• File

Анастасія

Direct Manager (продажі)

Considering positions:
Direct Manager (продажі), Адміністратор інтернет-магазину
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сіряковська Анастасія Олександрівна
зарплатню від 8000 грн і вище

Особисті дані:
Дата народження: 21.12.1986 року.
Місце проживання: м. Запоріжжя
Сімейний стан: одружена, 1 дитина
Тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e_mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль: отримання роботи на посаді оператора чату

Освіта:
2005-2011 р – Запорізька державна інженерна академія, спеціальність «Фінанси».
2003-2005р – Гідроенергетичний технікум при Запорізькій державній інженерній академії, спеціальність «Фінанси», червоний диплом.
Досвід роботи:

Березень 2007 р. – жовтень 2015 р. - АТ «МетаБанк»
Березень 2017 – червень 2019 - АТ «УкрСиббанк»

Посада:
08.2018 – 06.2019 – персональний фінансовий консультант відділення.
Обов'язки:
• робота з чинним портфелем клієнтів СМБ та ФО преміум сегмента, ІТ. Аналіз закріпленого портфеля клієнтів;
• активне залучення на обслуговування ЮЛ, ІТ, ФО по всіх каналах продажів (бази, холодні дзвінки, рекомендації через ЮЛ, що діють, інтернет сайти і т.п.)
• обслуговування та продаж повного спектру банківських продуктів – РКО (відкриття поточних рахунків, корпоративних карток), зарплатні проекти, кредитування СМБ(овердрафти, під заставу транспорту, нерухомості, кредитування під заставу депозиту), ощадні програми (відкриття поточних та термінових депозитних рахунків у національній та іноземній валюті всіх форм власності), валютні операції (супровід угод ЗЕД та консультація);
• регулярна підтримка контактів та зустрічей з діючими та потенційними клієнтами;
• фінансовий моніторинг (проведення ідентифікації та верифікації);
• первинний фінансовий моніторинг операцій закріпленого портфеля ЮЛ

03.2017-08.2018 – фінансовий консультант відділення.
Обов'язки:
• консультація та активне залучення клієнтів у телефонному режимі, в т.ч. холодні дзвінки;
• консультація та оформлення депозитів, поточних, карткових рахунків MasterCard, видача кредитів ФО (Cash, споживчі кредити, кредити на придбання енергозберігаючих товарів, автокредити), як клієнтів сегменту mass так і сегменту premium (як вхідний потік, так і за допомогою зустрічей, призначених у час телефонного продажу);
• обробка відомостей Пенсійного фонду та Управління соц. захисту населення; зарахування пенсій;
• консультація щодо тарифів, документів та відправлення SWIFT-платежів.

08.2014-09.2015рр - провідний економіст по роботі з фізичними особами/розрахунково-касове обслуговування ПЛ Дирекції регіонального відділення м. Київ.
Обов'язки:
• консультація, оформлення та супровід депозитів, поточних рахунків ФО;
• консультація, оформлення, видача та супровід кредитів ФО (споживчі кредити, авто, нерухомість, товари народного споживання);
• робота із проблемною заборгованістю;
• розрахунково-касове обслуговування ПЛ гривня/валюта.

04.2012 - 08.2014р - провідний економіст Управління кредитної політики, Центральний офіс.
Обов'язки:
• секретар кредитного комітету – перевірка кредитної справи на відповідність кредитній політиці банку, тарифам;
• робота з проблемною заборгованістю за кредитним портфелем ФО (аналіз, структуризація за видами кредитів, звітність);
• автоматизація розрахунку фінансового стану за кредитами ФО згідно з постановою НБУ 279.

10.2011-04.2012рр - кредитний аналітик відділу автокредитування фізичних осіб за схемою Укравто, Центральний офіс.
Обов'язки:
• прийом та аналіз первинного пакету документів, написання висновку щодо потенційних клієнтів, захист перед членами кредитного комітету у разі виникнення спірних ситуацій;
• формування щомісячних актів на сплату страхових послуг з автокредитів, контроль сплати страхових внесків.

10.2010-10.2011рр - керуюча продуктами ОРАО ДРБ за кредитами фізичних осіб, Центральний офіс.
Обов'язки:
• участь у відповідності індивідуальних тарифів кредитування ФО;
• супровід кредитів ФО;
• розробка технологічних карток, інструкцій, положень, схем;
• допомогу відділенням у вирішенні проблем під час оформлення, видачі кредитів;

03.2007-10.2010рр - економіст по роботі з фізичними особами; старший економіст у роботі з фізичними особами/контролер каси; провідний економіст у роботі з фізичними особами/контролер каси/заступник начальника відділення з операційної діяльності.
Обов'язки:
• консультація, оформлення та супровід депозитів, поточних та карткових ФО;
• консультація, оформлення, видача та супровід кредитів ФО (споживчі кредити, авто, нерухомість, товари народного споживання);
• контроль каси відділення (відкриття/закриття відділення, ревізія каси);
• заміщення начальника відділення у період відпустки та відсутності;
• робота із проблемною заборгованістю.
Досягнення:
Неодноразово займала перше місце під час проведення внутрішнього бенчмаркетингу за якістю обслуговування фізичних осіб (кредитування, депозити, поточні рахунки).

Персональні навички та знання:
Windows, MS Office, Internet, SrBank, SAP – досвідчений користувач
досвід продажів кредитних продуктів, перехресні продажі, супроводи угод, підготовки документів, спілкування з потенційними клієнтами.

Знання мов:
українська (ділова українська) - вільно
німецька – початковий рівень
англійська – початковий рівень

Особисті якості:
відповідальність
ініціативність
старанність
пунктуальність
вміння працювати в команді
комунікабельність
стресостійкість у конфліктних та нестандартних ситуаціях
вміння швидко навчатися та запам'ятовувати нову інформацію

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: