Resume from May 7, 2024 File

Володимир

Фінансовий директор

City:
Lutsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Кацевич Володимир Костянтинович

Посада: фінансовий директор

Повна зайнятість

Вік 55 років, місто Луцьк

Контактна інформація: тел. моб. [open contact info](look above in the "contact info" section), ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:

З 09.2020 р. по даний час – фінансовий директор мережі ресторанів «Чевермето».
До спектра моїх обов’язків входило:
- керівництво обліковою службою мережі ресторанів, до складу якої входило 4 працівників (головний бухгалтер -1, бухгалтер з оприбуткування – 1, бухгалтер по заробітній платі – 1, обліковець (технолог) -1);
- підготовка плану проведення оплат по фізичних та юридичних особах;
- організація та ведення готівкових касових операцій у мережі ресторанів;
- контроль за касовою дисципліною та щоденним формуванням звітів по ПРРО у мережі ресторанів;
- контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю мережі ресторанів;
- підготовка, складання, подання власнику та уповноваженому ним органу фактичної звітності про фінансові результати кожного структурного підрозділу мережі ресторанів.

З 09.2010 р. по 19.02.2020 р. – керівник служби внутрішнього аудиту ТзОВ «Торговий Дім «Аванта»,
м. Луцьк, роздрібна та оптова торгівля продуктами харчування.

До спектра моїх обов’язків входило:
- керівництво службою внутрішнього аудиту до складу якої входило 10 працівників (начальник КРВ -1, бухгалтер – ревізор – 8, аудитор -1);
- проведення внутрішнього аудиту фінансово-господарської діяльності окремих підприємств групи компаній «Аванта», аудиту структурних підрозділів товариства, пов'язані із різними аспектами бізнесу;
- проведення перевірок первинних та зведених бухгалтерських документів, податкової, статистичної та фінансової звітності підприємств, оцінка її достовірності, а також внутрішній і зовнішній контроль законності здійснюваних фінансових операцій, відповідності їх законодавчим і нормативним актам, дотримання встановленого порядку оподаткування;
- надання необхідних рекомендацій та пропозицій з метою попередження прорахунків і помилок, які можуть залучити штрафні та інші фінансові санкції, зменшити прибуток і негативно вплинути на репутацію підприємства, консультування юридичних та фізичних осіб з питань оподаткування господарської та фінансової діяльності, складання фінансової, податкової та статистичної звітності, проблем оподаткування, діючого порядку заперечування незаконно пред'явлених позовів та іншими питаннями, які входять в його компетенцію;
- приймання участі у супроводженні перевірок, які проводились органами Державної податкової служби;
- підготовка заперечень на винесені податкові повідомлення – рішення органами ДПС та приймав участь у адміністративних оскарженнях рішень контролюючих органів та у підготовці адміністративних позовів до контролюючих органів в адміністративних судах. Загалом за період роботи, спільно з юридичним відділом, скасовано податкових повідомлень – рішень на суму, яка перевищує 18 млн. грн. Останнім рішенням, винесеним 13.01.2020 р. Волинським окружним адміністративним судом на користь ТОВ «ТД «Аванта», скасовано податкові повідомлення - рішення на суму 932 700 грн.
- супроводження зовнішнього аудиту групи компаній «Аванта», який проводився за міжнародними стандартами та постійна співпраця із працівниками аудиторських фірм;
- забезпечення проведення перевірок причин та стану виникнення протермінованої дебіторської заборгованості.

З 06.2009 по 09.2010 р. – начальник контрольно – ревізійного відділу ТзОВ «Торговий Дім «Аванта»

До спектра моїх обов’язків входило:
- керівництво контрольно - ревізійним відділом, до складу якої входило 7 працівників (начальник КРВ -1, бухгалтер – ревізор – 6 осіб);
- проведення внутрішнього фінансового контролю за ефективним використанням та збереженням фінансових ресурсів товариства, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в оборотних коштах та взятих зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського та оперативного обліку і звітності в структурних підрозділах, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому;
- організація та проведення інвентаризацій товару у структурних підрозділах, основних та оборотних фондів у матеріально – відповідальних осіб та виведення їх результатів;
- контроль за дебіторською заборгованістю підприємств;
-контроль за виконанням бюджетів окремих підприємств групи компаній «Аванта»;
- контроль за додержання працівниками підприємств групи компаній «Аванта» правил проведення річних та поточних інвентаризацій, касової дисципліни, а також, за окремими вказівками, правил внутрішнього трудового розпорядку.

З 10. 2004 р. по 05.2009 р. – начальник контрольно – ревізійного відділу ПрАТ «Агроконтракт»

До спектра моїх обов’язків входило:
-обов’язки та функції, які визначені попередньому розділі «Начальник контрольно – ревізійного відділу ТОВ «ТД «Аванта».

З 05. 2003 р. по 09.2004 р. – бухгалтер – ревізор ЗАТ «Агроконтракт»

До спектра моїх обов’язків входило:

- організація та проведення інвентаризацій товару у структурних підрозділах, основних та оборотних фондів у матеріально – відповідальних осіб та виведення їх результатів;
- утворення та функціонування контрольно – ревізійного відділу.

З 04.1997 по 04.2003 р. – начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності, ревізійної роботи та фінансів – головний бухгалтер Головного управління агропромислового розвитку Волинської обласної державної адміністрації

До спектра моїх обов’язків входило:
• керівництво відділом (5 працівників);
- організація та ведення бухгалтерського обліку, подання фінансової, податкової та статистичної звітності;
- фінансування державних програм підтримки підприємств агропромислового сектору Волинської області;
- узагальнення фінансової звітності сільськогосподарських підприємств Волинської області (16 районів, 411 сільськогосподарських підприємств) та подання її до Міністерства аграрної політики України.

З 04.1991 по 03.1997 р. головний бухгалтер управління агропромислового розвитку Любешівської районної державної адміністрації

До спектра моїх обов’язків входило:
- керівництво бухгалтерією (2 працівники) та 22 головних бухгалтера сількогосподарських підприємств;
- організація та ведення бухгалтерського обліку, подання фінансової, податкової та статистичної звітності;
- фінансування державних програм підтримки підприємств агропромислового сектору Любешівського району;
- узагальнення фінансової звітності сільськогосподарських підприємств району та подання її до Головного управління агропромислового розвитку Волинської обласної держаної адміністрації.

Робота за сумісництвом:
З 10.2014 р. по 31.12.2019 р. – фінансовий директор ТОВ «Фабрика фасування».

З 09.2000 р. по 05.2008 р. – старший викладач кафедри обліку та аудиту Луцького національного технічного університету, голова державних екзаменаційних комісій у 2003, 2006, 2008, 2010 та 2013 рр.

З 09.2003 по 01.2005 – головний бухгалтер ВАТ ХК «Єврохолдінг» - надання послуг (49 працівників) та ТОВ «Брюс» - здача в оренду приміщень (5 працівників).

До спектра моїх обов’язків входило:
-організація та ведення бухгалтерського обліку, подання фінансової, податкової та статистичної звітності.

Освіта – Житомирська державна агроекологічна академія.
Спеціальність – «Облік і аудит»,
Кваліфікація спеціаліста – «Економіст з бухгалтерського обліку і фінансів»

Професійні та інші навички:
Навички роботи з комп’ютером:
Впевнений користувач, 1С Підприємство – використовую та працюю.

Знання мов:
Українська, російська – вільно,
Німецька – зі словником.

Рекомендації:
Терешкович Дмитро Володимирович – адміністративний директор ТОВ «ТД «Аванта», тел. [open contact info](look above in the "contact info" section),
Циплюк Ольга Дмитрівна – головний бухгалтер ТОВ «ТД «Аванта», тел. [open contact info](look above in the "contact info" section),
Пасенко Сергій Анатолійович – колишній начальник юридичного відділу ТОВ «ТД «Аванта», тел. - [open contact info](look above in the "contact info" section).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: