Resume from August 2, 2023

Олена

Помічник керівника, 7 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
32 years
City:
Rakhiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Продавець-консультант

from 04.2023 to 05.2023 (1 month)
ФОП "Чурай С. Д." (Роздрібна торгівля)

Медичний реєєстратор

from 12.2019 to 02.2023 (3 years 2 months)
Обласний центр медико-соціальної експертизи, Рахів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Реєстрація осіб з інвалідністю та осіб без інвалідності, внесення у ЦБІ, архівування медико-експертних справ, взаємодія з органами місцевої влади, табелювання працівників

Провідний спеціаліст сектору прийняття рішень

from 07.2019 to 12.2019 (5 months)
Управління соціального захисту населення, Рахів (Державні організації)

Провідний спеціаліст

from 09.2018 to 07.2019 (10 months)
Архівний відділ Рахівської РДА, Рахів (Державні організації)

Пошук інформації про трудовий стаж, рішень сесій та засідань рад, як сільських так і районних по різних питаннях, ...

Провідний спеціаліст по виплаті

from 02.2017 to 09.2018 (1 year 7 months)
Управління соціального захисту населення, Рахів (Державні організації)

Нарахування соціальних виплат

Education

Тернопільський національний економічний університет

Облік і аудит у промисловості, Тернопіль
Higher, from 2008 to 2012 (4 years)

Knowledge and skills

Адаптивність 1С:Роздріб Знання стандартів обслуговування Комунікабельність 1С:Підприємство Ведення CRM MS Excel Організованість MS Word MS Office Користувач 1С MS PowerPoint Привітність Грамотна усна та письмова мова Ведення документації Уміння користуватись оргтехнікою Здатність до навчання Оперативність Ведення соціальних мереж Знання офісних програм Клієнтоорієнтованість

Language proficiencies

English — average

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: