Resume from May 4, 2024 File

Микола

Внутрішній аудитор

City of residence:
Kropyvnytskyi
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме приховано
Шульга Микола Миколайович
Внутрішній аудитор, ревізор
Повна зайнятість.
Вік: 60 років
Місто проживання: Кропивницький
Готовий працювати: Київ

Контактна інформація
Телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи - 16 років
Голова ревізійної комісії
з 15.10.2015 по 31 липня 2023р
ПрАТ ТГК «Дністер» м. Львів
Мені 60 років, але здоров'я маю і буду працювати за фахом 4 - 5 років. 31.07.2023р звільнився з готелю "Дністер" в якому працював майже 8 років. Роботу в готельно - ресторанному бізнесі знаю від А до Я. В своїй роботі добре знаю і використовував ІС 8.3 та програми VISION, EPITOME, OPERA, SIMPHONY. В резюме також не має інформації про 2 компанії де виявив і документально підтвердив факти привласнення готівкових грошових коштів компаній на загальну суму понад 500тис.грн. Готовий працювати в різних галузях економіки, на потребу компанії, використовуючи свій досвід. Готовий до переїзду.
Голова ревізійної комісії
з 01.04.2015 по 13.10.2015
ТОВ «Агро – Лізинг» м. Харків
(Лікеро – горілчаний завод)
Голова ревізійної комісії
З 08.12.2014 по 31.03.2015
ТОВ «Вовчанський м’ясокомбінат» м. Вовчанськ, Харківська обл.





Начальник контрольно-ревізійного відділу групи компаній
з 09.2011 по 11.2013 (2 роки 2 місяці)
ТОВ " Три Стар", Кіровоград (Харчове виробництво, Сільське господарство, агробізнес)
- контроль і перевірка ведення бухгалтерського та управлінського обліку;
- перевірка ведення первинної документації в т. ч ведення касових операцій;
- перевірка достовірності та доцільності використання підзвітних грошових коштів;
- проведення зустрічних звірок по взаєморозрахунках;
- перевірка цінових пропозицій постачальників (основних засобів, сировини, матеріалів та інших тмц);
- перевірка достовірності та своєчасності надання звітів про господарську та економічну діяльність;
- аналіз виконання бюджетів та складання пропозицій по оптимізації витрат;
- оперативний контроль складських запасів;
- організація і проведення планових інвентаризацій;
- перевірка оформлених матеріалів інвентаризацій (інвентаризаційні описи, порівнювальні відомості, протоколи засідання інвентаризаційних комісій);
- перевірка оформлених матеріалів річних інвентаризацій;
- перевірка матеріальних звітів;
- проведення раптових контрольних інвентаризацій та перевірок (каса, склади, виробництво, цеха, елеватор і т. д);
- проведення контрольних перевірок достовірності норм закладки сировини на виготовлення готової продукції, норм витрат сировини і матеріалів;
- перевірка достовірності визначення собівартості готової продукції;
- контроль достовірності та доцільності витрачання тмц на проведення поточних та капітальних ремонтів;
- перевірка ведення банківських операцій по цільовому призначенні;
- контроль в програмі 1С бухгалтерських операцій;
- аналіз рахунків бухгалтерського обліку в програмі 1С, пов’язаних з рухом тмц;
- перевірка достовірності актів на списання оз, тмц, мбп;
- перевірка фактичних показників доходів і витрат;
- контроль за роботою бухгалтерської служби;
- проведення атестацій і тестування працівників бухгалтерії;
- практичний досвід використання стандартів ризик-менеджмента (COSO, FERMA);
- складання аналітичних записок власникам про внутрішні і зовнішні ризики.
Начальник контрольно-ревізійного відділу
з 03.2009 по 09.2011 (2 роки 6 місяців)
ТОВ "Вікторія - Феліз" (Обслуговування, будівництво, виробництво)
- бюджетування та контроль всіх бюджетних витрат;
- контроль ведення управлінського обліку;
- аналіз господарсько-фінансової діяльності філій;
- аналіз господарсько-фінансової діяльності центрів технічної експлуатації;
- планові і по спеціальним завданням директора Товариства документальні ревізії і перевірки господарсько-фінансової діяльності Товариства по веденню бухгалтерського обліку активів, зобов’язань і господарських операцій;
- контроль достовірності і своєчасності відображення в бухгалтерському обліку руху грошових коштів, тмц, основних засобів, нематеріальних активів, правильність використання сировини, матеріалів, енергоносіїв, дотримання кошторису витрат, порядок складання звітності в відповідності з первинними документами, організацію проведення статей балансу;
- організація і визначення норм витрат матеріалів на виробництво готової продукції;
- постановка первинного обліку на виробництві, центрах технічної експлуатації (ЦТЕ), кабельних дільницях;
- контроль процедури закупівель тмц на виробництво, ЦТЕ, кабельні дільниці;
- контроль за дотриманням норм витрат тмц в ЦТЕ та кабельних дільницях;
- контроль за дотриманням норм витрат пмм на автомобільному та технологічному транспорті;
- контроль за дотриманням термінів експлуатації шин та акумуляторних батарей;
- проведення раптових перевірок фактичної наявності палива в автомобільних баках та звірка з даними бухгалтерського обліку;
- систематична перевірка актів на списання основних засобів та тмц;
- постійний контроль складських запасів тмц на виробництві ,ЦТЕ та кабельних дільницях;
- перевірка договорів оренди в ЦТЕ та в кабельних дільницях;
- перевірка проектно-кошторисної документації на будівництво;
- контроль за виконанням договірних зобов’язань субпідрядниками на будівництві;
- перевірка фактичних витрат на будівництво;
- оперативний контроль достовірності та доцільності використання автомобільного та технологічного транспорту на будівництві;
- перевірка норм витрачання пмм на будівництві;
- контроль за нормами списання палива при роботі генераторів;
- організація та контроль за проведенням інвентаризацій;
- контроль за роботою бухгалтерської служби;
- контроль в програмі 1С бухгалтерських операцій;
- організація роботи по збереженню активів підприємства;
- складання аналітичних записок власникам про внутрішні та зовнішні ризики.
Обслуговування, будівництво, виробництво
Зазначеної галузі немає на Work.ua. Будь ласка, виберіть галузь зі списку, щоб отримувати більш підхожі пропозиції від роботодавців.
Ведучий бухгалтер-ревізор
з 07.2007 по 03.2009 (1 рік 8 місяців)
ВАТ "Кіровоградгаз" (Постачання природного газу)
- проведення суцільних ревізій господарсько-фінансової діяльності районних управлінь експлуатації газового господарства;
- проведення раптових інвентаризацій грошових коштів;
- перевірка стану збереження та обліку грошових коштів;
- перевірка обліку операцій по руху грошових коштів на всіх банківських рахунках;
- перевірка стану розрахунків за реалізований природний газ;
- перевірка стану дебіторської та кредиторської заборгованості;
- перевірка розрахунків з підзвітними особами, витрат на господарські потреби, відряджень та представницьких витрат;
- перевірка правильності оформлення в бухгалтерському обліку операцій по придбанню, оприбуткуванню, переміщенню, відчуженню та списанню основних засобів і нематеріальних активів;
- перевірка наявності і правильності складання договорів з матеріально-відповідальними особами;
- перевірка правильності ведення аналітичного та бухгалтерського обліку основних засобів та тмц на складах;
- перевірка своєчасності та достовірності проведення інвентаризацій основних засобів і тмц;
- перевірка достовірності оприбуткування, обліку та списання мбп;
- аналіз цін, порядок та форми розрахунків за отримані матеріальні цінності;
- перевірка повноти, своєчасності та форм розрахунків за передане в оренду майно;
- перевірка достовірності оприбуткування та списання пмм;
- перевірка правильності визначення об’ємів виконаних робіт, проведення контрольних замірів;
- перевірка достовірності первинних документів і форм КБ-2 при проведенні робіт по газифікації населених пунктів області.
Постачання природного газу
Зазначеної галузі немає на Work.ua. Будь ласка, виберіть галузь зі списку, щоб отримувати більш підхожі пропозиції від роботодавців.

Освіта
Полтавський кооперативний інститут
Бухгалтерський облік і аналіз господарської діяльності, Полтава
Вища, з 1983 по 1987 (3 роки 9 місяців)

Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером
1С бухгалтерія - 8.3 Word, Excel
• Знання бухгалтерського і податкового обліку.

Знання мов
Німецька — початковий

Рекомендації
Гагаріна Олександра Михайлівна
Заступник генерального директора
ПрАТ ТГК «Дністер» м. Львів, [open contact info](look above in the "contact info" section)
• Ященко Ігор Ярославович.
Голова правління, ВАТ "Кіровоградгаз", [open contact info](look above in the "contact info" section)
• Охотюк Володимир Олександрович
Директор, ТОВ "Вікторія-Феліз", [open contact info](look above in the "contact info" section)

Додаткова інформація
Одружений, маю сина. Добросовісний, комунікабельний, шкідливих звичок не маю. Захоплення: професійна, історична та християнська література.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: