Resume from April 15, 2024 PRO

Андрій

Операційний директор, керівник розвитку

Employment:
Full-time.
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу комунікацій, розвитку та партнерств

from 02.2022 to now (2 years 3 months)
Self employed волонтер "Степан Срака", Вся Україна (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Організація роботи від створення концепції, постановки завдань, контролю за ходом роботи та кінцевої мети;
- Комунікація з військовими з метою постійного оновлення потреб;
- Фандрейзинг та донор-менеджмент;
- Організація фандрейзингу.
- Аналіз поточних партнерств, генерування ідеї для нових колаборацій та спільних проєктів із партнерами та бізнесами;
- Комунікація з нинішніми та потенційними донорами та партнерами;
- Перевірка на відповідність законодавству документів;
- Організація роботи зовнішніх комунікацій;
- Пошук підрядників та робота з ними;
- Побудова довгострокових відносин з донорами та партнерами;
- Ведення звітності;
- Ведення та контроль документообігу від Запита до Акта прймання-передачі;
- Ведення зовнішньої економічної діяльності з підрядниками;

CO-FOUNDER, COO

from 10.2012 to now (11 years 7 months)
Mom's manufacture. Виробництво декору. www.mamanufactura.com, Київ (Дизайн)

-Організація та налагодження виробництва;
-Адміністративний менеджмент;
-Кризовий менеджмент в період воєнного стану;
-Оптимізація процесів під стратегію розвитку бізнесу в умовах воєнного стану;
-Налагодження безперебійного постачання;
-Ведення бухгалтерської документації;
-Організація роботи від створення концепції, постановки завдань, контролю за ходом роботи та кінцевої мети;
-Project менеджмент;
-Контроль навчання нових співробітників ;
-Контроль та обслуговування технічного забезпечення виробництва;

FOUNDER, COO

from 08.2006 to now (17 years 9 months)
Продакшн «SarymsakovStudio», Київ (Маркетинг, реклама, PR)

-Організація знімального процесу:
-Оптимізація процесів;
-Розробка концепцій, сценаріїв, сюжетів та стилю з клієнтами (Citroen, Mercedes Benz, Хлібний Дар, Інтертоп, Maserati, Louis Vuitton, Kenzo, Dsquared 2 і т.д.);
-Координація роботи команди;
- Контроль якості, термінів та бюджету;
-Забезпечування відповідності до цілей та вимог замовника, а також до нормативно-правових актів;
-Ведення перемовин та підписання договорів;
-Аналіз ринка та конкурентів;
-Довгострокові контрактні проєкти в Україні та закордоном (Франція, Китай, Італія, Іспанія, Швеція, Німеччина і т.д.);
-Створення відчутного впливу бренду в соціальних мережах;
-Складання та контроль бухгалтерської документації;

Education

Національний університет "Запорізька політехніка"

Інженерно-фізичний факультет, «Відновлення та підвищення зносостійкості деталей і конструкцій», Запоріжжя
Higher, from 1998 to 2003 (5 years)

Освітній ступінь - Магістр

Knowledge and skills

Стресостійкість Уміння аналізувати Робота в команді Ведення переговорів Управління командою Планування бюджету Контроль ціноутворення Бізнес-планування Зосередженість Чесність Дисциплінованість Самостійність MS Excel Висока працездатність Пунктуальність Управлінські навички Управління персоналом Стратегічне планування Саморозвиток Ведення бухгалтерського обліку

Language proficiencies

English — above average

Additional information

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ ТА НАВИЧКИ УПРАВЛІННЯ:
Перетворюю хаос на ефективно робочі процеси, які
вимірюю метриками та результатами.
Легко працюю в режими багатозадачності, швидкого темпу та
непередбачуваних зовнішніх змін.

СКІЛИ:
- Критичне та аналітичне мислення;
- Кризовий менеджмент;
- Високий емоційний інтелект;
- Баланс командної та самостійної роботи;
- Самоорганізація;
- Гнучкість та адаптивність у прийнятті рішень;
- English - B1 Intermediate;

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
- вміння нести відповідальність за помилки в роботі та вміння знаходити варіанти їх вирішення;
- розуміння фінансових показників, бюджетування та вартісного управління;
- вміння планувати, організовувати та керувати проектами з початку до кінця,
забезпечуючи вчасну та якісну реалізацію;
- вміння оцінювати та вдосконалювати робочі процеси з метою забезпечення
максимальної ефективності;
- здатність розуміти стратегічні цілі підприємства та впроваджувати оперативні плани, які сприяють досягненню цих цілей;
- креативний підхід до вирішення складних ситуацій;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: