Тетяна

Контент-менеджер, адміністратор сайту, помічник

Considering positions:
Контент-менеджер, адміністратор сайту, помічник, Помічник керівника, Адміністратор
Employment type:
full-time, part-time
Age:
42 years
City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Kryvyi Rih, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор сайту

from 09.2024 to now (11 months)
Лінзотека, Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обовʼязки та Досягнення::
-Адмініструю сайт: керування контентом, оновлення графічних матеріалів та банерів
-Створюю картки товарів з якісними SEO-описами та акцентом на переваги продукції
-Пишу унікальні тексти (копірайтинг) з урахуванням цільової аудиторії
-Обробляю фото для вебу та адаптую зображення для різних форматів
-Забезпечую візуальну і текстову цілісність наповнення сайту

Additional education and certificates

Цифровий маркетинг і електронна комерція від Google, Coursera

2023, 6 місяців
Certificate

IT-підтримка від Google, Coursera

2023, 6 місяців
Certificate

Бізнес-аналітик

2025, тривалість навчання -6 тижнів
Certificate

Менеджер з продажу

2025, тривалість навчання -2 місяці
Certificate

Рівень цифрової грамотності

2025, 91 хвилина)
Certificate

Knowledge and skills

  • Цілеспрямованість
  • Креативність
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Організованість
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Комунікабельність
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість
  • Активний продаж
  • Прямий продаж
  • Продаж B2B
  • Здійснюю холодні дзвінки для залучення нових клієнтів
  • Знаходжу контакти потенційних партнерів через відкриті джерела
  • Планування та організація своєї роботи
  • Робота із запереченнями
  • Уважність
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Тайм-менеджмент
  • Обробка звернень (телефон
  • Месенджери
  • Email)
  • Супровід замовлень / клієнтів на всіх етапах
  • Базове володіння Excel / Google Таблицями
  • Супроводжую клієнта від першого контакту
  • До оформлення замовлення

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

На жаль, поки що маю невеликий досвід, але вирізняюся енергійністю, відповідальністю та вмінням працювати самостійно. Швидко навчаюся та оперативно знаходжу необхідну інформацію. Маю навички роботи з графічними редакторами: можу видаляти зайве з фотографій, коригувати їхнє освітлення тощо. Досвідчена у заповненні карток товарів, додаючи характеристики та фотографії. Володію базовими навичками копірайтингу та сторітелінгу, а також маю базовий рівень англійської мови.

Відзначаюся високим рівнем уваги до деталей та сильним бажанням навчатися новому й розвиватися в обраній індустрії. Ідеальним варіантом для мене була б робота на умовах повної\неповної зайнятості і у форматі віддаленої роботи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: