Resume from July 31, 2023 File

Катерина

Методист

Age:
25 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме



Осипчук Катерина Юріївна
Місце постійного проживання: м.Київ
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
⦁2018 – по теперішній час Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя (Диплом Магістра);
⦁2014 - 2018 Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка (Диплом молодшого спеціаліста);

Трудова діяльність:
⦁Інспектор-методист в міжнародній школі програмування "Logika"
Обов'язки:
- інтегрування уроків на платформу;
-розробка уроків ( класна + домашня робота, презентації, скрипти до аудіо та відео)
- виявлення технічних помилок, та усунення їх.
- безпосередня участь у підборі співробітників на посаду "вчитель англійської мови"(прийом стажерів та перевірка їх, на готовність до роботи, після чого прийняття рішення.)
- перевірка методичних матеріалів на граматичні та естетичні помилки;
⦁Школа англійського для дітей 6 -17 років «JustKids»
З 15 лютого 2019 року по теперішній час. На посаді викладач англійської мови;ментор.
Обов’язки: проведення онлайн уроків з учнями, проведення інструкцій новим викладачам, щодо подачі викладання матеріалу онлайн уроків з дітьми, заповнення відомостей в журнал, заповнення коментарів, щодо успішності учня під час уроку;
-прийом стажерів, та перевірка їх, на готовність до роботи,після чого прийняття рішення.
⦁Адміністратор кафе «Піраміда»
Обов'язки:
• Забезпечення ефективної роботи і культурного обслуговування відвідувачів ресторану, створення комфортних умов
• Консультування відвідувачів з питань надання послуг кафе, ознайомлення з меню
• Контроль та оформлення залу, створення рекламних буклетів
• Закупівля товару, введення товару в програму забезпечення реалізації продуктів
• Контроль за чистотою залу, правильне обслуговування офіціанта, контроль кухні та продовольчих приміщень
• Розрахунок клієнтів, контроль рахунків
• Закриття та відкриття зміни
• Аналіз затрат та прибутку при кінці дня, тижня;
• Створення з поваром меню та калькуляційних карт
• Прийняття замовлень на банкети та вечірок, розрахунок цін
• Створення сезонних пропозицій для заохочення нових клієнтів
⦁Інтернет-магазин:
З 2017 року працювала по системі « Дроппшипінг»
Обов’язки:
• викладка фото товару на сторінку;
• - робота з клієнтами; допомога підбірки розмірів, кольорів.

Професійні навички та знання:
⦁ПК – досвідчений користувач (Word, Excel);
⦁Вміння аналізувати ситуацію та знаходити правильне рішення для вирішення;
⦁Практика у Прилуцькій спеціалізованій школі I-III ступенів № 6:
⦁Проведення уроків з учнями;
⦁Проведення вправ для відпочинку;

Особисті якості:
⦁відповідальність, працелюбність, пунктуальність,
дисциплінованість, комунікабельність, безконфліктність;

Знання мов:
⦁українська - вільно;
⦁російська - вільно;
⦁англійська – B2;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: