- File
Марія
Представник технічної підтримки
- Age:
- 25 years
- City of residence:
- Odesa
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/9801644/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
CUSTOMER SUPPORT REPRESENTATIVE
PROFESIONAL SKILLS ДОСВІД РОБОТИ
Experienced and attentive customer Technical support specialist
service representative. I have 2 and a half
years of experience in the field of TrackEnsure Inc. | January 2021 р. - until now
customer service. I also have experience -Telephone support for customers, users of the mobile
as the head of a technical support team application (English, Russian, Ukrainian).
(5-8 people) for one and a half years. I - Customer support via email.
consider my most important qualities to - Work with incoming and outgoing calls.
be high communication skills, always -Processing customer requests.
respectful to clients, persistence in - Training of interns and their integration into the work
achieving results and multitasking. process.
-Coordinating the work of a team of 5-8 subordinates,
improving their qualifications.
CONTACT INFORMATION
EDUCATION
Phone:
[
Email: University
[
telegram: Bachelor's degree "Education and pedagogy",
@Mariia_lev_chenko 2021
LinkedIn:
[
levchenko-40b0b3277 - Specialization "Secondary education: language and
literature (English and a second foreign language)"
- Professional qualification: teacher of English and a
SKILLS second foreign language (German)
- Competent written and oral language.
Master's degree "Education and pedagogy", 2022
- Proficiency in English at the Upper
Intermediate level.
- Experience with MS Office Suite. - Attended from 2021 to 2022.
- Experience working in Google Sheets. -Specialization "Secondary education: English language
-Patience and polite attitude towards and literature"
customers. -Professional qualification: teacher of English language
- Ability to establish contact and resolve and literature at a higher education institution
conflict situations.
МАРІЯ ЛЕВЧЕНКО
ПРЕДСТАВНИК СЛУЖБИ
ПІДТРИМКИ КЛІЄНТІВ
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ДОСВІД РОБОТИ
Досвідчений та уважний представник Technical support specialist
служби підтримки клієнтів. Маю 2 з
половиною роки досвіду роботи у сфері TrackEnsure Inc. | січень 2021 р. - дотепер
обслуговування клієнтів. Також маю -Телефона підтримка клієнтів, користувачів мобільного
досвід на позиції керівника команди додатку(англійська, російська, українська).
технічної підтримки(5-8 осіб) протягом - Підтримкка клієнтів через email.
півтора року. Моїми найважливішими -Робота з вхідними та вихідними звінками.
якостями вважаю високі комунікативні -Обробка запитів клієнтів.
здібності, завжди поважне ставлення до -Навчання стажистів та їх інтеграція у робочий процес.
клієнтів, наполегливість у досягненні -Координування роботи команди з 5-8 підлеглих,
результату та мультизадачність. підвищення їх кваліфікації.
ОСВІТА
КОНТАКТНА
ІНФОРМАЦІЯ: МНУ ім. В.О. Сухомлинського
Мобільний телефон: Бакалавр у галузі знань "Освіта та
[
Email:
-Відвідувала з 2017 по 2021 рр.
[
- Спеціальність "Середня освіта: мова і
Telegram:
література(англійська та друга іноземна)"
@Mariia_lev_chenko
- Професійна кваліфікація: вчитель англійської та другої
LinkedIn:
іноземної мови(німецька)
[
levchenko-40b0b3277
Магістр у галузі знань "Освіта та педагогіка", 2022
р.
НАВИЧКИ -Відвідувала з 2021 по 2022 рр.
-Спеціальність "Середня освіта: англійська мова і
-Грамотна письмова та усна мова.
література"
- Володіння англійською мовою на рівні
-Професійна кваліфікація: викладач англійської мови і
Upper Intermediate.
літератури закладу вищої освіти
- Досвідроботи з MS Office Suite.
-Досвід роботи в Google Таблицях.
-Терпіння та ввічливе ставлення до
клієнтів.
-Вміння встановлювати контакт та
вирішувати конфліктні ситуації.
More resumes of this candidate
- PRO
Odesa, Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Customer support, TrackEnsure, 4 years 7 months
Similar candidates
-
Support manager
Remote -
Спеціаліст технічної підтримки
Remote -
Customer support representative
Remote -
Customer support representative
Remote -
Customer support representative
Remote -
Customer Support Specialist
20000 UAH, Remote