Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Антон

Digital marketer, 25 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
19 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Junior Marketer

с 05.2024 по 09.2024 (4 месяца)
Ruliad Ltd, Київ (IT)

В обов'язки входили такі завдання: створення деталізованої маркетингової стратегії, створення маркетингового звіту для відділу маркетингу перед відділом розробки та керівництвом, розробка маркетингових комунікацій компанії. Influence marketing: наповнення медійних баз блогерів, аналіз відповідності їхніх сторінок ідеї компанії, аналіз кількості переглядів та взаємодії аудиторії зі сторінкою.

Образование

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Економічний факультет, Маркетинг, Київ
Неоконченное высшее, с 2022 по 2026 (4 года)

Знания и навыки

  • Adobe Photoshop
  • Уміння аналізувати
  • MS Excel
  • Пунктуальність
  • Цілеспрямованість
  • Стресостійкість
  • Креативність
  • Самомотивація
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Самостійне прийняття рішень
  • Здатність до навчання
  • Digital-маркетинг
  • Google Analytics

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — продвинутый
  • Русский — продвинутый

Дополнительная информация

Наразі я навчаюся на 3-му курсі за спеціальністю "Маркетинг", в КНУ імені Тараса Шевченка. Є знання "воронки продажів", "чорної скриньки споживача", методів ціноутворення продуктів, послуг, побудови маркетингового бюджету, стратегій ціноутворення, товарної політики, маркетингової політики комунікацій і т.д.

Працював також 4 місяці в британській компанії "Ruliad LTD", де займав посаду Junior Marketing Specialist та виконував такі завдання, як: створення маркетингової стратегії, побудова в Ексель таблиці для звітності керівництву щодо Digital-кампаній, аналіз конкурентів, виявлення їхніх конкурентних переваг, рекомендації на основі цих даних. Проведення регулярних досліджень конкурентів для аналізу і визначення ключових трендів і стратегій в індустрії.
Велику частину роботи складав й Influence marketing, де я займався наповненням медійних баз даних, розроблював повідомлення та встановлював зв'язок з блогерами, журналістами, редакторами блогів.

Проходив безкоштовні курси від маркетологів та таргетологів (Влад Лиманюк, Влад Сачалко), знаю та розумію, як рахувати такі метрики, як: CPM, CPL, CTR, ROI (ROMI), ROAS, CR і т.п. Розумію поняття конверсії, як розрахувати, послідовність дій для виявлення "слабкої" сходинки у воронці продажів.

6 місяців був власником Телеграм каналу на 30 000 підписників, займався повним циклом робіт: від пошуку арбітражних команд і закупівлі трафіку в них, до адміністрування каналу, контролю контенту, якості трафіку та продажу реклами. Більшість знань з розрахунків метрик були застосовані на практиці. Результат - канал зробив 110% від його вартості за 6 місяців.

Читаю професійну літературу, статті, канали в Телеграмі (Наприклад статті Netpeak, книга Маркетингові війни, канал у Телеграм "Таргет, пане"). Цікавлюсь маркетингом, продовжую активно навчатись як в університеті, так і в плані самоосвіти.

Є просунуті навики користування Excel, Canva, Power Point, PhotoShop, Confluence, Slash, Google Таблиці, знайомий з інтерфейсом Facebook Ads Manager та знаю теоретично, як з ним працювати. Маю сильні організаторські навички, самоорганізований, швидко навчаюся.

Зараз бачу себе в маркетингу, створенні маркетингових стратегій, побудові рекламних кампаній, збільшенні впізнаваності та продажів компанії.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: