Resume from April 22, 2024 File

Ігор

Директор

Age:
45 years
City of residence:
Kherson
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ющенко Ігор Васильович

Дата нарождення: 02.10.1978 Сімейний стан:
Реєстрація: м. Херсон одружений, донька 2009 р.н.
Проживання: м. Рівне (ВПО)
Бажаний графік роботи:
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) повний робочий день
Ел.пошта:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: вища економічна
2010-2015 Херсонський державний аграрний університет
Спеціальність: Менеджмент

Досвід роботи:
08.2021- Управління з питань туризму та курортів Миколаївської обласної державної
05.2023 адміністрації
Сфера – державна служба
Посада: головний спеціаліст відділу розвитку курортно-рекреаційних
територій та супроводження інвестиційних проектів
- забезпечення реалізації на території області державної політики з розвитку
туристичної діяльності;
- розробка та впровадження заходів для забезпечення зростання обсягів реалізації
регіонального туристичного продукту ;
- проведення роботи щодо створення на території області сприятливих умов для
розвитку різних видів туризму. підготовка пропозиції щодо його ефективного
розвитку;
- організація заходів щодо розвитку туристичної діяльності на територіях об’єктів
природно-заповідного фонду, історико-культурної спадщини;
- підготовка пропозиції до заходів Стратегії розвитку області, обласних програм
соціально-економічного розвитку області та покращення інвестиційного клімату,
міжнародних програм та проектів розвитку туристичної галузі, у межах
компетенції забезпечення їх реалізації, узагальнення матеріалів про хід їх
виконання;
- проведення комплексного аналізу і прогнозування розвитку галузі туризму на
території області, участь у визначенні пріоритетних видів туризму для розвитку на
території області та підготовці пропозицій із зазначених питань,
- участь в організації та проведенні вітчизняних і міжнародних виставкових заходів,
форумів, фестивалів, методичних і науково-практичних семінарів, конференцій
тощо;
- участь у підготовці плану роботи відділу, управління, проектів нормативних та
організаційно-методичних документів, що стосуються відповідного напряму роботи
відділу, аналітичних матеріалів, звітів про результати цієї роботи;
- консультативно-методична допомога фахівцям підрозділів місцевих органів
виконавчої влади у сфері туризму і курортів;
- виконання функцій уповноваженої особи з питань державних закупівель.
06.2007- ПП «Лідер-Плюс»
11.2019 Сфера – охоронна діяльність
Посада: комерційний директор
- керівництво відділом (у підпорядкуванні 7 менеджерів)
- планування роботи відділу в цілому та індивідуальних планових показників
менеджерів;
- контроль виконання підлеглими функціональних обов'язків та планових
показників;
- щомісячний аналіз результатів та оптимізація роботи відділу;
- ведення переговорів;
- заключення договорів, контроль їх виконання;
- відслідковування платежів; контроль дебіторскої заборгованості;
- моніторинг ринку; аналіз потенційних клієнтів;
- підбір, навчання, адаптація менеджерів;
- поточне планування й звітність в програмі Бітрікс 24.
- контроль роботи відділу забезпечення:
- планування, розрахунок потреби матеріальних цінностей, своєчасне розміщення
заявок на їх отримання;
- переговори з постачальниками по забезпеченню підприємства основними й
додатковими матеріальними цінностями для безперебійної роботи;
-вивчення и впровадження нових розробок і технологій, пов'язаних з діяльністю
підпримства;
- інші функції:
- вирішення спірних питань та конфліктних ситуацій пов’язаних з діяльністю
підпримства;
- підготовка тендерних матеріалів та участь в тендерах;
- організація й проведения рекламних кампаній;
- взаємодія з представниками контролюючих органів і держструктур.
11.2006- ОДА «Альфа-А»
04.2007 Сфера – охоронна й детективна діяльність
Посада: виконавчий директор
- підбір і навчання персонала;
- складання графіків роботи співробітників й табелювання;
- контроль роботи підлеглих;
- ведення переговорів, заключення договорів та контроль їх виконання;
- анализ постачальників і замовників;
- вирішення спірних питань та конфліктних ситуацій пов’язаних з діяльнітю
підпримства;
- відслідковування платежів; контроль дебіторскої заборгованості;
- моніторинг ринку; аналіз потенційних клієнтів;
- взаємодія з представниками контролюючих органів і держструктур.
04.2004- ЗЦО «ВАРТА» при УМВС України в Сумскій області
11.2006 Сфера – охоронна діяльність
Посада: начальник команди воєнізованої охорони
- підбір і навчання персонала;
- складання графіків роботи співробітників й табелювання;
- контроль роботи підлеглих;
- забезпечення ефективної роботи відділу;
- складання звітності до керівних структур.
09.2001- Нововоронцовська райдержадміністрація Херсонської області
02.2004 Сфера – державна служба
Посада: спеціаліст по роботі з молоддю та спортом
- виконання планових розпоряджень та протокольних доручень;
- моніторинг змін і доповнень в законодавстві;
- ведення справ осіб, що знаходяться на обліку в кримінальній міліції;
- профілактична робота з населенням;
- організація й проведення заходів на рівні района;
- взаємодія з представниками контролюючих органів і органами влади;
- складання звітності до керівних структур.
Професійні знання та навички:
 Досвід ефективного управління
 Досвід проведення успішних переговорів із замовниками, постачальниками, арендодавцями,
представниками контролюючих органів і держструктур
 Досвід підбора й організації роботи персонала
 Знання основ планування, обліку й аналізу господарської діяльності
 Знання методів та інструментів отримання економій, зменшення ризиків для компанії
 Знання документообігу, ділової переписки
 Досвід роботи з правовими, законодавчими, договорними документами
 Досвід проведення продаж
 Вміння приймати самостійні рішення та нести відповідальність за них
 ПК – впевнений користувач офісних програм
 Грамотна мова (українська, російська)
Особисті якості:
- відмінні організаторські й управлінські здібності;
- вміння працювати на результат;
- високий рівень відповідальності;
- комунікабельність;
- самоорганізація;
- стресостійкість;
- активна життєва позиція;
- честність;
- аналітичні здібності;
- саморозвиток і прагнення професійного зростання.
Додатково:
- Водійські права категорії «В»
- Можливість переїзду
- Можливість відряджень;
- Статус ВПО;
- Рекомендації будуть надані за вимогою.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates