Resume from April 29, 2024 File

Виктория

Помічник керівника

Age:
35 years
City of residence:
Vyshneve (Kyiv Region)
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Падун Вікторія
Вік: 34 роки
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса ел. пошти: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Оператор компьютерного набору
з 05.2019 по нині
"Дельта Медікел", Вишневе (Фармацевтична компанія)

До спектра моїх обовязків входить:
- робота з електронними документами;
- внесення накладних у базу даних;
- обробка та внесення в базу табличних даних;
- редагування даних згідно правил;
- дотримання корпоративних стандартів;
- контроль документів та сертифікатів якості на відповідність установленим нормам;
-ведення обліку документообігу та звітності.

Фахівець відділу документообігу
з 10.2013 по 12.2018 ( 5 років і 2 місяці)
Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ), Київ.

До моїх обов'язків входило:
- приймати, реєструвати кореспонденцію і направляти її до структурних підрозділів;
- передавати документи на виконання, оформлювати реєстраційні картки;
- вести картотеку обліку проходження документальних матеріалів, здійснювати контроль за їх виконанням, та при необхідності видавати необхідні довідки щодо зареєстрованих документів;
- відправляти відповідну документацію адресатам;
- вести роботу зі створення довідкового апарату документів;
- готувати і здавати до архіву підприємства документальні матеріали.

Секретар
з 11.2010 по 07.2013 ( 2 роки і 8 місяців)
" Інтегровані Маркетингові Рішення", Київ.

До моїх обов'язків входило:
- здійснювати прийом та направлення відвідувачів, надавати інформацію про компанію та її послуги;
- відслідковувати, отримувати та розподіляти вхідну кореспонденцію, факси та електронні листи;
- забезпечувати систематичне архівування документів;
- здійснювати прийом та перенаправлення телефонних дзвінків;
- організовувати розклад зустрічей, підготовку документів для засідань;
- слідкувати за календарем керівництва, нагадувати про зустрічі та події;
- допомагати у підготовці презентацій, звітів та інших документів;
- слідкувати за наявністю та станом офісного приладдя, робити замовлення на покупку необхідних засобів;
- забезпечувати збереження конфіденційної інформації;
- забезпечити організацію та підтримання офісного простору в належному стані;
- виконувати інші завдання відповідно до інструкцій вищого керівництва.

Освіта
Київський Національний Університет Харчових Технологій
Факультет: Економіка і Менеджмент
Спеціальність: Менеджмент ЗЕД
з 09.2005 по 06.2010 ( 4 роки і 9 місіців)
Під час навчання проходила практику за спеціальністю, отримала гарні відгуки від керівництва.

Додаткова освіта
Курси англійської мови ( 2008-2010, (3 роки))

Професійні та інші навички
- навички роботи з комп'ютером: Word, Excel, 1С.

Додаткова інформація
Завжди закінчую те, за що беруся: від читання книжки до півмарафону. Те саме стосується робочих задач та обов'язків.
Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати й власне бачення. До роботи ставлюся з максимальною віддачею.
Хочу працювати в дружньому колективі, де усі поважають один одного.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: