магазинів та можливостей складів;
- модернізував/запровадив (в залежності від складу) док-менеджмент - для збільшення швидкості відвантаження та зменшення необхідних площ складу;
- розробив та запровадив нову систему оплати праці водіїв.

Досягнення:
- загальний результат - зменшення вартості доставки на 13%;
- після запровадження централізованого планування, дозволеного суміщення товарних потоків в перевезеннях, підвищення утилізації на зворотніх напрямках, показник км/палету було зменшено на 12%;
- рівень сервісу для магазинів було покращено з 75% до 90%, час доставки було зміщено на 1,5 години раніше на виконання запиту операційного бізнесу, досягнуто «згладжування» пікових періодів в магазинах та на складах;
- внаслідок перегляду мною політики співпраці з найманим транспортом було збільшено показник кількості паллет на 1 тис. грн бюджету - на 9%. Цей показник було досягнуто завдяки оптимальному плануванню маршрутів та вибору оптимального формату транспорту (без перегляду тарифів);
- після запровадження нової системи мотивації водіїв на відрядній основі, показник середньої кількості рейсів власного транспорту на міських маршрутах було збільшено з 1,7 до 2,5 в день, швидкість виконання міжміських маршрутів збільшено в 1,7 рази.

Керівник відділу транспортної та складської логістики

from 02.2015 to 10.2015 (8 months)
"Райське Джерело", ДП (сервіс питної води), Київ (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
- управління складською логістикою;
- управління транспортною логістикою.
Досягнення:
- налаштував коректну роботу TMS (поточна назва - Planarry);
- подвоїв точність своєчасних планових візитів до клієнтів - інтервал візиту зменшено з 30 до 15 хвилин, кількість візитів «вчасно» збільшено з 83% до 95%;
- впровадив СМС-інформування клієнтів про плановий час візиту, рівень сервісу співробітників (не враховуючи своєчасності візитів), збільшив з 70 до 93%;
- показник км/точку доставки зменшив на 5%;
- загальний баланс тари зменшив на 15% при збереженні та збільшенні об`єму продажів;
- показник грн/км зменшив на 10%.

Заступник директора

from 11.2010 to 06.2014 (3 years 7 months)
Кондитерська Корпорація ROSHEN (транспортна компанія), Яготин (Харчова промисловість)

Обов'язки:
- управління парком автомобілів (75 пар тягачів та напівпричепів);
- стратегічне та оперативне планування;
- складання, моніторинг та виконання бюджету (всі витрати та доходи підприємства, в тому числі придбання транспорту та обладнання), впровадження cash-flow графіку по процесу придбання та продажу автомобілів;
- розрахунок собівартості пробігу, встановлення цін на перевезення;
- організація доставки транспорту (тягачі та напівпричепи з Франції, Німеччини, Польщі, Литви);
- розробка місячних та річних планів на перевезення та вантажно-розвантажувальні операції на основі плану виробництва та продажів корпорації, визначення необхідної кількості найманого транспорту та рейсів для «закриття» зворотного пробігу;
- підбір та ротація персоналу (більше 200 співробітників, включаючи 175 водіїв);
- контроль витрат палива, робота з ДТП, страхування, судові розгляди, виконання вимог з безпеки дорожнього руху, робота з інспекціями та контролюючими органами;
- підготовка та контроль бюджету з ремонтних робіт, моніторинг роботи диспетчерської служби, бухгалтерії, заправного та мийного комплексів;
- робота з автоматизованою програмою обліку (ERP - власна розробка, + 1С). Формулювання технічних завдань для розробників прийомка виконаних завдань.

Досягнення:
- Покращив роботу транспорту та складу як єдиного механізму;
- Забезпечив вступ компанії до АсМАП (Асоціації Міжнародних Автомобільних Перевізників), перевезення готової продукції та сировини у міжнародному сполученні;
- Збільшено кількість оплаченого пробігу на 10 відсоткових пунктів - до 90%;
- витрати на ремонт зменшено на 7% (на км пробігу).

Education

Київський Національний Університет ім. Т. Шевченка

Юридичний, Господарське право, Київ
Higher, from 2000 to 2004 (4 years)

Вивчення право зі спеціалізацією в господарському - досі користуюся навиками та знаннями в роботі.

Міжнародний інститут ринкових відносин та підприємництва

Економічний, банківська справа, Київ
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)

Базові принципи функціонування економіки, робота комерційної фірми, оцінка кількісних показників роботи фірми, прикладні аспекти управління компанією.

Additional education and certificates

Google Project Management

2022, 3 місяці
Certificate

MIT CTL.SC2x: Supply Chain Design

2019, 3 місяці
Certificate

CTL.SC1x: Supply Chain Fundamentals

2019, 3 місяці
Certificate

Транспортна логістика торгівельної компанії (ТОВ "Енциклопедія Бизнесу")

2015

Стратегічне управління логістикою в ланцюгах постачання (ТОВ "Trade Master Group")

2015

Міжнародні вантажні та пасажирські перевезення

2012

Бухгалтер, ТОВ "Голден стафф"

2010

Knowledge and skills

Продуктивність Управління персоналом Оптимізація процесів Оптимізація витрат Комунікабельність MS Excel TMS

Language proficiencies

  • English — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: