Resume from May 3, 2024 PRO

Oleksandr

HR Generalist, менеджер з персоналу, 70 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Other countries

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR manager

from 05.2023 to now (1 year)
E-commerce, Київ (IT)

Менеджер по персоналу

from 10.2020 to 04.2023 (2 years 6 months)
🏙️ NDA Девелоперська компанія, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Менеджер по персоналу департамента управления проектами

from 11.2017 to 06.2020 (2 years 7 months)
🏙️ NDA Девелоперська компанія, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

HR generalist

from 08.2016 to 07.2017 (11 months)
🏙️ AVG Архітектурна майстерня (https://avg.world/ru/), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

HR generalist

from 12.2013 to 05.2016 (2 years 5 months)
🏙️ Эртле-Буд, Дерффер Промисловий інжиніринг (http://www.ertlebud.com/ru/), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Керівник відділу управління персоналом

from 01.2007 to 11.2013 (6 years 10 months)
🏙️ Генпідрядник корпорації "Укравто" (4 юридичних особи - штат 200-500 співробітників), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

from 08.2005 to 01.2007 (1 year 5 months)
🏙️ «Золотий мандарин», АЗС «Золотий гепард», (http://goldmandarin.com.ua/, 2 юридичних особи – штат 200 співробітників), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Економіст – бухгалтер, інспектор з кадрів

from 11.2004 to 07.2005 (8 months)
🏙️ Хмільницьке автотранспортне підприємство 10511, Хмільник (Автобізнес та автосервіс)

Education

📚 Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

🎓 Спеціальність: «практична психологія», Київ
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)

📚 Хмельницький технологічний університет «Поділля»

🎓 Спеціальність: «менеджмент організацій», Хмельницький
Higher, from 1998 to 2003 (5 years)

Additional education and certificates

КК «Школа продуктивності» Майстер-клас на тему «Безпомилковий відбір і оцінка персоналу»

2008 рік

Семінар на тему «Звільнення по ініціативі роботодавця»

2009 рік

Університет «Крок» Курси 1С:Заробітна плата і кадри

2013 рік

Курси англійської мови

2015 рік

Additional information

Функціонал

🎯 Рекрутинг (executive search, headhunting)
🔹 Закриття великої кількості вакансій в сфері девелопменту, архітектури, промислового інжинірингу, продажів. Підбирав персонал в департаменти продажів, управління проектами, управляючі компанії, відділи проектування промислових об’єктів, житлових комплексів, інтер’єрів торгових центрів, приватних резиденцій, заводів, будівельних дільниць (починаючи з позиції інженера-конструктора КЗ, КМ, архітектора, інженера-технагляду, та закінчуючи ГАП, ГІП, головний бухгалтер, директора управляючої компанії, керівника будівельного проекту). Хороша експертиза в даних сферах
🔹 Розробка інженерно-технічних опитувальників та проведення тестування, анкетування претендентів, профілів посад. Разом з головою напрямку оцінка Soft skills, Hard skills та ухвалення фінального рішення
🔹 Створення бази кадрового резерву (більше 1500 резюме), ведення shot list для швидкого аналізу та пошуку резюме кандидатів
🔹 Проведення психологічного тестування особистих якостей претендентів Exec-u-Test по методології Перформії Visotsky

🤝 Корпоративна культура та адаптація персоналу (onboarding)
🔹 Організація корпоративних заходів (Дні народження, Новий рік, День народження компанії)
🔹 Участь в проведені опитування для вивчення рівня залучення, лояльності персоналу eNPS
🔹 Контроль підготовки робочого місця, пк
🔹 Знайомство з колегами, корпоративними правилами компанії, організаційною структурою, формування та вручення Welcome Box
🔹 Розробка інформаційних розсилок про нових співробітників
🔹 Exit interview

📑 Кадрове діловодство
🔹 Досвід ведення кадрового діловодства від 50 до 200 робітників, кілька юридичних осіб
🔹 Відновлення кадрового діловодства з «0»
🔹 Розробка посадових інструкцій, анкет, положень
🔹 Досвід ведення та нарахування заробітної плати більше 100 співробітників
🔹 Контроль, облік та видача заробітної плати лінійним керівникам будівельних дільниць
🔹 Ведення єдиного соціального внеску для більше 50 співробітників (отримано більше 200 т. грн.)
🔹 Організація навчання співробітників, сертифікація
🔹 Формування організаційної структури з фото співробітників (LibreOffice Draw, Visio);
🔹 Ведення особових справ, кадрового документообігу в CRM системі «Elma»
🔹 Контроль та впровадження системи табельного обліку по 20 будівельним об’єктам, виїзди на об’єкти.

👪 Сімейний стан: одружений, дочка

🔊 Володіння мовами: українська – вільна, російська – вільна

🧠 Знаня ПК: Elma, Bitrix, E-Staff, Microsoft Office, Photoshop, електронна пошта

📷 Хобі: психологія, фотографія, колаж

🚘 Водійське посвідчення: категорія «В», власне авто

💪 Особисті якості: емоційний інтелект, організаторські здібності, націленість на результат, комунікабельність, завзятість, почуття гумору, оптимізм

🚉 Готовий до відряджень

Проживаю в м. Вишневе

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: