Resume from April 18, 2024 File

Наталія

Оператор call-центра

Age:
54 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Тел./viber/messenger/telegram: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Emai: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Тип роботи: Повний робочий день

Особиста інформація
Місто проживання: м.Київ, дніпровський р-н
Освіта: вища
вік :50років
Стать жіноча
Сімейний стан: Перебуваю в шлюбі, дорослий син.

Досвід роботи:
-З 01.10. 2017 до нинішнього часу МЦ «Агапіт» фахівець відділу медичного сервісу, з 2018 року провідний фахівець
Фукціональні обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків від пацієнтів, запис в CRM, обробка заявок на сайті та звернень в чаті, комунікації зі страховими компаніями(прийняття гарантій, перевірка фінансової звітності тощо.)
-З 24.02.2014 по 21.01.2016 - ПАТ "Страхова група ТАС"
менеджер з продажу першої категорії.
Функціональні обов'язки:
Продаж продуктів страхування та виконання щомісячних планів; допомога у врегулюванні страхових випадків (частково); Залучення нових клієнтів; Підготовка щомісячних звітів керівництву до 1С; Презентація страхових продуктів.
-З 02.02.2011 по 21.02.2014 - ПРАТ "Страхова компанія "Рітейл-страхування"
оператор кол-центру (02.02.2011-03.09.2012)
Функціональні обов'язки:
Здійснення дзвінків. Ведення бази клієнтів. Підготовка звітів про виконану роботу. Прийом вхідних дзвінків. Продаж продуктів автострахування.

-З 03.09.2012 по 21.02.2014 менеджер відділу управління прямого продажу.
Функціональні обов'язки:
Презентації та продажу продуктів страхування;
підготовку типових договорів страхування;
передачу (за потреби) договорів страхування до центру андеррайтингу;
вручення повністю оформлених договорів клієнту;
введення договорів у базу даних та перевірка;
зберігання всіх договорів страхування в електронному та паперовому видах
контроль за своєчасністю та повнотою надходження страхових внесків при сплаті їх на виплат.

Комп'ютерні навички: Вільний користувач, знання Word, Excel, Internet
Особисті якості: працездатність, доброзичливість, стресостійкість, добре навчаюсь.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: