• PRO

Людмила

Помічник керівника, заступник директора, діловод

Considering positions:
Помічник керівника, заступник директора, діловод, Фахівець підтримки користувачів
Employment type:
full-time
Age:
36 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник директора

from 08.2020 to 12.2023 (3 years 4 months)
"PIZZAEAT", "TRUBABAR", Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)

•Пошук персоналу, проведення співбесід
•Контроль персоналу на дотримання стандартів обслуговування та внутрішнього статуту
•Ведення внутрішньої документації та звітності, нарахування заробітної плати
•Пошук постачальників та подальша з ними співпраця
•Робота у внутрішній системі POSTER та контроль дотримання касової дисципліни

Помічник керівника

from 05.2018 to 07.2020 (2 years 2 months)
ТОВ “АСУ ТАЙМ”, ТОВ "АСУ ПАК", ТМ АСУ, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Посада: Помічник керівника, Заступник директора
КАДРИ:
•Пошук нових працівників
•Проведення консультації в телефонному режимі, щодо вакансії, подальший супровід до складу або на офіс на співбесіду
•Оформлення нових працівників офіційно або через трудовий договір
•Подача звітів до військоматів про прийом або звільнення працюючих офіційно, та подання звітів у інші державні структури
•Оформлення наказів про прийом, звільнення та відпусток працівників
•Реєстр усіх наказів
•Контроль присутніх на роботі (складі), подача щоденного звіту по відсутнім (причина відсутності)
•Подача щотижневого звіту по прийнятих на роботу та звільнених
•Перевірка тестером на стан алкогольного сп’яніння працівників складу
•Ведення табелів робочого часу працівників (офіційний табель)
•Підготовка документів по прогулам
ОФІС:
•Оформлення ТТН, разового договору-заявок
•Реєстр договорів, специфікацій та інших додатків до договорів
•Оновлення сайтів, відповіді на онлайн повідомлення
•Організація доставки товару клієнту діючими службами доставки
•Оформлення вхідної – вихідної кореспонденції та офіційних листів
•Відправка листів та документів Укрпоштою, Новою поштою
•Оформлення документів для відправки за КОРДОН, робота з таможнею!
•Пошук контактів підприємств, обдзвон, відправка комерційних пропозицій
•Окремі завдання бухгалтерії
•Замовлення та закупка матеріалів на підприємство з обговоренням можливих знижок
•Пошук альтернативних постачальників із нижчими цінами та подальшим заключенням договору на співпрацю
•Відправка скан-замовлень перевізникам
•Відправка пластикової тари на утилізацію – супроводження до повного розрахунку
СКЛАД:
•Контроль та підрахунок при відправці товару
•Підрахунок при поставці нам товару
•Контроль розрахунку з підприємством
•Проведення інвентаризації
•Перевірка правильності доставки на підприємство по закупці матеріалів за *налічку*
•Виконання усіх поставлених завдань у корпоративній групі Viber

Заступник комерційного директора

from 03.2017 to 07.2017 (4 months)
Фірма “РАДІО-ТС” (інтернет, телефонія, відеонагляд, касові апарати), Вінниця (Телекомунікації, зв'язок)

Посада: Заступник комерційного директора, координатор відділу реєстраторів розрахункових операцій (РРО)
•Вхідна лінія, консультація
•Виявлення та рішення помилок клієнта в телефонному режимі
•Робота у відділі інженерії – оформлення та передача заявок на ремонт
•Контроль заявок на підключення та відключення абонентів
•Координатор відділу РРО – прийом РРО на ремонт, видача РРО з ремонту, оформлення всієї необхідної документації, опломбування та розпломбування РРО, заповнення журналу РРО, відправка на ремонт до заводу виробника
•Ведення бази даних – робота з білінгом (інтернет, телефонія, РРО)
•Робота з еквайрингом ( фіскальні системи, УкрКарт, ІКС, еквайринг фірми РАДІО)
•Документообіг – оформлення договорів з клієнтами, видача довідок про опломбування та розпломбування
•Оформлення договорів з заводами – виробниками (направлення РРО), з подальшою співпрацею
•Робота з фінансовим відділом – підготовка та видача рахунків клієнтам, видача актів виконаних робіт, контроль по оплаті, занесення інформації в білінг

Менеджер по роботі з клієнтами

from 06.2015 to 11.2015 (5 months)
компанія “Спецболти”, Вінниця (Роздрібна торгівля)

Посада: “Менеджер по роботі з клієнтами”
•Ведення клієнтської бази
•Робота з потенційними клієнтами та пошук нових
•Складання комерційних пропозицій та заключення договорів
•Ведення документації, реєстр договорів
•Щоденна звітність по продажам
•Робота з зовнішньою рекламою
•Робота з проблемними клієнтами

Менеджер з продажу

from 07.2010 to 11.2011 (1 year 4 months)
компанія “IT Center” (PeopleNet, Inter Telecom), Вінниця (Телекомунікації, зв'язок)

Посада: Старший менеджер (Спеціаліст) з продажу IT послуг
•Консультація клієнтів по підключенню до бездротового 3G інтернету та CDMA зв’язку
•Допомога клієнтам у виборі товару
•Робота з програмами по підключенню до бездротового 3G інтернету та CDMA зв’язку
•Прошивка модемів 3G покоління та робота з ними
•Прошивка CDMA телефонів та робота з ними
•Складання комерційних пропозицій та заключення договорів
•Складання планів продаж
•Ведення документації, реєстр договорів
•Щоденна звітність по продажам
•Щомісячна інвентаризація по обладнанню
•Ведення фінансової звітності
•Ведення клієнтської бази
•Робота з потенційними клієнтами та пошук нових
•Робота з зовнішньою рекламою
•Робота з проблемними клієнтами
•Значне підвищення продаж
•Навчання нового персоналу

Менеджер по роботі з клієнтами

from 10.2008 to 06.2009 (8 months)
інтернет провайдер “Quicknet”, Вінниця (Телекомунікації, зв'язок)

Досвід роботи:
2008 – 2009 – інтернет провайдер “Quicknet”
Посада: Менеджер по роботі з клієнтами
•Ведення клієнтської бази
•Робота з потенційними клієнтами та по пошук нових
•Фінансова звітність
•Робота з проблемними клієнтами

Education

Вінницький Національний Технічний Університет

Факультет: “Медико-біологічного та електронного приладобування”, Спеціальність: “Біотехнічні та медичні апарати і системи” та здобула кваліфікацію магістра., Вінниця
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Knowledge and skills

  • Стресостійкість
  • Відповідальність
  • Порядність
  • Дисциплінованість
  • Управління персоналом
  • Ведення переговорів
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: