• File

Жана

Оператор call-центра

Considering positions:
Оператор call-центра, Менеджер інтернет-магазину, Менеджер по работе с клиентами
Age:
69 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Чегодар Жанна Миколаївна
Адреса мешкання: м. Одеса
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта: Вища економічна

Останні 10 років працюю менеджером по роботі з клієнтами у кол-центрах, а саме:
- у інтернет – магазинах (консультування клієнтів по всіх питаннях, презентація товарів, обробка замовлень)

- у відділу продаж та бронювання крупного санаторія «Куяльник» та Управляючої компанії Ribas Hotel Grup – презентація послуг, консультування потенційних гостей по напрямках лікування, оформлення заявок, бронювання путівок та інше (CRM, Бітрікс-24, бінотел)
- Кол. Центр «Преміум Кол» у системі CRM (вхідні/вихідні дзвінки по продуктах , послугах центра у сфері краси та здоров’я, оформлення заяв, ведення клієнта до укладання угоди, звітність з виконаної роботи, робота з електронною поштою);

- Косметологічний центр «Єва», оператор холодних дзвінків (презентація послуг, оформлення заявок).
Раніше працювала ведучим інженер-економістом
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
володію ПК: Word, Excel.
Українська мова – вільно; англійська мова – зі словником.
Особисті якості: активна життєва позиція, вміння працювати на результат, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, тактичність, емпатія, здатність до навчання.
Інтереси: психологія, спорт, політика.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: